Jaa. Ei minusta mitenkään erikoinen, mutta ei rumakaan. Tiedän monta "tavista", jotka on meikittäkin nätimpiä.Nättihän tuo on ko mikä!
Mutta luonnonkaunis? Joko hiukset on blondattu tai sit kulmissa ja ripsissä on kestoväriä. Se on vissi.
Muut näyttivät luonnollisilta ja kauniilta, viiimeinen on upea kasvoiltaan mutta noi silikonitissin näköiset tissit jäisivät kyllä multa hiplaamati.Entäs nämä riutuneet muijat? Missin tapaiseksi voinee sanoa tuota Sara Cafalkia (eka sivuin viimeinen alaston nainen).
Minusta yksikään ei näytä kovin terveeltä ja aika harva luonnolliselta. Kauneus onkin katsojan silmissä, tarkemmin taka-aivolohkollaMuut näyttivät luonnollisilta ja kauniilta, viiimeinen on upea kasvoiltaan mutta noi silikonitissin näköiset tissit jäisivät kyllä multa hiplaamati.
Mä en nähnyt riutuneita muijia. Tuliko laitettua väärä linkki?Entäs nämä riutuneet muijat? Missin tapaiseksi voinee sanoa tuota Sara Cafalkia (eka sivuin viimeinen alaston nainen).
Mielipiteitä on aina monia, mutta kyllä minun mielestäni nuo kuuluvat osastoon riutuneet ja osa osastoon sairaaloiset.Suomalaisilla on usein kummalliset käsitykset terveestä vartalosta. Normaalipainoisia naisia haukutaan anorektisiksi luukasoiksi ja selkeästi ylipainoiset ovat näyttäviä ja naisellisia. Jos noi on riutuneita, niin minä olen kolme kuukautta nälkää nähnyt orja.
Ok. Ehkä ei ole sopivaa huudella sitä ympäriinsä. Sinun tapaisten ajattelemattomien ja tökeröiden ihmisten takia nuoret kehittävät itsetunto-ongelmia ja syömishäiriöitä.Mielipiteitä on aina monia, mutta kyllä minun mielestäni nuo kuuluvat osastoon riutuneet ja osa osastoon sairaaloiset.
Väärin. Mikäli nuoret ihannoivat tuollaisia kehoja, tulee heille syömishäiriöitä. Tästä syystä pitää kertoa, että tuollainen EI ole normaalia, eikä tavoiteltavaa.Ok. Ehkä ei ole sopivaa huudella sitä ympäriinsä. Sinun tapaisten ajattelemattomien ja tökeröiden ihmisten takia nuoret kehittävät itsetunto-ongelmia ja syömishäiriöitä.
Toisen kehon haukkuminen ja pilkkaaminen millään tavalla aiheuttaa symishäiriöitä, haukutaan sitä sitten lihavaksi tai laihaksi. Ilmeisesti sulla ei ole kokemusta asiasta, joten ei kannata avata suutaan siitä.Väärin. Mikäli nuoret ihannoivat tuollaisia kehoja, tulee heille syömishäiriöitä. Tästä syystä pitää kertoa, että tuollainen EI ole normaalia, eikä tavoiteltavaa.
Luuletko, että nämä alasti esiintyvät julkkikset lukevat tätä palstaa? Uskon, että en aiheuta heille minkäänlaista ongelmaa, sillä itsehän he ovat halunneet tulla julkisuuteen "sairaine" kehoineen?Toisen kehon haukkuminen ja pilkkaaminen millään tavalla aiheuttaa symishäiriöitä, haukutaan sitä sitten lihavaksi tai laihaksi. Ilmeisesti sulla ei ole kokemusta asiasta, joten ei kannata avata suutaan siitä.
Entäs ne teinit, joilla on tuollainen vartalo? Miltäköhän niistä tuntuu juuri nyt?Luuletko, että nämä alasti esiintyvät julkkikset lukevat tätä palstaa? Uskon, että en aiheuta heille minkäänlaista ongelmaa, sillä itsehän he ovat halunneet tulla julkisuuteen "sairaine" kehoineen?
Samaa mieltä olen siinä, että haukkuminen on turhaa.
Minun mielestäni on parempi, että jos joku teini tuollaisia kroppia ihannoi, kerrotaan hänelle suoraan miten asiat ovat, eli ettei heidän tule verrata itseään tuollaisiin ihmisiin. Pahinta, mitä teinille voi sanoa, on se, että tulee laihduttaa, vaikka siihen ei ole mitään syytä.
No ehkä heidän pitää tarkkailla, että pysyisi edes tuossa eikä laihtuisi enempää?Entäs ne teinit, joilla on tuollainen vartalo? Miltäköhän niistä tuntuu juuri nyt?