oijjoi, mitäs jos susta tuleeki demari?Pikkuhiljaa. Olen työpaikkani luottamushenkilö, perehdyttäjä ja kuulun erinäisiin aktiivitoimintaryhmiin.
No siis tää on aika paska kombo, koska olen vihreä kun puhutan ympäristöstä, eläimistä ja geneettisistä ihmisten ominaisuuksista, mutta sitten valtavästön ja enimmän businessin osalta olen kokkari.oijjoi, mitäs jos susta tuleeki demari?
eli kuulut kokoomuksen puistosiipeen?oo lol mun ois pitäny olla puolelta metroradan toisessa p
No siis tää on aika paska kombo, koska olen vihreä kun puhutan ympäristöstä, eläimistä ja geneettisistä ihmisten ominaisuuksista, mutta sitten valtavästön ja enimmän businessin osalta olen kokkari.
Eli.. eli. Minä diktaattoriksi.
Viä reilu viikko pitäis malttaa oottaa, sit mennään mut kiitosta, kun lumi ei kerta tuu mun luokse nii mun pitää mennä lumen luokseOi! @alastulossa mättää :lle sitten tooooosi kivaa reissua ! Maiseman vaihdos on aina hyvästä - oon varmaan sanonu tonkin miljuunasti, antenniantenni - ja pääseepähän ainakin yksi ketjulainen kunnolla nauttimaan lumesta ja orastavasta talvikokemuksesta
Ei muuta kuin lumienkuleita tekemään ja pjärzemäkeilemään !
Hyvää kannattaa odottaa, vaikka voisin kuvitella että tiukkaakin tekis ...mutta sitten kun pääsette kurvaileen tien päälle niin johan helpottaaViä reilu viikko pitäis malttaa oottaa, sit mennään mut kiitosta, kun lumi ei kerta tuu mun luokse nii mun pitää mennä lumen luokse
Puistosiipi, hyvä termi. Siihen sit varmaankin.eli kuulut kokoomuksen puistosiipeen?
hyvää kannattaa oottaaPuistosiipi, hyvä termi. Siihen sit varmaankin.
Joo tosiaan unohdin et mun piti olla jo puol tuntia sit kuppilassa, mut tyylikkäästi lähdin vasta ajankohtana kotoa ja myöhästyin metrosta jota odottelen sen 10 min tähän aikaan...
ommuuten aikas cool toi lunan uus avatar
tykkään enempi mitä siitä pohjoiskorean tiedustelupalvelun naisvääpelistä
Vähän pikkujoulutunnelmaa, en jaksa joka päivä lahdata miehiä.Tottui siihen lunan edelliseen kuvaan niin tuota nykyistä on outo katsella.
Jaa se on pikkujoulujen takia, aika kuivalta näyttää menoVähän pikkujoulutunnelmaa, en jaksa joka päivä lahdata miehiä.
Aileen tulee takasin, älkää menettäkö toivoanne.
Kurttu taitaa jo kosiskella kuolemaa.
no kylläkait tästä jo kohta joutaisVähän pikkujoulutunnelmaa, en jaksa joka päivä lahdata miehiä.
Aileen tulee takasin, älkää menettäkö toivoanne.
Kurttu taitaa jo kosiskella kuolemaa.
Täällä on ainakin jo korkattu, kuivasta oo tietookaa.Jaa se on pikkujoulujen takia, aika kuivalta näyttää meno
Mä join kaksi lonkeroa mutta jäi siihenTäällä on ainakin jo korkattu, kuivasta oo tietookaa.
Ota ota lisää.Mä join kaksi lonkeroa mutta jäi siihen
onkohan tuota hullua kovinkaan viisasta käydä yllyttämään?Ota ota lisää.
Nääh, ei tänään.Ota ota lisää.