The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä jäin kattelee raptoreita.:oops:
Lisputin pitäis katto tää elokuva. Tai no en tiijä, tää kertoo lentäjästä. Ei koneista.
Jos ei ossaa saksaa tai espanjaa pittää sitten ettiä joku toinen versio missä tekstitetty vaikka englanniksi.
Kertoo tarinan maailman parhaimmasta hävittäjälentäjästä. 158 pudotusta kaikki länsikoneita vastaan. Häntä ei ammuttu ikinä alas koneesta ei löytynyt ikinä luodinreikiä ja hän oli tarkka ampuja, siinä missä hän pudotti 5 konetta alas ja muut ei mitään niin muilla oli kaikki ammukset käytetty. Marseillella noin 20%

Moottoririkko ja toimimaton laskuvarjo koitui kohtaloksi. Tuli ns. kynttilänä alas hypättyään.

edit. korjaan ammuttiin yhden kerran alas.
  • Kuuluisimmassa ilmataistelussaan 6. kesäkuuta 1942, hän hyökkäsi yksin kuuttatoista P-40-hävittäjää vastaan, ja ampui kuusi niistä alas 11 minuutissa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Lisputin pitäis katto tää elokuva. Tai no en tiijä, tää kertoo lentäjästä. Ei koneista.
Jos ei ossaa saksaa tai espanjaa pittää sitten ettiä joku toinen versio missä tekstitetty vaikka englanniksi.
Kertoo tarinan maailman parhaimmasta hävittäjälentäjästä. 158 pudotusta kaikki länsikoneita vastaan. Häntä ei ammuttu ikinä alas koneesta ei löytynyt ikinä luodinreikiä ja hän oli tarkka ampuja, siinä missä hän pudotti 5 konetta alas ja muut ei mitään niin muilla oli kaikki ammukset käytetty. Marseillella noin 20%

Moottoririkko ja toimimaton laskuvarjo koitui kohtaloksi. Tuli ns. kynttilänä alas hypättyään.
Kiitos paljon.:love:
Täytyy etsiä lontooteksteil.

Ja pitää vielä lisätä että rrrrrakastan mustavalkoelokuvia!!:love:
 
..tää on kyllä niin *huokailee pitkään ja syvään*

...mistä tulikin sitten sujuvasti mieleen, että voi kun tekis mieli opetella soittamaan viulua. Ja huilua - kunnolla. Oon mä sitä ammoisina aikoina kokeillutkin ja tovin sitäkin käsitelly mutta sitten tuli "pari muuttujaa" siihenkin...pianon hakkaaminen mun piti alottaa tänä syksynä ihan tosissaan uudestaan mutta se jäi liian vähäisten vuorokausituntien vuoksi nyt odottamaan, sekin...

Mutta onneksi muutoin on elämässä taas kovastipaljosti musaa menossa, mistä oon enemmän kuin onnellinen :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä