Muistaakseni kolme-neljä kesää sitten oli kylmä ja sateinen kesä. Jotenkin eksyin tänne.Miten kauan te muut ootte palstailleet? Mä tupsahdin tänne ekaa kertaa vuonna 2003 kai.
Muistaakseni kolme-neljä kesää sitten oli kylmä ja sateinen kesä. Jotenkin eksyin tänne.Miten kauan te muut ootte palstailleet? Mä tupsahdin tänne ekaa kertaa vuonna 2003 kai.
Muistelisin että 10 vuotta on aika lähelläMiten kauan te muut ootte palstailleet? Mä tupsahdin tänne ekaa kertaa vuonna 2003 kai.
Kauniita unia!Silmät luppasee, öitä!
Mä eksyin tänne keskustelupuolelle aikoinaan sen kirpputorin kautta. Alkuun selailin ja katselin vain kirpputoria.Muistaakseni kolme-neljä kesää sitten oli kylmä ja sateinen kesä. Jotenkin eksyin tänne.
Öitä hopsukka.Silmät luppasee, öitä!
Öitä tipsukkaMä kyl menen kanssa. Öitä!
Miksi tein sen taas?
Saateltiin kollega eläkkeelle. Huomenna saattaa olla hienoinen krapula kun kello soi 5.30.
Missä iässä ihminen viisastuu ja oppii?
Etkös viimeksi sanonut ettet ota ennen seuraavaa kertaa tjsp
Miksi tein sen taas?
Saateltiin kollega eläkkeelle. Huomenna saattaa olla hienoinen krapula kun kello soi 5.30.
Joo mut sehän oli kauan sitten, viime lauantainaEtkös viimeksi sanonut ettet ota ennen seuraavaa kertaa tjsp
Ikä on vaan numeroita, ei toikaan viihtynyt eläkkeellä
Miksi tein sen taas?
Voisin kuvitella että 38 vuotta palvellut vanhempi virkamies ei tee ihan noin räväkkää comebackiaIkä on vaan numeroita, ei toikaan viihtynyt eläkkeellä
Ihmemies MacGyverista uusi sarja – Richard Dean Anderson palaa rooliin yhdellä ehdolla - Viihde - Ilta-Sanomat
Voin todistaa tämän:Ikä on vaan numeroita,