Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tällä palstalla on muuten jännä tuo tykkää-toiminto. Jos saa tykkäyksiä, niistä tulee ilmotus, että jatka samaa rataa, oot kirjotellut kivoja juttuja, joista tykätään. En tykkää -toiminnosta tulee ilmotus, että se ja tuo ei tykkää siitä, mitä kirjotit. ..tuleekohan sitten joku varoitus kohta (samaan tapaan kuin vastakohdasta kehotus), jos niitä tulee monta? :LOL:
 
Niin ja pitihän mun kysyäkin jotain. Kun tässäkin ketjussa on keskenmenon kokeneita, kauan teillä kesti vuoto? Ja milloin uskalsitte lähteä uudestaan liikkumaan (siis rankempaa liikuntaa)? Sitä kun käskettiin tossa ohjelapussa varomaan.

Mulla alkoi km ilman lääkkeitä ja kerran ultrassa kohtu eilen näyttäytyi jo tyhjänä, elän toivossa, etten ikuisuuksia vuotelisi. (On mulla se kaavintakin takana, mutta sen jälkeen jäin vuotamaan pitkäksi aikaa, kun kohtu ei ollutkaan tyhjä)
 
Kp40 ja dpo10 ehkä..odottelen r-testejä saapuvaksi. Oireita ei oo mihinkään suuntaan. Lämpöjä en ole seurannut tässä kierrossa, mutta tänä aamuna huvikseen mittasin, 36,6. Vaikeahan siitä on mitään päätellä. Ovistestejä olen tehnyt kun niitä on kaappi täynnä, kuvassa alin tältä aamulta (ja nimenomaan aamuvirtsastahan niitä ei pitäs tehhä :whistle:)

http://aijaa.com/EF5yLi
 
Jaa jaa Lisbon :) Jos mä olisin sä, olisin jo juossut apteekkiin tai markettiin :)

Mullakin jännät paikat, siis moikka vaan sitten hetkeen. Kesäkuussa läks se kierukka, ja kierrot venyi ja paukkui, yli 60, 65 ja 39, kunnes nyt viime lauantaina sain elämäni ekan, ja hyvin selvän, ovisplussan tikkuun kp 22.

Tuli hyödynnettyä sitten la-su yönä, harmikseni ei kuitenkaan ehditty uusimaan ennen miehen töihin häipymistä, mutta saas nähdä... Eli jos sunnuntai oli dpo 0, niin nyt mentäis dpo 5...

En jaksa uskoa että olis natsannut, mutmut, eihän sitä koskaan tiedä.
Jokatapauksessa, järjestin itseni ilman minkäänsortin testejä mökille keskelle ei mitään, niin eipähän tuu ees kiusausta kiusata itseään ennen ens viikkoa :) Mut koskahan sitä sitten kannattais?
 
  • Tykkää
Reactions: vohveli3 ja lisbon
Välli, kyllä. Melkein oikeastaan joka kerta kun olen pcn tehnyt niin antaa kuivumaan lähtiessä sellaisen kummallisen viivan, viivanpaikka tuloillaan. Surkeita 8(

Täällä kp17, tulossa luultavasti normaalimittainen kierto, kaksi viimekiertoa olikin 39 päivää, hohhoijjaa -,- Nyt on ollut jo muutaman päivän tissit ihan helkutin kipiät; ovis lienee tapahtunut. Pahoin vaan pelkään että seksiä ei nyt ajoitettu oikeaan ajankohtaan, katsotaan. Tai vaikka oltaisiinkin ajoitettu niin eipä olla raskaaksi tultu siltikään. Tää olis kyllä ihan unelmatila railakkaille yhden illan jutuille ja seksisuhteille, ei tule lasta millään :D
 
Keskustelua seuranneena varmaan osaatte olla avuksi. ;) Kuinka herkkiä apteekin omat raskaustestit ovat? Olen heittänyt pakkauksen pois, eikä pakkausselosteessa näyttänyt lukevan herkkyysastetta.. Näyttäisikö melko luotettavaa tulosta, kun nyt hmmmmm dpo12?
 
Se sininen pakkaus on 25 ja vihreä-valkoinen on 10. :)
Ok, kiitos :) ajattelin alunperin testailla vasta ensi viikolla, mutta mahdolliset viikonloppusuunnitelmat ehkä näyttäisi muuta. Kaveri kyllä totesi että ei se muutama haittaa tee ja että kyllähän hänkin vaikka olikin raskautunut muttei siinä hetkessä vielä tiennyt, mutta itse olen ehkä sitten eri ajatusmaailmasta enkä halua riskeerata mitään...
 
Ok, kiitos :) ajattelin alunperin testailla vasta ensi viikolla, mutta mahdolliset viikonloppusuunnitelmat ehkä näyttäisi muuta. Kaveri kyllä totesi että ei se muutama haittaa tee ja että kyllähän hänkin vaikka olikin raskautunut muttei siinä hetkessä vielä tiennyt, mutta itse olen ehkä sitten eri ajatusmaailmasta enkä halua riskeerata mitään...

En mäkään joisi. Jos lainkaan epäilisin, että olisin, en joisi. En pystyisi.

Mulla lääkäri soitteli juuri perään ja pyysi uusintaverikokeeseen viikon päästä. Hcg oli vielä yli 5 000.
 
Heippa, uusi jäsen täällä ilmoittautuu. :)

Teitä olen kyllä seuraillut jo lukien tässä parin kuukauden ajan. Google minut tähän keskusteluun jossain vaiheessa omina piinapäivinä johti ja jäin aivan koukkuun. Kuin hyvään kirjaan ja nyt jotenkin iski haikeus kun sain ketjun kaikki viestit luettua pari päivää sitten. Mietin jo, että jos aloittaisin alusta, niin muistaisinkohan miten kenenkin kohdalla kävi? Vai saisinko jännätä koko ketjun uudestaan :D

Itse olen 28-vuotias nainen. Ennestään meillä kaksi lasta, tyttö 8 v ja poika 6v. Vauvakuume yllätti monen vuoden jälkeen tuossa vuoden vaihteessa ja ajatusta sulateltiin aina heinäkuulle saakka, elokuussa siis ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä. Tällä hetkellä menossa yk 4 ja mitä luultavimmin dpo9.

Ovulaatiota en ole testanut missään kierrossa. Olen olettanut sen olevan aina kierron keskivaiheilla, koska kiertoni on aikalailla tasan 28 päivää. Ovulaatiolimat alkavat tulla jo noin viikkoa ennen kohokohtaa. Ensimmäisenä tulee limaklöntti ja sen jälkeen vaan kirkasta vuotoa. Onko kenelläkään samanmoista, että tulisi ns. limatulppa ennen varsinaisia limoja?

Lämpöjä olen myös seurannut. Viime kierrossa vähän huolimattomasti, tässä kierrossa joka aamu. Tuossa dpo7 selvä lämpödippi 37->36.2 ja tänään taas 37! Lapsilla tosin kuumetta ollut tällä viikolla, joten voi olla flunssaakin. Kostea olokin tänään yllätti. Ajattelin, että jo tässä on hulluksi tultu kun piti ihan vessapaperista tarkkailla minkä väristä vuotoa tulee :oops: Aiemmista raskauksista muistan, että ennen plussaa oli vaaleanpunaista/vaaleanruskeaa vuotoa. Nyt ehkä avistuksen kellertävää vain.

Joka kierrossa on kulunut rutkasti testejä! Tässäkin kierrossa jo ajattelin ovuloineeni viikkoa aiemmin ja uskokaa tai älkää, olen kerennyt tekemään jo 8 rtestiä! :ROFLMAO:

Yrityksestä ehkä hippaisen hankalampaa tekee se, että mieheni työskentelee aina elokuusta helmikuuhun tuolla länsinaapurissa. Näemme 1-2kk välein, nyt yritetty tähdätä aina ovulaation kohdille. Tässä kierrossa talletteluja to, pe, la ja su kun seuraavana keskiviikkona oletettu ovulaatio.

Ja minä kun ajattelin, että esittelen itseni lyhyesti :eek:

Plussatuulen puhalluksia kaikille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: trady
Heippa, uusi jäsen täällä ilmoittautuu. :)

Teitä olen kyllä seuraillut jo lukien tässä parin kuukauden ajan. Google minut tähän keskusteluun jossain vaiheessa omina piinapäivinä johti ja jäin aivan koukkuun. Kuin hyvään kirjaan ja nyt jotenkin iski haikeus kun sain ketjun kaikki viestit luettua pari päivää sitten. Mietin jo, että jos aloittaisin alusta, niin muistaisinkohan miten kenenkin kohdalla kävi? Vai saisinko jännätä koko ketjun uudestaan :D

Itse olen 28-vuotias nainen. Ennestään meillä kaksi lasta, tyttö 8 v ja poika 6v. Vauvakuume yllätti monen vuoden jälkeen tuossa vuoden vaihteessa ja ajatusta sulateltiin aina heinäkuulle saakka, elokuussa siis ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä. Tällä hetkellä menossa yk 4 ja mitä luultavimmin dpo9.

Ovulaatiota en ole testanut missään kierrossa. Olen olettanut sen olevan aina kierron keskivaiheilla, koska kiertoni on aikalailla tasan 28 päivää. Ovulaatiolimat alkavat tulla jo noin viikkoa ennen kohokohtaa. Ensimmäisenä tulee limaklöntti ja sen jälkeen vaan kirkasta vuotoa. Onko kenelläkään samanmoista, että tulisi ns. limatulppa ennen varsinaisia limoja?

Lämpöjä olen myös seurannut. Viime kierrossa vähän huolimattomasti, tässä kierrossa joka aamu. Tuossa dpo7 selvä lämpödippi 37->36.2 ja tänään taas 37! Lapsilla tosin kuumetta ollut tällä viikolla, joten voi olla flunssaakin. Kostea olokin tänään yllätti. Ajattelin, että jo tässä on hulluksi tultu kun piti ihan vessapaperista tarkkailla minkä väristä vuotoa tulee :oops: Aiemmista raskauksista muistan, että ennen plussaa oli vaaleanpunaista/vaaleanruskeaa vuotoa. Nyt ehkä avistuksen kellertävää vain.

Joka kierrossa on kulunut rutkasti testejä! Tässäkin kierrossa jo ajattelin ovuloineeni viikkoa aiemmin ja uskokaa tai älkää, olen kerennyt tekemään jo 8 rtestiä! :ROFLMAO:

Yrityksestä ehkä hippaisen hankalampaa tekee se, että mieheni työskentelee aina elokuusta helmikuuhun tuolla länsinaapurissa. Näemme 1-2kk välein, nyt yritetty tähdätä aina ovulaation kohdille. Tässä kierrossa talletteluja to, pe, la ja su kun seuraavana keskiviikkona oletettu ovulaatio.

Ja minä kun ajattelin, että esittelen itseni lyhyesti :eek:

Plussatuulen puhalluksia kaikille :love:
Onnea teillekin yritykseen, ei se ainakaan liian helppoa taida olla..! :eek:(y)
 
Mulla ei ole edes vielä menkat myöhässä, mutta tänään ollut niin kuumeinen olo, huimannut, päätä särkenyt, outoja vatsakipuja/tuntemuksia, väsymystä ja vahva hajuaisti, että päätin tehdä testin ennen alkoholin nauttimista.

Kävin hakemassa kaupasta tuommoisen rfsu:n testipaketin ja kävin tekemässä toisen. Meinasin saada sydiksen, kun siihen negaviivan viereen tuli tommonen outo punainen "viivan alku" mikä tossa kuvassa näkyykin (tuli aluksi todella tumman värisenä tuohon).

Kuva testistä: http://i1.aijaa.com/b/00732/14042467.jpg

Kokemuksia noista testeistä? Voiko toi olla mikään raskausviiva vai onko väärässä kohdassakin? Ei ole toi viivanalku hävinnyt mihinkään tosta tikusta edes ajan kanssa ja ihan oikein tein testin. Teen vielä aamulla toisen testin.
 
Papuprinsessa noi rfsu testit on tosi kökköjä kaikin puolin, on täällä ennenkin näkynyt viallisia missä viivat on missä sattuu. Suosittelen testaamaan jollain toisella, esim pregcheck niin voisi saada parempaa selvyyttä!

Lisbon kännykän ruudussa näyttää ehkä jotain viivan varjoa!
 
Papuprinsessa noi rfsu testit on tosi kökköjä kaikin puolin, on täällä ennenkin näkynyt viallisia missä viivat on missä sattuu. Suosittelen testaamaan jollain toisella, esim pregcheck niin voisi saada parempaa selvyyttä!

Lisbon kännykän ruudussa näyttää ehkä jotain viivan varjoa!
Juu, veikkaankin että oli joku virhe. Tein tänään toisen samanlaisen testin aamupissasta ja oli ihan täysin negatiivinen. Kamalaa kun keho silti koko ajan huijaa luulemaan raskautta, kun on niin outoja vatsa- ja alaselän kipuiluja sekä lämmön nousua ja muuta. Uskon että voin nyt kuitenkin tänään juoda alkoholia muutaman annoksen, kun ei testissä mitään näkynyt :D
 

Yhteistyössä