The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää ketjuun.
Missähämmä olin eilen? Tai missähämmä olen nyt?
Jos kämpässäsi näyttää pyörivän outo keski- ikäinen äijä, niin kerro sille mistä kaapista löytyy kahvi. Ja sit etti postimerkki, laita se sille persuksiin ja toimita mut nukkumaluukkuun.

Huomenta.:love:

Tänään ostetaan loput joululahjat netistä, ni ei tartte spinnailla fyysisesti kaupoissa.:coffee:

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Huomenta.:love:

Tänään ostetaan loput joululahjat netistä, ni ei tartte spinnailla fyysisesti kaupoissa.:coffee:
Mä yritin eilen mut alkoi ärsyttää kun en löytänyt haluamaani.

Tytöille tahtoisin sellaiset ohuehkot fleece-yöpöksyt ja niihin edes jotenkin väreiltään sointuva poncho tai vastaava. Kun täällä on oikeasti kylmä niin ois kiva kiskoa herättyä päälle ennenko hiipii aamiaiselle...

Kappahlissa oli ainoat fleecepökät ja nekin tylsän harmaat.

Muut tyttöshoppailut ovat helppoja, senko avaa Body Shopin nettisivut niin pian on puteleita satasen edestä :LOL:

Päivää ketjuun.
Missähämmä olin eilen? Tai missähämmä olen nyt?
Jos kämpässäsi näyttää pyörivän outo keski- ikäinen äijä, niin kerro sille mistä kaapista löytyy kahvi. Ja sit etti postimerkki, laita se sille persuksiin ja toimita mut nukkumaluukkuun.
Jos meiltä satut löytymään niin termoskeittimessä on vielä kahvia. Laita lähtiessäs ovi lukkoon ja kato ettei kissat pakene.

Kuorsauksesta päätellen talossa oli aamulla yksi keski-ikäinen äijä mutten käynyt katsomassa kuka se on

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä