Eikö sulla ole naista?No mulla just toi nahkafagotti niin ois niinkuin tarvetta Seurustella naisten kanssa siis.
Eikö sulla ole naista?No mulla just toi nahkafagotti niin ois niinkuin tarvetta Seurustella naisten kanssa siis.
EiEikö sulla ole naista?
Tiina alkaa itse kohta muistuttamaan pelottavan paljon TapeaNo jos mä oisin ukkokullan näkönen, soittasin pikaseen Tiina Jylhälle. Ukkokulta on ihan komee näky mutta ei se naisen naamaan sopisi
Ainaki ääneltäänTiina alkaa itse kohta muistuttamaan pelottavan paljon Tapea
En ole lapseton. Lapsia on ihan nokko jo, en välttämättä halua enempiä.Mihin sellasta haluaisit? Oletko lapseton?
Meinasin ehottaa että ota koira mutta toi seksi oisi sitten hippasen arveluttavaa. Ehkä paheksuttavaakin.En ole lapseton. Lapsia on ihan nokko jo, en välttämättä halua enempiä.
Ehkä kun haluaisin kumppanin jonka kanssa voisin vanheta yhdessä ja olisi joku johon luottaa silleen ihan oikeasti. Seksi tietenkin kanssa, emmie nyt niin vanaha ole että selibaatissa menis loppuelämä. Sekin ois parempaa elämän rakkauden kanssa.
Niin ja tiskaamaan.
Niimpäse on niimpä
Tuskin se koira ossais tiskatakkaan vai mitä mie siihen laitoinMeinasin ehottaa että ota koira mutta toi seksi oisi sitten hippasen arveluttavaa. Ehkä paheksuttavaakin.
Kyllä se saattas murut imuroida pöydän altaTuskin se koira ossais tiskatakkaan vai mitä mie siihen laitoin
No niin niin.En ole lapseton. Lapsia on ihan nokko jo, en välttämättä halua enempiä.
Ehkä kun haluaisin kumppanin jonka kanssa voisin vanheta yhdessä ja olisi joku johon luottaa silleen ihan oikeasti. Seksi tietenkin kanssa, emmie nyt niin vanaha ole että selibaatissa menis loppuelämä. Sekin ois parempaa elämän rakkauden kanssa.
Niin ja tiskaamaan.
Koira on tulossaKyllä se saattas murut imuroida pöydän alta
Tollanen hauvaMeinasin ehottaa että ota koira mutta toi seksi oisi sitten hippasen arveluttavaa. Ehkä paheksuttavaakin.
Toiset tykkää muhkummastaTollanen hauva
Kuka on Tape?Tiina alkaa itse kohta muistuttamaan pelottavan paljon Tapea
Höpöhöpö. Mie ite postailen vaikka mitä sie tunnut kuitenkin kohtuu tervejärkiseltä verrattuna mun viesteihin.Pahoittelen äärimmäisen huonoja kommenttejani. Mulla on ollut paskojen juttujen viikonloppu ja tästä moodista on hankala oppia pois. Pelottaa jo etukäteen huominen työpäivä.
Juu ja meillä ainakin koira "tiskas" mielellään astiatKyllä se saattas murut imuroida pöydän alta
Tiinan riip..siippa. Semmonen Bull Mentula. Sille vois ostaa joululahjaksi niskan.Kuka on Tape?
No sen mies.Kuka on Tape?
Tiinan riip..siippa. Semmonen Bull Mentula. Sille vois ostaa joululahjaksi niskan.