Nyt näkyy sinitukkainen nainen. Lumiassa taisi näkyä jokin muu kuva.Onko teille muuten vaihtunut mun avatarkuva?
Nyt näkyy sinitukkainen nainen. Lumiassa taisi näkyä jokin muu kuva.Onko teille muuten vaihtunut mun avatarkuva?
Saa se kakkuakinSun mieskö ei sitten saa kakkua?
Sanottiinko sulle silmistä mitään? Kissan silmät jää sillai hassusti auki. Kuivumista vastaan silmiin voi tiputtaa vähän vettä.Nukkuvat viellä kylppärissä. Oon käynny välillä kahtomassa että ovat kunnossa. Toivottavasti heräilevät kohta. Hyvin meni leikkaus.
HerkkääHellurei, hellät tunteet ja jopas osaa vituttaa.
Aha, eli ei ole. Tuollainen nyt, tosin tuosta näkyy vaan kasvot ja kädet.Sinitukkanen lyyli.
Ei sanonut silmistä mitään. Laittoi kyllä tippoja silmiin ku lähettiin. Näyttää kyllä inhottavalta kun on silmät auki.Sanottiinko sulle silmistä mitään? Kissan silmät jää sillai hassusti auki. Kuivumista vastaan silmiin voi tiputtaa vähän vettä.
Tässä on se hyvä puoli, että lasten myötä näyttää lähteneen ukkokin. Saan kiukutella ihan ylhäisessä yksinäisyydessäni
Poskiinsa nojaava brunette.Onko teille muuten vaihtunut mun avatarkuva?
Kiukuttelet meille vaanTässä on se hyvä puoli, että lasten myötä näyttää lähteneen ukkokin. Saan kiukutella ihan ylhäisessä yksinäisyydessäni
Ymmärtää kyllä. Kiukkuisen naisen tulilinjalla ei o kiva olla. Löytää hirveen tarkeää tekemistä jostain äänenkantaman ulkopuolelta.Tässä on se hyvä puoli, että lasten myötä näyttää lähteneen ukkokin. Saan kiukutella ihan ylhäisessä yksinäisyydessäni
Mutta jos on itä- ja länsisiipi, sitten ei ehkä joutuisi tulilinjalle. Tai vastaavasti ylä- ja alakerta ja paljon tilaa noiden välissä.Ymmärtää kyllä. Kiukkuisen naisen tulilinjalla ei o kiva olla. Löytää hirveen tarkeää tekemistä jostain äänenkantaman ulkopuolelta.
Suomessa kartanotkin on niin pieniä, et ei niissäkään naiskiukulta pääse karkuun paitti siirtymällä tontin ulkopuolelle. Kuten naapurikylän baariin. Naiskiukku on semmoinen juttu, et sen kans ei leikitä.Mutta jos on itä- ja länsisiipi, sitten ei ehkä joutuisi tulilinjalle. Tai vastaavasti ylä- ja alakerta ja paljon tilaa noiden välissä.
Voihan sitä olla vaikka ihan hiljaakin toisessa huoneessa jos kiukututtaaSuomessa kartanotkin on niin pieniä, et ei niissäkään naiskiukulta pääse karkuun paitti siirtymällä tontin ulkopuolelle. Kuten naapurikylän baariin. Naiskiukku on semmoinen juttu, et sen kans ei leikitä.
sanoppa tuo äkäiselle naiselleVoihan sitä olla vaikka ihan hiljaakin toisessa huoneessa jos kiukututtaa
Ehkä vaikka se autotalli on sitten parempisanoppa tuo äkäiselle naiselle
varsinkin jos autotalliin on useampi kilometriEhkä vaikka se autotalli on sitten parempi
Autotalli on hyvä keksintö, vaikka ei olis edes autoa. Ja mitä kauempana sen parempi.Ehkä vaikka se autotalli on sitten parempi