The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Pännii kun olin ihan varma että tää ärsyttävä kolotus on aamulla tiessään vaan pah!

Voikohan hammaslääkärin puudutteelle olla jotekin yliherkkä? Mulle tulee aina puudutteen käytön jälkeen sen puolen leuka ihan saamarin kipeäksi.

Maanantaina ruiskivat samaa puudutetta rintaani ja nyt kolottaa sen puolen kainaloa ja leuan alaosaa.

Huomenta!

Pännii kun olin ihan varma että tää ärsyttävä kolotus on aamulla tiessään vaan pah!

Voikohan hammaslääkärin puudutteelle olla jotekin yliherkkä? Mulle tulee aina puudutteen käytön jälkeen sen puolen leuka ihan saamarin kipeäksi.

Maanantaina ruiskivat samaa puudutetta rintaani ja nyt kolottaa sen puolen kainaloa ja leuan alaosaa.
muistelen kuulleeni että jotkut olisivat todella yliherkkiä puudutteelle

Huomenta/ aamupäivää :)
Kuinkas täällä jaksellaan ?

Tänään on kisujen leikkaus, jos lääkäri ei taas peru. (y)
Tyttöparat pyytää ja ehtii ruokaa,mutta ei saa antaa ja eikä noi ymmärrä miksi mamma ei anna sapuskaa. :(
Pitkä reissu tulee 1h suuntaansa ja paikan päällä menee 1. 1/2- 2 h

Huomenta/ aamupäivää :)
Kuinkas täällä jaksellaan ?

Tänään on kisujen leikkaus, jos lääkäri ei taas peru. (y)
Tyttöparat pyytää ja ehtii ruokaa,mutta ei saa antaa ja eikä noi ymmärrä miksi mamma ei anna sapuskaa. :(
Pitkä reissu tulee 1h suuntaansa ja paikan päällä menee 1. 1/2- 2 h
Hyvä kun saatte nyt vietyä ja toivottavasti ei tule peruutusta. Kai voivat vähän ihmeissään olla kun ei ruokaa tule.

Samaan malliin täällä jaksellaan :)

• Tykkää
Reactions: Kais
Hyvä kun saatte nyt vietyä ja toivottavasti ei tule peruutusta. Kai voivat vähän ihmeissään olla kun ei ruokaa tule.

Samaan malliin täällä jaksellaan :)
Joo,ei ole onneksi lääkäri soittanut,joten taitaa onnistua leikkaus tänään. :D
Kyllähän nuo ihmettelee kun ei saa ruokaa ja käyvät vähän väliä keittiössä ruokaa kahtomassa,olisko ilmestynyt ruokakuppi.

• Tykkää
Reactions: famipala
Katoin ensin kuudesti laukeava :D

Tamperelainen Pyynikin käsityöläispanimo tekee suomalaista oluthistoriaa tuomalla todennäköisesti ensimmäisenä markkinoille sixpackin, jossa kaikki oluet ovat eri laatua. Sessio-olutsarjan maistelupakki lanseerataan valtakunnallisesti kauppoihin joulukuun puolivälissä.

Kuudesti aukeavaksi maistelupakiksi nimetty sixpack sisältää yhden kutakin Sessio-olutsarjan tuotetta: Red Ale-, Stout-, White IPA-, American IPA-, Bitter- ja vehnäoluen.

Idean isä olut Pyynikin käsityöläispanimon olutmestari Tuomas Pere. Hän halusi luoda kuluttajalle olutmaailmaan helposti lähestyttävän portin, joka mahdollistaa monipuolisen olutnautinnon. Pakkauksen on tarkoitus myös tukea järkevää ja tiedostavaa alkoholinkulutusta, jossa humaltumishakuisuuden sijaan mietittäisiin sisältöä ja kokonaisuutta.
Tarkat tiedot jokaisesta

Valvira antoi tampereleispanimolle saatiin selkeät ohjeet siitä, kuinka uudenlainen pakkaus tulisi käytännössä toteuttaa, jotta se vastaisi suomalaisia vaatimuksia.

Tämän vuoksi pakkaus sisältää tarkat tiedot jokaisesta sen sisältämästä tuotteesta ja asiakkailla on myös mahdollisuus ostaa oluita yksittäisinä kappaleina samaan litrahintaan. Pakkauksessa on myös ohjeistus, missä järjestyksessä oluet kannattaa nauttia.

Päivittäistavarakauppojen lisäksi Sessio-sarjan oluet tulevat myös ravintolamyyntiin sekä pullo- että hanatuotteina.

Asiasta kertoi ensimmäisenä Makuja-sivusto.

http://www.iltalehti.fi/viinikellari/2015120220764216_vk.shtml

Pey
moi, mitäs tänne kuuluu?
Mä otin pakastimesta raakakakkua, olen tyytyväinen että sain siitä hyvää ilman limeä, koska siskon tyttö ei voi syödä sitruksia ja on hyvä ystäväni. :LOL:
Ja pitäisi mennä ostamaan lankaa, kun mies on toivonut synttärilahjaksi saunahattua. En tiedä tekisinkö tuittumallisen hatun vai sellaisen missä on söpöt korvat.

Kotia pitäisi lverikoristella itsenäisyyspäivän takia, seurakunnan kerhon lapset viettää itsenäisyyspäiväjuhlaa meillä. En tiedä mitä ihmettä laittaisin.

• Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
moi, mitäs tänne kuuluu?
Mä otin pakastimesta raakakakkua, olen tyytyväinen että sain siitä hyvää ilman limeä, koska siskon tyttö ei voi syödä sitruksia ja on hyvä ystäväni. :LOL:
Ja pitäisi mennä ostamaan lankaa, kun mies on toivonut synttärilahjaksi saunahattua. En tiedä tekisinkö tuittumallisen hatun vai sellaisen missä on söpöt korvat.

Kotia pitäisi lverikoristella itsenäisyyspäivän takia, seurakunnan kerhon lapset viettää itsenäisyyspäiväjuhlaa meillä. En tiedä mitä ihmettä laittaisin.
Raakakakut tms:

Tikkareita

Kattoon

johonkin

Tossa jotain itseppäisyyspäiväks.
Pey vois laittaa itseppäisyyspäiväkynnetki

Kiirettä on pitäny, satuin ihan vaan vilasee ku pieni luova tauko menos.

Pitäkäähän kivat juhlat.:)

t. Lispetti

Hellurei kaikille.:coffee::love:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä