The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mua muuten kans vituttaa. Siis noi alapohjaryömintähommat.

Kun näkee ja tietää, et kaikki mitä tuolla voi tehdä on pelkkää kosmetiikkaa ja helvetin kallista sellaista. Ja ihan helvetin raskasta. Yritä ny tehdä jotain tilassa jossa ei mahdu edes kääntymään. Ihan toisella mielellä tekisin jos tietäisin, et hommasta olis jotain hyötyä. Mut toi on niit hommia mis tietämätön laittaa osaamattomat tekemään tarpeetonta ja koko suuri turha työ on vaarassa mennä ihan hukkaan. Ei sovi mun luonnolle lainkaan.

Jos en olis tuolla vaan isäukon apurina, niin olisin heittäny hanskat naulaan ekana päivänä ja sanonu, et koittakaas keksiä hommaan jotain järkeä niin katotaan sitten.

Mutta jos on itä- ja länsisiipi, sitten ei ehkä joutuisi tulilinjalle. Tai vastaavasti ylä- ja alakerta ja paljon tilaa noiden välissä.
Suomessa kartanotkin on niin pieniä, et ei niissäkään naiskiukulta pääse karkuun paitti siirtymällä tontin ulkopuolelle. Kuten naapurikylän baariin. Naiskiukku on semmoinen juttu, et sen kans ei leikitä.

...mutta tosi mies se tulee ja kaappasee sen kiukkuäkäsen ihanan naisensa tiukkaan syleilyyn ja pussaa sen ihunan suukkosen puhki:love:...ja sen hetkinen myrskypuhuri on siltä erää laantunut :)

Pitsilään voimia, joskus se vain vituttaa...mutta onneksi ajan kanssa se on ohimenevää :)

Mie oon ollu päiväpöllönä, oon ollu ihan torjantaitunnelmissa mutta kehvana, se olikin keskiviikko :D - mikä osottautuikin ihan täydelliseksi päiväksi, sillä musamaailma sai viedä meikäläisen toviksi jos toiseksikin mukaansa ja meillä oli ihan törkeen hauskaa jammailla ja fiilistellä ja laulaa kovaa korkeelta :)...jopa niin hyvin että virisi hyvin hyvin levottomia höpötyksiä mahdollisesta keikkailustakin:barefoot::notworthy:mutta onneksi se vain oli läpändeerusta :)

Mutta - en mä sitä kiellä, etteikö heittänyt sukkia makkaralle ja ajatuksia ihan hattaralle:rolleyes::D

...ja. Kerran sitä halvatun lunta ei tule vaikka kuinka tässä pomppisin ja hihkuisin lumitanssia, niin on noi pihavalot vaan niin mahtavia piristyksiä :)!

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä