vierailija
Niitä on varalla iso kasa tuolla nurkassaMinne kaikki menivät? Mulla on tylsää ja yksinäistä!
Teillä palaa päreet muhun ennenko kesä tulee ja olen kunnossa ja pääsen työmaalle, veikkaan.
Niitä on varalla iso kasa tuolla nurkassaMinne kaikki menivät? Mulla on tylsää ja yksinäistä!
Teillä palaa päreet muhun ennenko kesä tulee ja olen kunnossa ja pääsen työmaalle, veikkaan.
@poika Mitähän mä saantaidan siis itse pakata tän vuoden palstan joululahjat. avaamista riittää joulupäivään asti
Jepulisooks kipeenä?
Pulkkakyyti olis ihan kiva jos vaan joku jaksais mua vetääveikkaan että kyytiä
uskosin että halukkaita on jonoksi astikyyti olis ihan kiva jos vaan joku jaksais mua painaa
Kaipa tää tästä taas...no nytpä saa ihan hyvällä omallatunolla olla vaan tekemättä mitään.Ihan persiistä olla kipeä.
Mutta huomenta kuitenkin, Tinkuliini!
Viralliset ohjeet sitten jouluksi@poika Mitähän mä saan
olis nyt alkuun ees lunta,vettä sataa nytkin. tosin en mä sitä luntakaan kaipaa muutakun joulun ajaksi.uskosin että halukkaita on jonoksi asti
tää pimeys on kyllä musertavaa, sais sataa sen verran että olis maa valkeanaolis nyt alkuun ees lunta,vettä sataa nytkin. tosin en mä sitä luntakaan kaipaa muutakun joulun ajaksi.
Plussalla mennään, ei tuu luntatää pimeys on kyllä musertavaa, sais sataa sen verran että olis maa valkeana
Ei taida ollaOnkos toiveita?
Ohjetta kiitosMä taidan tehdä porkkanapiirakkaa nyt.
Mulla ei oo ohjetta, laitan vaan aineita kulhoon.Ohjetta kiitos
Mitä aineksia heittelet kulhoon ?Mulla ei oo ohjetta, laitan vaan aineita kulhoon.
Vaatis myös lunta että pulkkailu onnistuis eikä vesisadetta joka sulattaa ne poisPulkkakyyti olis ihan kiva jos vaan joku jaksais mua vetää
Niimpä.tää pimeys on kyllä musertavaa, sais sataa sen verran että olis maa valkeana