Heippa, uusi jäsen täällä ilmoittautuu.
Teitä olen kyllä seuraillut jo lukien tässä parin kuukauden ajan. Google minut tähän keskusteluun jossain vaiheessa omina piinapäivinä johti ja jäin aivan koukkuun. Kuin hyvään kirjaan ja nyt jotenkin iski haikeus kun sain ketjun kaikki viestit luettua pari päivää sitten. Mietin jo, että jos aloittaisin alusta, niin muistaisinkohan miten kenenkin kohdalla kävi? Vai saisinko jännätä koko ketjun uudestaan
Itse olen 28-vuotias nainen. Ennestään meillä kaksi lasta, tyttö 8 v ja poika 6v. Vauvakuume yllätti monen vuoden jälkeen tuossa vuoden vaihteessa ja ajatusta sulateltiin aina heinäkuulle saakka, elokuussa siis ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä. Tällä hetkellä menossa yk 4 ja mitä luultavimmin dpo9.
Ovulaatiota en ole testanut missään kierrossa. Olen olettanut sen olevan aina kierron keskivaiheilla, koska kiertoni on aikalailla tasan 28 päivää. Ovulaatiolimat alkavat tulla jo noin viikkoa ennen kohokohtaa. Ensimmäisenä tulee limaklöntti ja sen jälkeen vaan kirkasta vuotoa. Onko kenelläkään samanmoista, että tulisi ns. limatulppa ennen varsinaisia limoja?
Lämpöjä olen myös seurannut. Viime kierrossa vähän huolimattomasti, tässä kierrossa joka aamu. Tuossa dpo7 selvä lämpödippi 37->36.2 ja tänään taas 37! Lapsilla tosin kuumetta ollut tällä viikolla, joten voi olla flunssaakin. Kostea olokin tänään yllätti. Ajattelin, että jo tässä on hulluksi tultu kun piti ihan vessapaperista tarkkailla minkä väristä vuotoa tulee
Aiemmista raskauksista muistan, että ennen plussaa oli vaaleanpunaista/vaaleanruskeaa vuotoa. Nyt ehkä avistuksen kellertävää vain.
Joka kierrossa on kulunut rutkasti testejä! Tässäkin kierrossa jo ajattelin ovuloineeni viikkoa aiemmin ja uskokaa tai älkää, olen kerennyt tekemään jo 8 rtestiä!
Yrityksestä ehkä hippaisen hankalampaa tekee se, että mieheni työskentelee aina elokuusta helmikuuhun tuolla länsinaapurissa. Näemme 1-2kk välein, nyt yritetty tähdätä aina ovulaation kohdille. Tässä kierrossa talletteluja to, pe, la ja su kun seuraavana keskiviikkona oletettu ovulaatio.
Ja minä kun ajattelin, että esittelen itseni lyhyesti
Plussatuulen puhalluksia kaikille