jostain syystä oli katselin tästä kaikki jaksot netflixistä. toki leffakin on katsottuna.
jostain syystä oli katselin tästä kaikki jaksot netflixistä. toki leffakin on katsottuna.
Mä muuten olen kessu.Lähen imee kessuu, kivittäkää.
Mä sentään muistin ostaa piparkakkutaikinaa ...jossain vaiheessa tämän viikonlopun aikana pidetään piparisulkeiset taas jälleen kerran . Ja kun mä tässä keittiössä pyörin, niin näemmä oon sinne kauppaan eilettäin unohtanut yhtä sun toista eli pientä listaa jos saisin tässä samalla aikaiseksi...Meillä on torttutaikinat jo jääkaapissa sulamassa..ei tosin itsenäisyyspäivää juhlita mut lasten (ja ehkä vähän äidinkin) teki mieli tekasta jotain tommosta helppoa hyvää tänään
Eikä itteään kannata paheksua, ainakaan noin vähästä..eiks se muiden paheksuminen oo paljon hauskempaa
Ja kiitos, Kattinen, teekin maistuis vaihtelun vuoksi kuhan kumoan tän kahveen ensin.
..siis onko noi niitä rannekkeita tjtn ? Näillä hassuilla keleillähän noi ovat tosi kätevät - joko sellaisenaan tai sitten ohkaisempien sormikkaiden kanssa.Eilen muuten neuloin yhden ...öö, millähän nimellä noita muuten ees kutsutaan..no periaatteessa tuo on vaan käden kokoinen putkilo, jossa on peukun reikä. Tulee tuonne pikkurillin viimesen nivelen kohdalta ranteen yli n.5-6 cm. Paksusta langasta niin nopsaan valmistui ja ihan sormikkaiden päälle ajattelin, lisälämpöä. Tuo peukku vaan on pieni ongelma, pitäskö tuota jotenkin jatkaa vai antaako vaan olla.
Pitää kokeilla käytössä kuhan saan sen toisenkin valmiiksi..
Hommaa siekin kunnon puikotEilen muuten neuloin yhden ...öö, millähän nimellä noita muuten ees kutsutaan..no periaatteessa tuo on vaan käden kokoinen putkilo, jossa on peukun reikä. Tulee tuonne pikkurillin viimesen nivelen kohdalta ranteen yli n.5-6 cm. Paksusta langasta niin nopsaan valmistui ja ihan sormikkaiden päälle ajattelin, lisälämpöä. Tuo peukku vaan on pieni ongelma, pitäskö tuota jotenkin jatkaa vai antaako vaan olla.
Pitää kokeilla käytössä kuhan saan sen toisenkin valmiiksi..
Lanka on itsessään moniväristä, on ihan tummaa harmaata, tummaa violettia, vähän semmoista sinertävää/tumman petroolin väristä...siis onko noi niitä rannekkeita tjtn ? Näillä hassuilla keleillähän noi ovat tosi kätevät - joko sellaisenaan tai sitten ohkaisempien sormikkaiden kanssa.
Minkä väriset teet? Ja teetkö jotain kuviota?
Oho..tuohan olis..tolleen sais kyl varmasti ihania vilttejä.Hommaa siekin kunnon puikot