The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No onhan se kivaa. Ajankohta ja varautumisaika tietty sais olla parempi. Jos kutsu tulee kahville kun mä jo olen ehtiny viihtyä nurkkabaarissa, niin ajankohta ja juoma on väärä. Mut niillä eväillä mennään mitä repussa on.

Täs maailmassa on noin kakskymmentä niitä joiden kanssa tuli painettua samaa koulunpenkkiä kakstoista vuotta. Sekä elämää sitä ennen ja sen jälkeen. Niinku niit parhaita.
Joo, tuo ihan totta että vähän pidemmällä varoitusajalla olis tietysti voinut tieto tulla. Mutta nyt mennään sitten noin :)

Mitenkäs te vietättä joulua? Mulla on yks suunnitelma mutta se pitäs nyt kauniisti saada esitettyä kotiväelle.....miten se voi olla niin vaikeeta aikuisiällä saada sanottua jotain kun se on kuitenkin "pettymys" kotiväelle....

Mitenkäs te vietättä joulua? Mulla on yks suunnitelma mutta se pitäs nyt kauniisti saada esitettyä kotiväelle.....miten se voi olla niin vaikeeta aikuisiällä saada sanottua jotain kun se on kuitenkin "pettymys" kotiväelle....
Ihan suoraan vaan läsäytät.
Ei kai tässä enää mtn pikkutyttöjä olla.

Me ollaan joulu kotosalla.:)
Muilla on tapana tulla meille.

Aattona ollaan kai kahdestaan kotona. Lapset ovat aaton aina eksällä, joten mä saan tehdä mitä huvittaa. Ja mummujen ja muiden on vaan ollut pakko sopeutua.

Meillä vietetään" joulua" tavallaan useampaan kertaan. Pääasia, että tulee vietettyä yksi päivä joulukuun tai tammikuun alun aikana jokaisen, joka haluaa jonkinlaista ruokaa taiteilla, luona.

• Tykkää
Reactions: famipala
En oo vielä varma, onko joulun aikaan töitä, niin riippuu suunnitelmat vähän siitä. Luultavasti ei oo, kun kauppias taitaa vetää ite koko joulupyhät.

Perinteisesti ollaan aatto vietetty äidillä ja joulupäivänä menty isän kanssa sen vanhemmille. Nyt on tuokin vähän mietinnässä, miten järjestää. Bussithan ei pahemmin kulje, niin pitäisi kai ottaa tuo katti mukaan ja viettää yö äidillä. Mut en jaksaisi sitä roudaamista ja maukumista. Täytyy kysyy, jos isä tai veli vois kyyditä mut kotiin aattoiltana. Toki kuka sen sit tekeekään joutuis olla siihen saakka juomatta.

En pahemmin jaksaisi joulua, kun se on tämmöistä organisointia ja stressaamista. Ja sit kuitenkin vaan istutaan hämärässä valossa ja syödään. Kunpa oliskin töitä koko joulu, niin olisi tekosyy jäädä pois :LOL:Nykyjoulu on tylsä. Jos koskaan omaa perhettä perustan, niin suostuttelen kumppanin juhlimaan pakanajoulua mun kanssa :)

Mä olin vakaasti päättäny olla jouluaaton ihan vaan kotona. Sanoin äitilleki siitä, että en oo tulossa. Aluks kaikki oli muka hyvin, mut nyt se vetelee ihme kilareita ja muita. En tiä sitte. Nyt sanoin et jos tuun, niin tasan tarkkaan vaan syömään, että mä en sen kauempaa sitte oo.
Sit se alko, että ei sun tarvii tulla jollet halua, vaikka se on sitte ihan saletisti naamanorsunvitulla. Ihme touhua aikuisilta ihmisiltä. Mä vihaan muutenki koko joulua.
Lapset on isällään aaton ja joulupäiväillalla tulee sitte mulle.

Mä olin vakaasti päättäny olla jouluaaton ihan vaan kotona. Sanoin äitilleki siitä, että en oo tulossa. Aluks kaikki oli muka hyvin, mut nyt se vetelee ihme kilareita ja muita. En tiä sitte. Nyt sanoin et jos tuun, niin tasan tarkkaan vaan syömään, että mä en sen kauempaa sitte oo.
Sit se alko, että ei sun tarvii tulla jollet halua, vaikka se on sitte ihan saletisti naamanorsunvitulla. Ihme touhua aikuisilta ihmisiltä. Mä vihaan muutenki koko joulua.
Lapset on isällään aaton ja joulupäiväillalla tulee sitte mulle.
No sehän se kun tietää et sanoo et asia ok ja ei siinä mitään mut oikeesti sitten kuitenkin aattelee ties mitä....yhen ainoon jouluaaton olen elämässäni ollut joulun vietosta pois ja siitäkin jaksettiin jauhaa että pitää tulla jne. Miks se on se aatto joka pitäs olla ....miksei voi vaikka käydä aamusella ja mennä sitten vaikka joulupäivänä tai tapsana....

No sehän se kun tietää et sanoo et asia ok ja ei siinä mitään mut oikeesti sitten kuitenkin aattelee ties mitä....yhen ainoon jouluaaton olen elämässäni ollut joulun vietosta pois ja siitäkin jaksettiin jauhaa että pitää tulla jne. Miks se on se aatto joka pitäs olla ....miksei voi vaikka käydä aamusella ja mennä sitten vaikka joulupäivänä tai tapsana....
No juu sanoinkin äitil etten jaksa kuunnella sitä kiukuttelua ni mä sit tuun, niin sit se oli et ei hän kiukuttele, vaikka tosiaan tiedän et kiukuttelee.
Kysyin joskus et miks just jouluaatto ko vuodes on 364 muutaki päivää nii se ei kuulemma oo sama asia. Aha.
Mut en tosiaan oo ihan vielä päättäny et meenkö vai en ja jos meen, niin tasan vaan syömää ja sit ruoan jälkeen lähen pois.

Iltaa, mitäs tänne, majurista ei oo tainu kuulua mitään ? Huolestuttaa jo. :(

Tibis, hyvä kun sait perjantaille jo lääkäriajan. Toivottavasti hoidot alkaa pian.

Tinkuliini, kerro vaan suoraan porukoille mitä haluut tehä jouluna. :)

Päivää ennen aattoa vien siskon porukalle lahjat. Aattopäivänä käydään haudoilla ja joko aatona tai joulupäivänä mennään anopin luo syömään lounasta. Loppu joulu ollaan miehen kanssa kahestaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä