The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..vaan täälläpä ei tuule, torpassa siis, vaan olo on mitä seesteisin ja kimmeltävin ja tassutkin jo tässä vaiheessa ihan lähmässä :barefoot:...mutta siitä viis - perjantaita kaikille :)*vilkuttaa* joulupaskartelujen keskeltä!

Oon kyllä yllättänyt ja ylittänyt itteni, mikä lie joulukärpänen purassu pahasti pjärziistä kun pistää paskarteluttamaan ihan hulluna ja kaikista häröintä on se, että mä oikeesti nautin siitä:confused::alien::D...ei muuten tartte meikäläisen olla itekseen tässä pöydän ääressä, heti on mulla pölötyskaveria kun taitaa olla vähälle ajalle sen verta omituista nähdä meikäläinen väsäämässä kieli keskellä suuta ja niin tohkeissaan ja idealamppu hehkuen että kuulema pukkaa kipinävaaraa esikoisen sanoin :D...onneksi sattuu olemaan toi sammutuspeite likellä, voivat sitten kääriä mut siihen :D

Niin, se on perjantai eli ihan tasan tarkkaan piparipäivä(y):p!

..ja mä nyt tarkotan sitten kirjailmellisesti sitä piparia - ja sen kans glögiä :). Kohta. Jahka mä saan tässä nyt parit kortit vielä äherrettyä. Mulla oli kiva päivä, toivottavasti oli teilläkin, että on sitten letkeetä vain olla ja laskeutua viikonlopun viettoon :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä