paljo makso? mitä meinaat väsätä siitä?Hiii!
Löytyi Cittarista makoisaa hevosenpaistia. Kyl kannatti lähteä shoppailemaan.
paljo makso? mitä meinaat väsätä siitä?Hiii!
Löytyi Cittarista makoisaa hevosenpaistia. Kyl kannatti lähteä shoppailemaan.
paljo makso? mitä meinaat väsätä siitä?
7.95 kilo.paljo makso? mitä meinaat väsätä siitä?
Ei mitään rehuja7.95 kilo.
Ja se päätyy pannulle rehujen kera. Meillä on tuota aika usein, hyvin sopii esim. Chili con carnentapaisiin tulisempiin sooseihin.
Nääh, mä haluan mätön missä on kaikki oleellinen. En paistia.Ei mitään rehuja
Paahda ensin mustapippureita kuivalla paistinpannulla, jotta niiden aromi pääsee paremmin oikeuksiinsa. Pippureiden jäähdyttyä murskaa ne ja kuorruta kevyesti suolattu paisti pippurirouheella.
Tämän jälkeen ota paistiin väri kuumalla, öljytyllä pannulla.
Paista paistia uunissa 150 asteessa, kunnes sisälämpötilamittari näyttää 55 astetta
olipa halapaa, miksei täkäläisessä cittarissa oo konia7.95 kilo.
Ja se päätyy pannulle rehujen kera. Meillä on tuota aika usein, hyvin sopii esim. Chili con carnentapaisiin tulisempiin sooseihin.
Yyyyhhh, mua ihan puistattaa jo pelkkä ajatuskin vipeltävästä hiirestä, joten mieti vaan mikä kumma vois olla mun reaktio sille jos semmoisen oikeesti näkisin temmeltävän torpassa....Iltaa Asiankannattajalle ja FreezeCatille!
Talon alla ryömiminen on tottavie ahterista!
Mun pitää kertoa kaikille kun.... Siis mies ei oo koskaan tajunnut, miksi mä inhoan sisääntunkevia hiiriä niin hemmetisti. Siis kun sen mielestä ainoa duuni mikä niistä koituu on se, että vippaa raadon pesän/pihalle ja virittää loukun uudelleen.
Mut nyt. Meillä oli molemmissa käyttöautoissa hiirenpesä. Ja kyllä niitä sit puunattiin ja hinkattiin ja tuuletettiin ja... kun seuraavana aamuna penkiltä löytyi ihan tuoretta hiirenpaskaa, alkaa mieskin oivaltaa...
Talon alla ryömiminen on ahterista, ei sen tarttis olla jos asiat olis alunperin tehty kannattavasti. Se siin vituttaa eniten. Mut erakkorapua ei ahtaat luolat ainaskaan pelota.Iltaa Asiankannattajalle ja FreezeCatille!
Talon alla ryömiminen on tottavie ahterista!
Mä oon ollut katolla viskomassa tiiliä veks ja kiskomassa pressua sateensuojaksi. Ja tänkin talon alustan on joskus pakko ryömiä.Talon alla ryömiminen on ahterista, ei sen tarttis olla jos asiat olis alunperin tehty kannattavasti. Se siin vituttaa eniten. Mut erakkorapua ei ahtaat luolat ainaskaan pelota.
Kattohommat on toista maata. Siel on tilaa tehdä vaik taivaaseen asti, mut korkean paikan kammoiselle moni katto on myrkkyä.
Paskan tekemistä on vaikee selittää millään, paitti kakkahädällä.Tulikohan niin kiire harjakaisiin että siivoaminen sit vaan jäi?
Johtuu siittä, että ukot ei siivoa ja siihen aikaan akat ei ole tulleet raksalle ensinkään.Mä oon ollut katolla viskomassa tiiliä veks ja kiskomassa pressua sateensuojaksi. Ja tänkin talon alustan on joskus pakko ryömiä.
Kumpikaan ei kuulu mielipuuhiini.
Sitä mäkään en ymmärrä, et miksi ainakin 50-, 60- ja 70-lukujen taloissa kaikki roju tungettiin talon alle tai väliseinään tai katon tuuletustilaan tai jätettiin ihan rehdisti ullakon tukkkeeksi.
Tulikohan niin kiire harjakaisiin että siivoaminen sit vaan jäi?
Mutkun ne tunkee meidän AUTOIHIN nyt!Noihin hiiriin (muihin jyrsijöihin) pätee se, et milloin näet yhden, niin niitä on vähintään sata.
Tähän aikaan vuodesta hiiret pyrkii sisään, se on niiden luonto.
Torjunta pitäis alottaa jo kaukaa ennen kivijalkaa siten, et koko talon ympärillä on vähintään viiden metrin vyöhyke hyvin sileetä ja paljasta vyöhykettä. Niiden järki kun sanoo, et ei o terveellistä olla paljaan taivaan alla hetkeäkään. Ainakaan jos kaikki turvapaikkakoloset on tukittu. Ja tos kandee muistaa, et hiiren mielestä sopiva turvapaikka löytyy luodinreiän kokoisesta aukosta. Joka saa olla vaik kahden metrin korkeudella.
Ihanainen. NYT on vähän myöhäistä muuta kuin loukuttaa. Jos niit pihapiiri kiinnostaa niin ovat valloittaneet sen jo. Hyvä navettakissakaan ei pyydystä kuin muutaman hiiren päivässä.Mutkun ne tunkee meidän AUTOIHIN nyt!
Millä sen estää?
Tunkki vaan alle, kyl nousee. Jos ei niin sitten isompi tunkkiTalon alla ryömiminen on ahterista, ei sen tarttis olla jos asiat olis alunperin tehty kannattavasti. Se siin vituttaa eniten. Mut erakkorapua ei ahtaat luolat ainaskaan pelota.
Kattohommat on toista maata. Siel on tilaa tehdä vaik taivaaseen asti, mut korkean paikan kammoiselle moni katto on myrkkyä.
Mä muuten osaan käyttää työkaluja.Tunkki vaan alle, kyl nousee. Jos ei niin sitten isompi tunkki
Sun nikkikö lähti nyt?Mä sain porttikiellon palstalle... Syyksi ilmoitti profiilin poisto. Voin tietysti kiertää sen kun kirjoitan koneelta.