Halaus tibikselle! On tosiaan hyvä, että tiedetään nyt, mikä se on. Siinä on jo ensimmäinen askel parantumiseen. Sitten vain hoitoa aloittelemaan!
Laku on toinen hyvä nami.Mä muuten ostin salmiakkia! Kun joku jossain tutkimuksessa oli sitä mieltä että mulla muka on alhainen verenpaine.
salamiakilla saa kuulemma nopsaan paineet kohilleenMä muuten ostin salmiakkia! Kun joku jossain tutkimuksessa oli sitä mieltä että mulla muka on alhainen verenpaine.
Iso rutistus ja halaus. Toivottavasti ei tarvia pitkään ootella hoitojen alkamista.Viralisesti syöpäsairas.
Mulla on lymfooma. Tarkempaa diagnoosia ja hoitojen alkua saa sit taas odotella vissiin päiviä.
En tiä, onko kivaa olla oikeassa, mutta lymfoomaa mä itsekin oireiden perusteella veikkasin.
Jos nyt vähän tuuleeTänään menen risteilylle. On oikein hyvä risteilysää.
Tavallaan varmaan helpotus saada diagnoosi, vaikka toki mieluummin oisi ollut saamatta. Nyt eikun parantumaan!Viralisesti syöpäsairas.
Mulla on lymfooma. Tarkempaa diagnoosia ja hoitojen alkua saa sit taas odotella vissiin päiviä.
En tiä, onko kivaa olla oikeassa, mutta lymfoomaa mä itsekin oireiden perusteella veikkasin.
Tuliskohan mulle huomenna Chisun cd. Tilasin perjantaina ja pitäis tulla nopeasti.Voi kun tulis äkkiä Jarkko Aholan Joulu cd. Isäntä tilas sen mulle ja viikon saanu jo oottaa.
Aina ei oo kiva olla oikeessa Voimaa! *halii*Viralisesti syöpäsairas.
Toivottavasti saat pian. Tuolla Aholan cd:ä oli kyllä pitkä toimitus -aika kerrottu mutta ei malttaisi oottaa Tuliskohan mulle huomenna Chisun cd. Tilasin perjantaina ja pitäis tulla nopeasti.
Ahkeralla palstailulla saattavat kohota kanssalamiakilla saa kuulemma nopsaan paineet kohilleen
Se on kivempi omistaa. Enkä mä luota ITunesiin ja vastaaviin. Eipähän ainakaan katoa. Ja se CD on helppo ottaa mukaan just vaikka automatkalle.siis vieläkö te tilaatte jotain kälysiä cd-kiekkoja?
jos mää ostan musaa niin suoraan kännykkään, ei mulla ees ole cd-soitinta muuallako autossa
Joo, tilataan Tykätään miehen kanssa kuunella yhessä musiikkia. siis vieläkö te tilaatte jotain kälysiä cd-kiekkoja?
jos mää ostan musaa niin suoraan kännykkään, ei mulla ees ole cd-soitinta muuallako autossa
Tilasin pe Levykauppa Äx:stä ja siellä oli jos tilaa ennen klo 15 tulis seuraavana päivänä. Ei ainakaan vielä tänään tullut. Tilasin siis ennen kolmea. Eipä tuolla nyt niin hengenhätä ole, lähetetty kuitenkin jo onToivottavasti saat pian. Tuolla Aholan cd:ä oli kyllä pitkä toimitus -aika kerrottu mutta ei malttaisi oottaa 
Tais olla 1-3 viikkoo
Joop, sama kauppa. Tilattiin useempi cd ja tänään tuli muut. Aholan cd: sä menee pitempään. Joillakin cd:lä on pitempi toimitus-aikaTilasin pe Levykauppa Äx:stä ja siellä oli jos tilaa ennen klo 15 tulis seuraavana päivänä. Ei ainakaan vielä tänään tullut. Tilasin siis ennen kolmea. Eipä tuolla nyt niin hengenhätä ole, lähetetty kuitenkin jo on
Jepsiis vieläkö te tilaatte jotain kälysiä cd-kiekkoja?
Juu, noinhan se meneeJoop, sama kauppa. Tilattiin useempi cd ja tänään tuli muut. Aholan cd: sä menee pitempään. Joillakin cd:lä on pitempi toimitus-aika