Eiköhän tämän ketjun ole aika loppu tähän, aikansa kutakin.
The end!
Pikkusen lujempi mitä se mun taannoin omistama Vulva.Tuleva rekkakuski
neljän vuoden ikäinen Sophie Brown päästettiin 18-tonnisen Volvo FMX -kuorma-auton ohjaimiin
Volvo Trucks – Look Who’s Driving feat. 4-year-old Sophie (Live Test) : thenewsmarket.com
Mä olen NIIIIIIIN kade! Mieli haluaisi metsään ja juoksemaan ja vaikkapa pulkkamäeen mut tosiasiassa matka postilaatikolle hengästyttää liikaa.Ah mikä aamulenkki. 7cm irtolunta tiellä, kokoajan sato lisää. 20kg pulkassa painoa ja mäkistä maastoa sen 5km. Ah ihanaa ainii ja pari astetta pakkasta.
Toivottavasti saisivat sut pian kuntoon niin pääsisit sit itekin taas ulkoileemaan. *hali*Mä olen NIIIIIIIN kade! Mieli haluaisi metsään ja juoksemaan ja vaikkapa pulkkamäeen mut tosiasiassa matka postilaatikolle hengästyttää liikaa.
Kerros ny meille uteliaille jotain siitä IRListä. Onko pitkä, komea ja ihana? Vai muutoin lutunen länkisääri? Kerro kerro kaikki äläkä panttaa.Pikainen moikkaus ohimennen teillekin!
Mä puolestani löysin sukkia. Tohon ostarille on hiljattain avattu kirppis. Yleensä kierrän uutta tavaraa myyvien trokarien pöydät kaukaa, mut tossa oli myynnissä ihan siistin näköisiä 95/5% puuvilla/elastaanisukkia hintaan 3,95,-/5 paria. Ostin kokeeksi kaksi pakkausta.Alkuiltaa ketjuun
Löysinpä tänään hyväkuntoisen takin 5e:lla
Ei voinut jättää ostamatta.
Sukkia kannattaa ostaa silloin kun halvalla saa. Kuluvat myös kumman nopeastikin vaikka ei pesukoneeseenkaan hukkuisi.Mä puolestani löysin sukkia. Tohon ostarille on hiljattain avattu kirppis. Yleensä kierrän uutta tavaraa myyvien trokarien pöydät kaukaa, mut tossa oli myynnissä ihan siistin näköisiä 95/5% puuvilla/elastaanisukkia hintaan 3,95,-/5 paria. Ostin kokeeksi kaksi pakkausta.
Tänään sit vedin jalkaani ja yllätyin positiivisesti. Nää on hemmetin hyvät jalassa eikä kiristä nilkasta lainkaan. Pesunkestävyydestä en vielä tiedä. Mut taloyhtiön pesukone syö sukkia joka tapauksessa, niin saa mun puolestani tyytyä halvempaan ruokavalioon.
Pitää käydä ostamassa kummallekin pojalle joululahjaksi kymmenen paria. Jos pojat tulee isäänsä, niin ehjille sukille on aina tarvetta.
Kerros ny meille uteliaille jotain siitä IRListä. Onko pitkä, komea ja ihana? Vai muutoin lutunen länkisääri? Kerro kerro kaikki äläkä panttaa.
sukat kuluvat ainakin mulla kantapäästä. reiän voi kääntää aina hiukan sivuun. kolmannen käännön jälkeen sukka katkeaaSukkia kannattaa ostaa silloin kun halvalla saa. Kuluvat myös kumman nopeastikin vaikka ei pesukoneeseenkaan hukkuisi.
Oon mä nyt ostanut 3 takkia tässä pienellä ajalla, yhteishinta ollut 29e
miten niin menossa? minen ainaskaan aio mennä mihkäänHeipparalllaa ihanat.
Pakollinen käynti!
Pitäis tehdä ketju itsenäisyyspäiväjuhlaan pukeutumisesta, en kyllä tiiä jaksanko sittenkään.
Taas on moni menossa varmaan jossain pieruverkkairessa.
Se on kuules neitokainen silviisiä, että me, theKetjun väki tossa taannoin saimme kuulla valivalia siitä kuinka eräs neito ei sit millään löydä ketään sopivaa perhosvatsatunnetta aiheuttavaa urosotusta.
Koulujuhla, senki pöllö.miten niin menossa? minen ainaskaan aio mennä mihkään
pieruverkkarit saattaa kyllä lipsahtaa päälle
Ne on nykyään muuten varmasti huonompilaatuisia mitä ennen!sukathan on aika kovalla koetuksella kun niillä mm. kävellään, ei ihme jos ne kuluu
itelläkin pitää tämän tästä heittää roskiin rikki menneitä