Varo vaan, ensi yönä on sun vuoro.tarttuuko se perhanan nymfooma tän palstan kautta?
Varo vaan, ensi yönä on sun vuoro.tarttuuko se perhanan nymfooma tän palstan kautta?
munkin pitäs muka laukkoa kikantissa tarjoisten perässä tänäänVoihan
...tuli shoppailtua netissä.
ha, mää en voi hikoilla sieltäVaro vaan, ensi yönä on sun vuoro.
jos mulle sanoit niin mulla on sauna jo illemmalla.Varo vaan, ensi yönä on sun vuoro.
Rouvako sut sinne pakottaa?munkin pitäs muka laukkoa kikantissa tarjoisten perässä tänään
no enkai mää vapaaehtosesti menis vaikka toisaalta kuuluuhan se kersojen joululahjonta noin teoreettiisella tasolla osittain mullekkinRouvako sut sinne pakottaa?
sillä mulla vituttaa mennä sinne kun tiiän että teen luultavimmin hukkareissunGigantissa on AINA kaikki loppu. Ainoa toimiva on se, että tilaa kaiken haluamansa etukäteen netitse ja sit vaan hakee ne.
Nyt näppäränä miehenä komennat vaimon toviksi paikalle ja yhdessä tarkastatte löytyykö niitä! Ellei löydy, niin pääset varmaan Ikeaan tai Prismaan tai muuhun yhtä viihtyisään paikkaan...sillä mulla vituttaa mennä sinne kun tiiän että teen luultavimmin hukkareissun
mää kävin yhes toises elektroniikka kaupassa tässä pari viikkoa sitten ja lähin vitutuskäyrä entistä korkeemaalla pois että mua ei sais kyllä nyt mihinkään kikantteihin tms ollenkaan.no enkai mää vapaaehtosesti menis vaikka toisaalta kuuluuhan se kersojen joululahjonta noin teoreettiisella tasolla osittain mullekkin
Kikantissa on vaarallistamää kävin yhes toises elektroniikka kaupassa tässä pari viikkoa sitten ja lähin vitutuskäyrä entistä korkeemaalla pois että mua ei sais kyllä nyt mihinkään kikantteihin tms ollenkaan.
Takapuolelta sittenha, mää en voi hikoilla sieltä
eli ei voi tarttua muhun
Lispettihän sinne vaan musaa laittaa.Hyvä juttu kun ootte siirtäny ton diskon tonne wannabeketjuun.
Mukavaa kesälomaaHuomenta.
Sois kuulkaa kesäloma ny.
Suihkuun pitäis raahautua, taidan siirtää suosiolla iltaan ku aattelin käydä saunomassa.
Kohta lähetää vaihtaan autoa, sit alkon kautta kotio ja siivoomaan. Huomenna tulee vieraita nii pitää saada kämppä kondiksee, siks vähän siivousviiniä
Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä, tai no aamuyöstä lähetään ajeleeMukavaa kesälomaa
Koska sinne reissuun lähdet?
Tossa on pakko olla koira haudattuna. Mikään niistä vempeleistä ei toimi tai sit ostit tyhjiä pahvilaatikoita. Tai jotain!eipä ollutkaan hukkareissu, kävelin reippaasti pääkäytävää ja nappasin mukaan listalla olleet kamat
koko suoritus alle 5 minsaa
kaikki on mahollista kikantteenissaTossa on pakko olla koira haudattuna. Mikään niistä vempeleistä ei toimi tai sit ostit tyhjiä pahvilaatikoita. Tai jotain!
mä voisin mennä pysyvästi.Mäkin haluan reissuun. Jonnekin lämpimään!