Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tuliko sulle joka kerta sellanen "nyt se on plussa" fiilis ja päätit testata? :LOL: Mulle tuli viimekierrossa noita mielikuvaharjoittelu plussia, mitkä kuitenkin oli negoja :sneaky:

Nyt alkamassa mahdollinen ovis, kp 9..
No joo siinä itseasiassa kävi noin että luulin ekaa testiä haamuksi ja sen takia testailin uudestaan seuraavana päivänä. Ja kun eka oli nega niin oli pakko varmistaa parilla muullakin testillä asia :D

Ei ole kyllä yhtään sellainen olo että olis raskaana enkä usko siihen (en uskalla uskoa etten pety), mutta ei ole mitään meininkiä kyllä kuukautisistakaan vaikka yleensä tulee tuhruvuoto ja kivut hyvissä ajoin ennen vuotoa. :O et tiiä sitte :D erilaista edellisiin kierroksiin tässä on se että tissien lisäksi on kovasti kipeytynyt vasen nänni, nännin kipuilua ei aikaisemmin ole ollut.

Mutta aika tän kai näyttää :)

Onnea sinulle testauksiin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: trady
Hui meinasi alakaa käsi täriseen aamulla! Uitin tikun, kippasin pissan pönttöön ja pesin sen ja ko käännyin kattoon näytti tikku tältä:


Oli sitte ihan pakko pissiä hätäpissiä kippoon että saisin siihen sen verran nestettä että tuo väriaine ees mennee tikun läpi ja sen jäläkeen näytti tältä:


Eli ei oikein menny testaukset putkeen tänä aamuna. Joku tuossa tikussa livenä näkkyy, tosi hankala saaha sitä kuvvaan ko on niin surkea valo meillä sisällä mutta enpä mie hirveästi jaksa innostua ennenkö on kunnon punanen viiva.

Ja tässä yhessä:
 
:):):)
Hui meinasi alakaa käsi täriseen aamulla! Uitin tikun, kippasin pissan pönttöön ja pesin sen ja ko käännyin kattoon näytti tikku tältä:


Oli sitte ihan pakko pissiä hätäpissiä kippoon että saisin siihen sen verran nestettä että tuo väriaine ees mennee tikun läpi ja sen jäläkeen näytti tältä:


Eli ei oikein menny testaukset putkeen tänä aamuna. Joku tuossa tikussa livenä näkkyy, tosi hankala saaha sitä kuvvaan ko on niin surkea valo meillä sisällä mutta enpä mie hirveästi jaksa innostua ennenkö on kunnon punanen viiva.

Ja tässä yhessä:
Mä nään punasta viimeisessä r testissä. Huomenna aamulla uus kehiin vaan :)
 
Pupelaattori;
Mullakin on kans kerran käynny noin yhen testin kaa ja siihen tuli kans toi viiva ja piti pissiä siihen uudestaan et väriaine lähti jatkumaan, mutta nega se ainakin loppujen lopuks oli mun kohdalla.
Toivottavasti ei käy sulle samoin ! :)
 
Pupelaattori, piinaava tilanne siulla!! Uutta testiä kehiin (y)

Täällä kp3. Olo on oikeastaan vain helpottunut, kun tietää taas missä mennään. Saa nähdä löytyykö ovis vain tikuttelemalla, lämpöjä en aio mittailla tässä kierrossa. :)
 
Mä en oikein osaa noista ovistesteistä sanoa juuta enkä jaata, kun minulle ihan vieraita :D

Mullakin joskus käynyt niin, että aluksi tikku ei ole meinannut värjäytyä ja näyttänyt siksi haamua ja pian haamu kadonnut. :/

Mulla on vielä tänäänkin kovia nippailuja alavatsalla. Muita oireita ei oikeastaan ole kuin tämä n. 5 päivää putkeen jatkuva alavatsan nippailu. Sattuu erityisesti illalla maatessa sängyssä. Kuukautisten alkuun on vielä kolme päivää (ainakin), joten pieni jännitys on edelleen vaikka luulen että nyt on kyse jostain muusta esim. tulehduksesta tmv.

Pelottaa kun kaverit pyysi lauantaina baariin ja muutoinkin juomaan. Silloin ei ole vielä edes menkat myöhässä, niin ei testitkään ihan varmoja. En haluaisi kuitenkaan jättää sen takia välistäkään reissua, kun niin pieni mahdollisuus raskaana olemiseen. Teen ehkä silti vielä testin (neljännen tässä kuussa) silloinkin aamulla.

Mitä mieltä olette; jos testissä ei edes vielä näy raskaus, kuinka todennäköistä on että alkoholin nauttiminen vahingoittaisi sikiötä?
 
Mä en oikein osaa noista ovistesteistä sanoa juuta enkä jaata, kun minulle ihan vieraita :D

Mullakin joskus käynyt niin, että aluksi tikku ei ole meinannut värjäytyä ja näyttänyt siksi haamua ja pian haamu kadonnut. :/

Mulla on vielä tänäänkin kovia nippailuja alavatsalla. Muita oireita ei oikeastaan ole kuin tämä n. 5 päivää putkeen jatkuva alavatsan nippailu. Sattuu erityisesti illalla maatessa sängyssä. Kuukautisten alkuun on vielä kolme päivää (ainakin), joten pieni jännitys on edelleen vaikka luulen että nyt on kyse jostain muusta esim. tulehduksesta tmv.

Pelottaa kun kaverit pyysi lauantaina baariin ja muutoinkin juomaan. Silloin ei ole vielä edes menkat myöhässä, niin ei testitkään ihan varmoja. En haluaisi kuitenkaan jättää sen takia välistäkään reissua, kun niin pieni mahdollisuus raskaana olemiseen. Teen ehkä silti vielä testin (neljännen tässä kuussa) silloinkin aamulla.

Mitä mieltä olette; jos testissä ei edes vielä näy raskaus, kuinka todennäköistä on että alkoholin nauttiminen vahingoittaisi sikiötä?

Jos testi on nega, niin antaa bailaa vaan! :)
 
Lintsa mieki sanoisin että vielä nega vaikken tuota testiä tunnekkaan. Vaan testaa ihimeessä vielä huomenna niin saat vähän osviittaa.

Yrittäjä J mieki nään tuossa sinun alemmassa väriä :D Toivottavasti vahavistuu!

Wolt no onpa sulla erikoinen kierto...?

Mulla muuttu dpo 11 -> kp 1. Olin laittamassa pyykkejä ja yhtäkkiä kourasi aivan kauhean menkkajuilun ja mie aattelin että nyt tais alakaa. Menin vessaan eikä siellä kuitenkaan näkyny mittään. Haistoin kuitenki veren ja kokkeilin sisältä ko olin kauppaan lähössä ettei käy siellä hassusti ja siellähän se oli, kuukautisveri piiiiiiitkästä aikaa :) Hauska tappa vanha tuttu, viime menkoista on vierähtänykki jo reilu kaks vuotta :)
 
  • Tykkää
Reactions: pikkupossu
One stepin puikko malli toi testi, ei itelläkään kokemusta pahemmin tosta testistä, alempi kuvassa siin tänää aamupäivä ja haaleempi reippaasti oli jo :/ onko muilla mikä käytössä? mä kun en tosiaan ikinä ole saanu kunnon plussaa mistää.

Darni, 28-30 yleensä nyt ollut. Välissä myös ollut 14 päivän kiertoja, onneksi nyt tasaantunut.

Yrittäjä, jännäillään sun puolesta! (y);)
 
One stepin puikko malli toi testi, ei itelläkään kokemusta pahemmin tosta testistä, alempi kuvassa siin tänää aamupäivä ja haaleempi reippaasti oli jo :/ onko muilla mikä käytössä? mä kun en tosiaan ikinä ole saanu kunnon plussaa mistää.

Darni, 28-30 yleensä nyt ollut. Välissä myös ollut 14 päivän kiertoja, onneksi nyt tasaantunut.

Yrittäjä, jännäillään sun puolesta! (y);)
Kiitti Lintsi, jännätään yhdessä :)

Mä olen tykännyt rfsu:n liuskaovistesteistä, tässä kierrossa oli pc:n liuskat.
 

Yhteistyössä