Lispetti ihanainen *puspus*Kultsipuppeli!!! *oottaa juoksut ja hyppää harareisin sykkyyn*
Awwww, onneksi olkoon tätiselle uuden ihanan suloisen suvunjatkajan johdostaMust muuten tuli 14 kertanen täti tuos muutama viikko sit ja sit tuli lopetettuu tupakin vetäminenkin kolmisen viikkoo takaperin.. ei viitti enää kärytellä ku mies lopetti ja ei ois sit kauheen kaksist pusutella tuhkakupin kanssa
Ihan tajuttoman hieno juttu!Must muuten tuli 14 kertanen täti tuos muutama viikko sit ja sit tuli lopetettuu tupakin vetäminenkin kolmisen viikkoo takaperin.. ei viitti enää kärytellä ku mies lopetti ja ei ois sit kauheen kaksist pusutella tuhkakupin kanssa
Kyllä tänne mahtuu kaikellaista tallaajaa. Mun mielestä oot hauska ja hysteerinen.Mä oon vaan luonteeltani niin ilonpilaaja.
No höpönpöpöä siellä! Tota nyt ei usko kukaanMä oon vaan luonteeltani niin ilonpilaaja.
Mä en oo oikeasti tekemässä lapsestani vegaania yhteiskunta- ja kulutuskriittistä pessimistiä, mut saatana mieli tekis kun ympäröivät ihmiset ja rakenteet on niin pihalla ja perseestä.Kyllä tänne mahtuu kaikellaista tallaajaa. Mun mielestä oot hauska ja hysteerinen.
Sulla on ainakin mielipiteitä ja sitten vaan rakentavasti tuomaan niitä esille. Politiikkaan mukaan, niin pääset muuttamaan asioita?Mä en oo oikeasti tekemässä lapsestani vegaania yhteiskunta- ja kulutuskriittistä pessimistiä, mut saatana mieli tekis kun ympäröivät ihmiset ja rakenteet on niin pihalla ja perseestä.
Pikkuhiljaa. Olen työpaikkani luottamushenkilö, perehdyttäjä ja kuulun erinäisiin aktiivitoimintaryhmiin.Sulla on ainakin mielipiteitä ja sitten vaan rakentavasti tuomaan niitä esille. Politiikkaan mukaan, niin pääset muuttamaan asioita?
Kunnalispolitiikkaan mukaan ja sitä kautta näkyvyyttä. Sitten me äänestetään sut eduskuntaan.Pikkuhiljaa. Olen työpaikkani luottamushenkilö, perehdyttäjä ja kuulun erinäisiin aktiivitoimintaryhmiin.
Toihan on hieno juttu ! Se antaa kummasti potkua ja itseluottamusta ja kiinnostusta, kun pääsee ja ennen kaikkea saa tehdä sapuskaa ihan ite ...ja kun huomaa, että hittolainen, sehän vielä maistuukin hyvältä !Poika tuli nuokkarista just kotiin, olin ranskikset laittanut että about nyt valmiit. Itse paistelee hampurilaistansa atm. Pihvin nyt itse pyörittelin valmiiksi että ei tartte käsiä liata siinä.
Oikeeta cheddaria, sit olekkaan muuta kuin pari kastiketta. Ja Iso pihvi
Eilen oli kaalikeittoa ja poika ei tykkää siitä ollenkaan niin lupasin tehä tänään ihan mitä haluaa. Noita halusi mut saa ite paistella kun muut syöneet kuitenkin jo 13v. Ite en osannut vettä keittää ton ikäsenä