Eipä tuo missi ole kovin kaunis meikkien kanssa eikä ilman

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ylipäätään joku missikisa tuntuu ihan absurdilta. Makuja on monia. Mikä järki on valita joku "kaunein", kun ei sille kauneudelle ole olemassa mitään mittaria? Toinen pitää tuota linkin kuvaa äärettömän kauniina, toisen mielestä se on ihan tavavallinen, kolmannen mielestä ruma. Ja kaikki heistä ovat oikeassa.

• Tykkää
Reactions: papumössö
vierailija
Aivan tavallinen. Ihan kuten kuka tahansa. Voisi nuo missikisat kyllä lopettaa. Millainen roolimalli tuollainen muka on pikkutytöille? Itsensäesittelijä on hyvä juttu? Ulkonäkö on tärkeä asia? Pitää olla jollakin lailla parhaan näköinen? Ihmisten edessä kuuluu keikistellä?

• Tykkää
Reactions: papumössö
Suomalaisilla on usein kummalliset käsitykset terveestä vartalosta. Normaalipainoisia naisia haukutaan anorektisiksi luukasoiksi ja selkeästi ylipainoiset ovat näyttäviä ja naisellisia. Jos noi on riutuneita, niin minä olen kolme kuukautta nälkää nähnyt orja.

Suomalaisilla on usein kummalliset käsitykset terveestä vartalosta. Normaalipainoisia naisia haukutaan anorektisiksi luukasoiksi ja selkeästi ylipainoiset ovat näyttäviä ja naisellisia. Jos noi on riutuneita, niin minä olen kolme kuukautta nälkää nähnyt orja.
Mielipiteitä on aina monia, mutta kyllä minun mielestäni nuo kuuluvat osastoon riutuneet ja osa osastoon sairaaloiset.

Ok. Ehkä ei ole sopivaa huudella sitä ympäriinsä. Sinun tapaisten ajattelemattomien ja tökeröiden ihmisten takia nuoret kehittävät itsetunto-ongelmia ja syömishäiriöitä.
Väärin. Mikäli nuoret ihannoivat tuollaisia kehoja, tulee heille syömishäiriöitä. Tästä syystä pitää kertoa, että tuollainen EI ole normaalia, eikä tavoiteltavaa.

Väärin. Mikäli nuoret ihannoivat tuollaisia kehoja, tulee heille syömishäiriöitä. Tästä syystä pitää kertoa, että tuollainen EI ole normaalia, eikä tavoiteltavaa.
Toisen kehon haukkuminen ja pilkkaaminen millään tavalla aiheuttaa symishäiriöitä, haukutaan sitä sitten lihavaksi tai laihaksi. Ilmeisesti sulla ei ole kokemusta asiasta, joten ei kannata avata suutaan siitä.

Toisen kehon haukkuminen ja pilkkaaminen millään tavalla aiheuttaa symishäiriöitä, haukutaan sitä sitten lihavaksi tai laihaksi. Ilmeisesti sulla ei ole kokemusta asiasta, joten ei kannata avata suutaan siitä.
Luuletko, että nämä alasti esiintyvät julkkikset lukevat tätä palstaa? Uskon, että en aiheuta heille minkäänlaista ongelmaa, sillä itsehän he ovat halunneet tulla julkisuuteen "sairaine" kehoineen?

Samaa mieltä olen siinä, että haukkuminen on turhaa.

Minun mielestäni on parempi, että jos joku teini tuollaisia kroppia ihannoi, kerrotaan hänelle suoraan miten asiat ovat, eli ettei heidän tule verrata itseään tuollaisiin ihmisiin. Pahinta, mitä teinille voi sanoa, on se, että tulee laihduttaa, vaikka siihen ei ole mitään syytä.

Luuletko, että nämä alasti esiintyvät julkkikset lukevat tätä palstaa? Uskon, että en aiheuta heille minkäänlaista ongelmaa, sillä itsehän he ovat halunneet tulla julkisuuteen "sairaine" kehoineen?

Samaa mieltä olen siinä, että haukkuminen on turhaa.

Minun mielestäni on parempi, että jos joku teini tuollaisia kroppia ihannoi, kerrotaan hänelle suoraan miten asiat ovat, eli ettei heidän tule verrata itseään tuollaisiin ihmisiin. Pahinta, mitä teinille voi sanoa, on se, että tulee laihduttaa, vaikka siihen ei ole mitään syytä.
Entäs ne teinit, joilla on tuollainen vartalo? Miltäköhän niistä tuntuu juuri nyt?

Yhteistyössä