The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lanka on itsessään moniväristä, on ihan tummaa harmaata, tummaa violettia, vähän semmoista sinertävää/tumman petroolin väristä.
Ja ihan vaan kokeilemaan lähdin, ei mitään ylimääräistä vaan pelkkää oikeaa :)
Nyt on jälleen niin kivan näköisiä lankoja liikenteessä :)...meinasin viikolla muuten sortua hamstraamaan uusia mutta onneksi siinä vaiheessa tuli toi ryhtiliike, niin se jäi pelkäksi aikomukseksi ja hipistelyksi, entisiäkin on vielä jäljellä vaikka ja kuinka :D!

..ja niitä keskeneräisiäkin tekeleitä, joista osan varmaan saan purkaa kikkurasyherökeriksi, kun nämä kävelevät mallikappaleet viruvat pois siitä aloitetusta mallikoosta :D...

No nyt heräsivät meilläkin, ekana kuuluu äitii tuu antaa aamupalaa...vaikka vallan hyvin itekin osaisivat.
Haluavat vaan seuraa tuonne keittiöön, siinä sitten pystyy halittelemaan ja höpöttelemään samalla kun laittelee.
On se hyväkin että ovat vielä tommosia passuutettavia...kun kasvavat mokomat kuitenkin niin nopealla tahdilla isoiksi :)

• Tykkää
Reactions: ruuttis
tänään pitä käydä tekemässä lotto. en useinkaan sitä harrasta. mutta nyt on sen verran iso jysky, että pitänee kokeilla, vaikka tuskin sieltä saa edes sitä pienintä voittoo. mulla kun ei oo ikinä tuuria näissä asioissa.
Jaa, kiitti vain muistutuksesta, taidanpa käydä itekin tekemässä sen pari riviä - tuurillaan ne laivatkin- uskomuksen kantamana.

En mäkään tota lottoilua harrasta, hyvin saan näemmä sivutetuksi tommoset jättipottimainoksetkin kun en edes muista tommoista nähneeni saati kuulleeni :D

tänään pitä käydä tekemässä lotto. en useinkaan sitä harrasta. mutta nyt on sen verran iso jysky, että pitänee kokeilla, vaikka tuskin sieltä saa edes sitä pienintä voittoo. mulla kun ei oo ikinä tuuria näissä asioissa.
Osta porukka, niin on suurempi todennäköisyys voittaa :) 14 milliä tai 2,8, ei siinä paljon eroa ole, kun on sen yhdenkin miljoonan saanut. Mitä niillä lopuilla tekee.

• Tykkää
Reactions: famipala
...pyykinpesukone on roiskimassa, astianpesukone samaten, alkuvalmistelut päivän sapuskan suhteen käynnissä ja kauppalappukin kirjotettuna, mistä kuitenkin en osaa h- hetkellä puoliakaan lukea :D...

Mutta, syteen tai saveen se on let's menoksi tonne kylälle tsekkaamaan ens alkuun kuinka pahasti toi tuuli mua riepotteleekaan....lunkia lauantaita Sulle :)!*vilkuttaa*

Osta porukka, niin on suurempi todennäköisyys voittaa :) 14 milliä tai 2,8, ei siinä paljon eroa ole, kun on sen yhdenkin miljoonan saanut. Mitä niillä lopuilla tekee.
Mä laitan harva se viikko kahdeksan rastin järjestelmän lasteni syntymäpäivänumeroilla. Sillä periaatteella, et mulle ja ex- vaimolle 30% /nuppi ja lapsille 10% kullekin.

Miksi ex- rouvakullalle mitään?

Sattuu olemaan lasteni äiti ja siten hyvinkin osallinen lasteni syntymäpäiviin. Edes lottovoittaessani en luo tilannetta jossa lapsillani on rahaa, mutta äidillään ei.

Mulla on 8- kertainen mahdollisuus voittaa.

Mamut kuulemma raiskaa 18- kertaa enemmän, mut ei tos metsäpolulla koskaan näy ketään.

• Tykkää
Reactions: famipala
vierailija
Päivää, nyt olen matkalla tampereelle. :)
:oops:

Tampereen murteelle (omakielinen nimi Tampereen kiäli) ominaisia piirteitä:

• umpiloppuisten diftongien avartuminen (vrt. kieli – kiäli)
  • R-kirjaimen liikakäyttö ja kitalakeen lausuminen hammasvallin sijaan, eli niin sanottu retrofleksi sekä äänteen ylikorostus ja vahvistus sanoissa (vrt. Tampere – Tamperrrrrrrrrre ja Rane – Rrrane)
  • oma sanasto
  • Tieräks, tiäkkö sanan raiskaaminen, joka ikiseen kysymyslauseeseen.
Opi tampereen alkeet kymmenessä sekunnissa:

• Moro!' tai Mooooo! [morooooo] - 'Hei, päivää, terve'
  • Mää ja sää – minä ja sinä (tästä ilmenevät Tamperseen ja Jyvääskaupungin läheiset yhteydet
  • Tä?' [¡¿tä?!] - 'Mitä? tai anteeksi?'
  • Kekä?' [¡¿kekä?!] 'Kuka? tai "ketä"?' <-- Yksikään aito Tamperelainen ei käytä tuota lausahrusta.
  • Nääs!' [~nÄÄs] käytetään usein vittumaisena tehosteena lauseen lopussa
  • Rotvalli' [rrrotwalli] Tamperelaisten lempipuheenaihe, eli reunakiveys

• Tykkää
Reactions: Boobabe
mä puhun kanttikivistä ja kukaan ei täälläpäin tajua selittämättä mitä tarkotan. o_O
No mut kanttarihan on kanttari. Pirskutarallaa!

Mut niistä voisi urputtaa lisää. Jos kaikki vaatisivat että meillä käytetään suomalaista reuna- eli kanttikiveä, eikä raahata sitä tänne kiinasta, niin maailmakin voisi ehkä pelastua.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä