En tiedä mutta selvästikään hän kuvan nainen ei ole nin tehnyt?Miten joku voi pilata kasvonsa kaikenlaisilla "ehostuksilla".
On tehnyt kun tuossa on Tiina Jylhä vuonna 2003.En tiedä mutta selvästikään hän kuvan nainen ei ole nin tehnyt?
Johannan kanssa vedeltiin tuopit joku vuosi sitten baarissa. Mukava seuranainen.Samoin kuin Johannakin.
Tiinan riip..siippa. Semmonen Bull Mentula. Sille vois ostaa joululahjaksi niskan.
Elä nyt riepu painajaisia mee näkemään"Hyvää yötä piltit, narttu silmät sulkee, ketjulaisista näkee narttu monta unta."
Eiku...
Meen nukkumaan. Kauniita unia.
Liskoyö eniveiElä nyt riepu painajaisia mee näkemään
Meinaakko että kummittelevat ketjulaiset menis siinä sivussaLiskoyö enivei
Kyllä te saatte mun sänkyyn tulla vaik kaik kimpassaMeinaakko että kummittelevat ketjulaiset menis siinä sivussa
Hyvää yötä pitsinenKyllä te saatte mun sänkyyn tulla vaik kaik kimpassa
Kyllä te saatte mun sänkyyn tulla vaik kaik kimpassa
Tarkoitin lähinnä kasvoja kuten Jylhänkin kohdalla mutta ei kai sen niin väliäJohannan kanssa vedeltiin tuopit joku vuosi sitten baarissa. Mukava seuranainen.
Tosin kun kaivoi rintansa esiin ja työnteli naamaani kohti niin olin vähän vaivaantunut. Timmit tissit oli kyllä, vähän tekemällä tehdyt tietysti mutta ihan ok. Kovat olivat vaikka näyttivät pehmoisilta.
ÖitäNyt lähden nukkuun hyvät yöt ketjulaisille
Jaa. Sitäkö?Tarkoitin lähinnä kasvoja kuten Jylhänkin kohdalla mutta ei kai sen niin väliä
Ei tohi, jossakin paljastit että ukkos on joku kaksmetrinen jässikkä!Kyllä te saatte mun sänkyyn tulla vaik kaik kimpassa