The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päi ja vää.

Työvoitto! Lapiota heiluttamalla sain aikaan miehen mentävät reiät siten, et nyt on pääsy sen alapohjan joka osaan. Mut täytyy sanoa, et lapion heiluttaminen vatsallaan maaten 40 cm korkeassa tilassa ei kuulu lempihommiini. Ihan pelkkä ryömiminen sen lapparin kanssa kaivuupaikkaan kun käy työstä.

Ettekä usko miten kova vastus voi olla styroksilla ja uretaanilla tukittu reikä kun siihen pääsee käsiksi vain yhdellä kädellä. Mut nyt on reitit ja ilmankulkureitit selvät, pohja puhdistettu paskasta ja putket kannakoitu.

Huomenna enää yks reikä kymmensenttiseen betoniin, johon ihan tavallinen hilti näyttäis uppoavan kuin veitsi voihin ja kohdalla on työskentelykorkeutta ainaskin metri. Parit suojapellit paikalleen ja homma on taputeltu.

Mut nyt TSIH!!! Tarttee muutaman pölynpoistajan.

Alkuiltaa ketjuun (y)

Löysinpä tänään hyväkuntoisen takin 5e:lla :)
Ei voinut jättää ostamatta.
Mä puolestani löysin sukkia. Tohon ostarille on hiljattain avattu kirppis. Yleensä kierrän uutta tavaraa myyvien trokarien pöydät kaukaa, mut tossa oli myynnissä ihan siistin näköisiä 95/5% puuvilla/elastaanisukkia hintaan 3,95,-/5 paria. Ostin kokeeksi kaksi pakkausta.

Tänään sit vedin jalkaani ja yllätyin positiivisesti. Nää on hemmetin hyvät jalassa eikä kiristä nilkasta lainkaan. Pesunkestävyydestä en vielä tiedä. Mut taloyhtiön pesukone syö sukkia joka tapauksessa, niin saa mun puolestani tyytyä halvempaan ruokavalioon.

Pitää käydä ostamassa kummallekin pojalle joululahjaksi kymmenen paria. Jos pojat tulee isäänsä, niin ehjille sukille on aina tarvetta.

• Tykkää
Reactions: famipala
Mä puolestani löysin sukkia. Tohon ostarille on hiljattain avattu kirppis. Yleensä kierrän uutta tavaraa myyvien trokarien pöydät kaukaa, mut tossa oli myynnissä ihan siistin näköisiä 95/5% puuvilla/elastaanisukkia hintaan 3,95,-/5 paria. Ostin kokeeksi kaksi pakkausta.

Tänään sit vedin jalkaani ja yllätyin positiivisesti. Nää on hemmetin hyvät jalassa eikä kiristä nilkasta lainkaan. Pesunkestävyydestä en vielä tiedä. Mut taloyhtiön pesukone syö sukkia joka tapauksessa, niin saa mun puolestani tyytyä halvempaan ruokavalioon.

Pitää käydä ostamassa kummallekin pojalle joululahjaksi kymmenen paria. Jos pojat tulee isäänsä, niin ehjille sukille on aina tarvetta.
Sukkia kannattaa ostaa silloin kun halvalla saa. Kuluvat myös kumman nopeastikin vaikka ei pesukoneeseenkaan hukkuisi.

Oon mä nyt ostanut 3 takkia tässä pienellä ajalla, yhteishinta ollut 29e :)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Heipparalllaa ihanat.:love:

Pakollinen käynti!:D

Pitäis tehdä ketju itsenäisyyspäiväjuhlaan pukeutumisesta, en kyllä tiiä jaksanko sittenkään.

Taas on moni menossa varmaan jossain pieruverkkairessa.:coffee::D

• Tykkää
Reactions: famipala
Se on kuules neitokainen silviisiä, että me, theKetjun väki tossa taannoin saimme kuulla valivalia siitä kuinka eräs neito ei sit millään löydä ketään sopivaa perhosvatsatunnetta aiheuttavaa urosotusta.
Ja me, theKetjun väki kilvan vakuutettiin, että Tinkuliinin kaltaiselle neitoselle ihavvarmana löytyy herra theOikea ja että ottajia on jonoksi asti.

Nyt kun mitä ilmeisimmin näin on käynyt, niin me, theKetjun väki olemme ansainneet kuulla herra theOikeasta jotain. Yksityiskohtia säästämättä.

Niih!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä