The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Menkääs hakee noi pois kuka on unohtanut:mad:
Kuka jätti kolme jumbojettiä Kuala Lumpurin lentokentälle? - ESS.fi
Malesian pääkaupungin Kuala Lumpurin kansainvälisellä lentokentällä on erikoinen ongelma. Kentälle on parkkeerattu kolme valtavaa Boeing 747 -konetta, joita kukaan ei tunnu kaipaavan. Jumbojeteistä kaksi on ollut matkustajaliikenteessä ja yksi rahtikoneena.
Tälle pärskyin ihan kunnolla eilen,
ei hiivatti.:D

Mä yritän tehdä joululahjatilausta EMPiltä mutta kun tän päivän kalenteritarjousta ei oo vielä tullut, enkä uskalla ku sit ois tietenkin saanut tilauksesta alennusta tai jotain.

*Joo-o, oon pihi ja ehkä jopa pihein.

Bergalese. Ehdin jo lopettamaan tän päivän, käydä nurkkabaarissa morjenstamassa kavereita ja täydentämässä olut- ja tupakkivarastot ja valmistautua sohvapötköttelyn auvoisaan mitääntekemättömyyteen - niin nyt pitääkin lähteä läheisen ostoshelvetin kahvilaan tapaamaan kahta vanhaa kurahaalarikaveria.

Olin ajatellut herätä aamulla nukkumaluukustani, mut nyt se ei ole lainkaan varmaa. Toivottavasti heräämispaikassa kelpaa eurot.

• Tykkää
Reactions: papumössö
Bergalese. Ehdin jo lopettamaan tän päivän, käydä nurkkabaarissa morjenstamassa kavereita ja täydentämässä olut- ja tupakkivarastot ja valmistautua sohvapötköttelyn auvoisaan mitääntekemättömyyteen - niin nyt pitääkin lähteä läheisen ostoshelvetin kahvilaan tapaamaan kahta vanhaa kurahaalarikaveria.

Olin ajatellut herätä aamulla nukkumaluukustani, mut nyt se ei ole lainkaan varmaa. Toivottavasti heräämispaikassa kelpaa eurot.
Kivaltahan tuollainen kuulostaa :)
huom. kuulostaa, en tiedä onko se sitä :D

Laita lempparipiisi kizult, jookos kookos.:)
Ne on kaikki niin hyviä tuolla Polaris levyllä, sanoiltaan ja musiikiltaan :D
Ei millään pysty päättään vaan yhtä :D
Jotenkin erilaisempaa mitä aiemmat vaikka ei olekaan mitään muuta levyä kuin tuo, jotenkaan en ole niin tykännyt kuin nyt näistä vaikka monet aiemmatkin hyviä onkin. :)

Chisu avaa uuden levynsä biisi biisiltä. Oma elämä ja kavereiden Facebook-päivitykset toimivat inspiraationa.
Kolmen vuoden tauon jälkeen perjantaina Polaris-levyn julkaissut Chisu kertoo, että uusi levy on tehty aiempaa harkitummalla otteella.

– Ennen olen mennyt enemmän sillä lailla, että antaa palaa vaan, ihan sama mitä sieltä tulee. Nyt harkitsin ja pohdin, kun oli enemmän aikaa. Varmaan jonkinlainen seesteisyys kuuluu levyllä, hän kuvailee.

Uusia kappaleita nainen on pyöritellyt vuodesta 2013.

http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1443839105618.html

Kivaltahan tuollainen kuulostaa :)
huom. kuulostaa, en tiedä onko se sitä :D
No onhan se kivaa. Ajankohta ja varautumisaika tietty sais olla parempi. Jos kutsu tulee kahville kun mä jo olen ehtiny viihtyä nurkkabaarissa, niin ajankohta ja juoma on väärä. Mut niillä eväillä mennään mitä repussa on.

Täs maailmassa on noin kakskymmentä niitä joiden kanssa tuli painettua samaa koulunpenkkiä kakstoista vuotta. Sekä elämää sitä ennen ja sen jälkeen. Niinku niit parhaita.

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä