The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
NYT:love:!!

...voi, ollapa sitä lunta maassa, se ois just nyt semmosta sinistä....ja mä niin helposti voin nähdä ja tuntea ne siniset taikahippuset mitä tuolla ulkona nyt satelee joka paikkaan....<3

Mun on kuulkaas niin pakonpakko vielä joskus jossain vaiheessa tavalla jos toisella päästävä Lappiin....mistä hiiestä tuokin nyt tähän samaan settiin tuli mutta tuli nyt kuitenkin...tuntuu vaan siltä, että siellä on mulle joku palanen....<3

Otetaanpas vielä vähän lisää teetä :)
Joo, harmi kun täälläkin on lumet sulanut pois :(On niin harmaata ja pimeetä. Pittää nauttia muuten kivasta lauantaista. :)

Joo, harmi kun täälläkin on lumet sulanut pois :(On niin harmaata ja pimeetä. Pittää nauttia muuten kivasta lauantaista. :)
Mutta kyllä sitä lunta mekin saadaan vielä, usko pois!

Toisaalta, nyt kun on toi mörköpimeys hiipimässä niin se on ihan kivakin juttu :)....nyt ei ainakaan näy niin pahasti silmiin toi muutoin paljas maa ja noi luokattoman monet myyränkeot!!! Ne on ihan villeinä olleet, varmaan ressut sekaisin nekin kun pääsevät vasemmallä lapiollaan nuin vain tekemään isoja kasoja eikä tartte jäätyneen maan kans temppuilla....:D

• Tykkää
Reactions: Kais
Jaiiiks, siellähän on arktiset olosuhteet! Hyrrr...No, tarpeeksi lämmintä päälle, niin tarkenee...ja kotio kun pääsee niin lämmikettä sisuksiinkin, niin sulaa ne viimeisetkin jäänhileet...:)
oli tosiaan aika vilposaa

kävi sääliksi pari kiinalaisen näköstä nuorta miestä joista toisella ei ollut minkäänlaista päähinettä ja toisella ohut nahkasormikkaat

Kalkkuna ois huomiseksi, oisko jollakin neuvoa hyvästä täytteestä?
Juu, googlella löytyy mutta jos joku vois suositella jotain mitä itse tehnyt? Jenkkiohjeet näyttää olevan vaaleeta leipää ja makeita hedelmiä?

Kalkkuna ois huomiseksi, oisko jollakin neuvoa hyvästä täytteestä?
Juu, googlella löytyy mutta jos joku vois suositella jotain mitä itse tehnyt? Jenkkiohjeet näyttää olevan vaaleeta leipää ja makeita hedelmiä?
No en oo itse tätä kokeillu, mutta silti laitan kun vaikuttaa niin hyvältä, että sen on pakko olla!
http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/taytetty-kalkkuna-ransakalaiseen-tapaan

Ainakin tosta osaa vois kokeilla ja tehä oman mixin.

oli tosiaan aika vilposaa

kävi sääliksi pari kiinalaisen näköstä nuorta miestä joista toisella ei ollut minkäänlaista päähinettä ja toisella ohut nahkasormikkaat
Hyiiiii...ihan tuli itellekin kylymä kun tuota näkyä luin!!

Mulla on tuttavana italialainen mies, joka eka talven lähestyessä oli sitä mieltä että "..on tässä, nääs, Pohjois- Italiassakin lunta ja pakkasta nähty, jotta...!.."...ja mä varottelin että et taatusti tarkene missään puuvillahanskoissa, miekkonen, näillä leveysasteilla. Toinen vaan, että si si....

Eipä mennyt kauaakaan, kun ne pakkaset sitten tuli. Ja tuli muuten miehen käteen ihan kunnon karvavuorelliset rukkasetkin :D...

No en oo itse tätä kokeillu, mutta silti laitan kun vaikuttaa niin hyvältä, että sen on pakko olla!
http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/taytetty-kalkkuna-ransakalaiseen-tapaan

Ainakin tosta osaa vois kokeilla ja tehä oman mixin.
Hitsi ei ole kastanjasosetta eikä tuossa lähikaupassa varmasti jugurttia eksoottisempaa ole. Konjakin ois voinut jättää pois mutta eihän tota puolta kiloa kastanjasosetta voi millään korvata. Muuten näytti sellaiselta että varmasti joskus kokeilen! Kiitos!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tänään on hyvä päivä!
Ilma on niin syvältä, että tänään vaan kotoillaan. Ruuhka on hirveä molempiin suutiin. Pirpanaa juosentelee niin maan hirviästi.:coffee:
Kaikkiko ne on samaan aikaan lähteneet.:eek:

Mamma saa relaa.:) *jammailee*

• Tykkää
Reactions: famipala
Pitäskö sitten vaan jättää täyttämättä. Hyväähän se on ilmankin eikä se siihen lihan makuun vaikuta pätkääkään.
Se siivekäs elukka, kalkkuna siis. Pikkunen toi on, lidlistä ostin, 3.6 kg vaan painaa.
Jätä vaan. Jotain hyvää lisuketta siihen...
Marinoituu punasipulii ny ainaki.:D:p

• Tykkää
Reactions: epek
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä