syyskuun viimenen lauantai alko hirvenpyyntiJokohan Ruutis on vetäny raappapöksyt jalkaan.
sillon on ollu tapana siirtyä talvimunteerinkiin
syyskuun viimenen lauantai alko hirvenpyyntiJokohan Ruutis on vetäny raappapöksyt jalkaan.
tottakaiJoko-joko saa laittaa!!?
täällä ollaan monikulttuurisia eikä vietetä mtn taantumuksellisia natsijuhliaKoulujuhla, senki pöllö.
Joko on vaatteet katottu valmiiks ja mietitty kampauksia?
Tukat leikattu ja sillee?
sukat kuluvat ainakin mulla kantapäästä. reiän voi kääntää aina hiukan sivuun. kolmannen käännön jälkeen sukka katkeaa
mies kun juo olutta niin se on kuin sijoitus tulevaisuuteen. saat hyväntuulisen miehen. no, ainakin krapulaisen.Iltoja..miehel alkoi vapaat ja sinne män, kaljakauppaan. Ihan pari vaan kun huomenna menee kattoo keikkaa niin sittenkin pitäs viel jaksaa...
alko käymään kateeks niin jouduin korjaamaanLispetille ja ruutikselle moi
hyvä kun muistutit, mun pitää siirtää kamat rumpuunMunhan piti laittaa pesukonekin pyöriin.
Sorialko käymään kateeks niin jouduin korjaamaan
ai mua on vaiSori
Lispettiä ei vaan ole hetkeen ketjussa näkynyt.
No ainakin jo tänään aamulla/aamupäivälläai mua on vai
Tuo se kuitenkin sullekinIltoja..miehel alkoi vapaat ja sinne män, kaljakauppaan. Ihan pari vaan kun huomenna menee kattoo keikkaa niin sittenkin pitäs viel jaksaa...
Riippuu paljonko ottaa ja tuleeko edes krapulaamies kun juo olutta niin se on kuin sijoitus tulevaisuuteen. saat hyväntuulisen miehen. no, ainakin krapulaisen.
Mukava viikonloppu tulossaMeinas mennä työpäivä pitkäksi mutta nyt on viiden päivän työt runtattu neljässä. Huomisaamuna kansanvaunu kohti landea ja kurahaalareita, ohjelmassa sivistynyttä siemailua ja hienostunutta juor...informaation vaihtoa
Kyllä ne mulla näkyy tos oikeassa ylänurkassa.Peukutin AaKoota mutta kukaan ei huomannut. Piti peukuttaa uudestaan.