The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oikeesti, räjähtää pää. Taas kuuluu semmoinen mekkala tuolt ettei ne ainakaan siivoa..ja mies istuu luurit päässä koneellaan, kaikessa rauhassa..
Äitin kanssa whatsappailen ku piti siellä mennä käymään huomenna mut en taida noita apinoita viedä minnekään.
Sanoppa niille että tästälähin jokainen pesee itse omat vaatteensa jossei kkukaan tee mitään.
Ja mee repiin ne kuullokkeet miehen päästä ja yritä ees kertoa sille että et ole hänen äitinsä vaan ukon kanssa pitäisi jotain tehdä.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Sanoppa niille että tästälähin jokainen pesee itse omat vaatteensa jossei kkukaan tee mitään.
Ja mee repiin ne kuullokkeet miehen päästä ja yritä ees kertoa sille että et ole hänen äitinsä vaan ukon kanssa pitäisi jotain tehdä.
Eläpä ny kylvä riitaa lauvvantai illaks.
Nyt relataan.

• Tykkää
Reactions: famipala
IhQ
Ei nuo vielä pyykkiä osaa pestä eikä astioitakaan, mut oottasin ees tuon oman huoneen kunnossapitoa..lienen sitten vähän tyhmä.
Oon miestä potkinu täs mut ei se senkään koneelta käsin huudettu ; nyt kunnolla siellä! paljoa auta.

IhQ
Vaan taijan nyt tehdä niin että istahdan tohon sohvannurkkaan ja otan omat kuulokkeet päähän ja alan kattoo VD:tä ihan kaikessa rauhassa. Yritän ainakin.
Iltapalaa nuo osaa ottaa ittekseen ja jos ei niin prkl saapi mies käydä auttaa.
Illanjatkoja...

• Tykkää
Reactions: Boobabe ja famipala
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Kyöpelilässä ei vaatteita lojuteta lattialla eikä astioita pitkin poikin. Jokainen osaa laittaa omilta jäljiltään vaatteet pyykkikoriin ja astiat koneeseen. Leluja ei myöskään hujan hajan pyöritellä. Oon siis tiukkapipo :coffee:

:LOL:
Olet. Meneekö arkesi kytätessäsi mihin mikäkin lelu päätyi jne ja luotko paineita muille tyyliin jos natsimamma sattuu jonkun pölyhiukkasen näkemään joskus niin hei, jälkkärit muuten meni siiinä?

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä