The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meinas mennä työpäivä pitkäksi mutta nyt on viiden päivän työt runtattu neljässä. Huomisaamuna kansanvaunu kohti landea ja kurahaalareita, ohjelmassa sivistynyttä siemailua ja hienostunutta juor...informaation vaihtoa (y)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ainii. Tost alapohjaryöminnästä vielä...
Tos pari päivää sitten kun valivalitin, et eka ratkaisu mun mielestäni olis tilata hiekkaimuri paikalle ja keskimäärin puol metriä (jotain parisataa kuutiota) hiekkaa helvettiin, niin taloyhtiö oli pyytäny tommoisestakin tarjouksen. Halvin oli ollu 60.000,- Ja se on ihan liian kallis operaatio. Mut miinana oli se, et tarjous oli sisältäny hiekan imuroinnin, suodatinkankaan levityksen ja kerroksen soraa päälle. Vitut. Isännöitsijän ammattitaito haisee paskalle kilometrien päähän. Eipä o just järkeä imuroida kuivaa hiekkaa pois ja työntää tilalle sama määrä soraa. Mut isännöitsijä ei o osannu pyytää tarjousta ihan vaan hiekan imuroinnista, joka järjestyis kymppitonnilla. Sorat sit vois tilata vaik kymmenen vuoden päästä erikseen jos huvittaa.

On nimittäin helvetin paljon helpompaa liikkua letkun kanssa joka imee hiekat pois kuin lapion kanssa, jolla voi vaan heittää hiekkaa vähän syrjemmälle.

Mä en työstä erityisesti tykkää. Kyl mä sitä toki teen. Jos työ olis herkkua, niin herrat tekis sen itte. Mut turha ja puolivillainen työ on asia joka ei sovi mun luontooni mitenkään.

• Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä