The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...huomenia, hämärähyssyn pehmeetä sellaista :)*tassuttelee hiljaksiin paikalle*

Meni unikuvat sitten piikasiksi, tässä jo hereillä oltu kolmatta tuntia...sain tonne pienen kainaloisen pyörimään peiton alle, kun toista rupes pelottamaan...eikä siinä, hyvä kun tuli ja onneksi urvahti unillensa...ite en vain sen jälkeen saanut unta, tai olin jo ennen sitä hereillä - pitää kait sitä pysyä arjen herätysrytmissä kiinni eikä raatona retkottaa puolille päivin :D

Ei vais, olkaa te onnellisia joilla on hyvät unenlahjat, mun sisäsyntyinen vekkari on rikkisärkikatkimäsänä, joten sitä nukutaan sitten joskus :)..

...mutta nyt laitetaan tulemaan puuroa ja teetä kaikessa rauhassa ja kuunnellaan, kuinka sade ropisuttaa kattoon ja ikkunoihin :)...

• Tykkää
Reactions: famipala
IhQ
Ääh...huomenta vaan,...
Kuka prkl vei miun unet?!? Väsyttäis vieläkin mut yritin tuossa jo turhaan varmaan puol tuntia ainakin..mutku ei. Sit alko pissattaa ja kurkkua kutittaa ja yskittää ja tuntui vaan siltä että pakko tästä on nousta ku ei jaksa vaan makoillakaan.

Kahvin laitoin tippuu ja annoin kissoille ruuan. Lastenhuoneen ovea laitoin kans pienemmälle, sais ees ne nukkua vielä.

Inhottavan levoton olo, pitäs alkaa tekemään jotain mut mikä on tarpeeks hiljasta tekemistä ettei muu perhe herää?
Nyt täällä pimeässä olkkarin nurkassa siis koitan hiljaa naputella ku mies nukkuu tuossa parin metrin päässä..

Huomenia Ihkulaankin :)....

...koetahan tasoitella sitä levottomuuttas siellä, herättelet ittes kaikessa rauhassa - niin mä ainakin täällä teen - päivää on vaikka ja kuinka edessä touhuamiseen :)

...tossa huomasin just, että on taas yks hattarapää ollu eilen kaupoilla menossa:barefoot: eli se pukkaa mulle kylällä ryynäämistä väkisinkin, vaikka eilettäin just kaupassa ajattelin "kaikessa viisaudessani", etten viikonloppuna erehdy poikkeamaan vaan nythän se on pakko....ikinäkoskaanmilloinkaan näin käynyt ja taas kuitenkin:notworthy::D - mä unohdin hankkia torppaan voitaikinaa niitä huomisen juhlapäivän torttuja varten!!

Paheksun kovasti....njäh, en mä jaksakaan sillä mä saisin sitä olla itteni kanssa tekemässä alvariinsa :D

Teetä, anyone - tommosta vaniljanmakuista ois tarjolla....:)

IhQ
Meillä on torttutaikinat jo jääkaapissa sulamassa..ei tosin itsenäisyyspäivää juhlita mut lasten (ja ehkä vähän äidinkin) teki mieli tekasta jotain tommosta helppoa hyvää tänään :)

Eikä itteään kannata paheksua, ainakaan noin vähästä..eiks se muiden paheksuminen oo paljon hauskempaa :D

Ja kiitos, Kattinen, teekin maistuis vaihtelun vuoksi kuhan kumoan tän kahveen ensin.

IhQ
Eilen muuten neuloin yhden ...öö, millähän nimellä noita muuten ees kutsutaan..no periaatteessa tuo on vaan käden kokoinen putkilo, jossa on peukun reikä. Tulee tuonne pikkurillin viimesen nivelen kohdalta ranteen yli n.5-6 cm. Paksusta langasta niin nopsaan valmistui ja ihan sormikkaiden päälle ajattelin, lisälämpöä. Tuo peukku vaan on pieni ongelma, pitäskö tuota jotenkin jatkaa vai antaako vaan olla.
Pitää kokeilla käytössä kuhan saan sen toisenkin valmiiksi..

Meillä on torttutaikinat jo jääkaapissa sulamassa..ei tosin itsenäisyyspäivää juhlita mut lasten (ja ehkä vähän äidinkin) teki mieli tekasta jotain tommosta helppoa hyvää tänään :)

Eikä itteään kannata paheksua, ainakaan noin vähästä..eiks se muiden paheksuminen oo paljon hauskempaa :D

Ja kiitos, Kattinen, teekin maistuis vaihtelun vuoksi kuhan kumoan tän kahveen ensin.
Mä sentään muistin ostaa piparkakkutaikinaa :D...jossain vaiheessa tämän viikonlopun aikana pidetään piparisulkeiset taas jälleen kerran :). Ja kun mä tässä keittiössä pyörin, niin näemmä oon sinne kauppaan eilettäin unohtanut yhtä sun toista eli pientä listaa jos saisin tässä samalla aikaiseksi...

Taannoin kokeilin muksujen kanssa tehdä semmosia torttuenkeleitä, tai enhän mä saanut torttuja juurikaan tehdä kuin ton yhden enkulin verran kun nää mun himaleipurit hivutti määrätietoisina meikäläisen pois koko touhusta :D....mulle jäi toi uuniluukkumikon osa :D

...voipi olla että samaa on tiedossa nytkin, tää kolmikko on nyt todella innokkaina keittiöpuuhissa - joku vaihe menossa ilmiselvästi mistä en ollenkaan harmistu :)

• Tykkää
Reactions: IhQ
Eilen muuten neuloin yhden ...öö, millähän nimellä noita muuten ees kutsutaan..no periaatteessa tuo on vaan käden kokoinen putkilo, jossa on peukun reikä. Tulee tuonne pikkurillin viimesen nivelen kohdalta ranteen yli n.5-6 cm. Paksusta langasta niin nopsaan valmistui ja ihan sormikkaiden päälle ajattelin, lisälämpöä. Tuo peukku vaan on pieni ongelma, pitäskö tuota jotenkin jatkaa vai antaako vaan olla.
..siis onko noi niitä rannekkeita tjtn :)? Näillä hassuilla keleillähän noi ovat tosi kätevät :) - joko sellaisenaan tai sitten ohkaisempien sormikkaiden kanssa.

Minkä väriset teet? Ja teetkö jotain kuviota?

vierailija
Hommaa siekin kunnon puikot(y)

IhQ
..siis onko noi niitä rannekkeita tjtn :)? Näillä hassuilla keleillähän noi ovat tosi kätevät :) - joko sellaisenaan tai sitten ohkaisempien sormikkaiden kanssa.

Minkä väriset teet? Ja teetkö jotain kuviota?
Lanka on itsessään moniväristä, on ihan tummaa harmaata, tummaa violettia, vähän semmoista sinertävää/tumman petroolin väristä.
Ja ihan vaan kokeilemaan lähdin, ei mitään ylimääräistä vaan pelkkää oikeaa :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä