The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Must muuten tuli 14 kertanen täti tuos muutama viikko sit :) ja sit tuli lopetettuu tupakin vetäminenkin kolmisen viikkoo takaperin.. ei viitti enää kärytellä ku mies lopetti ja ei ois sit kauheen kaksist pusutella tuhkakupin kanssa :)
Awwww, onneksi olkoon tätiselle uuden ihanan suloisen suvunjatkajan johdosta:love:

Ja onnittelut myös isosta siirrosta :)! Siinä onkin hyvä lopetella ja tsemppailla, kun on toinen rinnalla kans tukemassa ja ymmärtämässä :)....oi teitä kahta kukkutimurusta :love:!

Poika tuli nuokkarista just kotiin, olin ranskikset laittanut että about nyt valmiit. Itse paistelee hampurilaistansa atm. Pihvin nyt itse pyörittelin valmiiksi että ei tartte käsiä liata siinä.
Oikeeta cheddaria, sit olekkaan muuta kuin pari kastiketta. Ja Iso pihvi :)

Eilen oli kaalikeittoa ja poika ei tykkää siitä ollenkaan niin lupasin tehä tänään ihan mitä haluaa. Noita halusi mut saa ite paistella kun muut syöneet kuitenkin jo :) 13v. Ite en osannut vettä keittää ton ikäsenä :D

• Tykkää
Reactions: famipala
Spencer Hastings
Mul on sellanen fiilis et oon ehkä luvannu olla jossain nyt about tähän aikaan just, mut oon täs kotona lattialla viinilasi kädessä :D Pitää ottaa selvää, kenet petän ihan just....

Poika tuli nuokkarista just kotiin, olin ranskikset laittanut että about nyt valmiit. Itse paistelee hampurilaistansa atm. Pihvin nyt itse pyörittelin valmiiksi että ei tartte käsiä liata siinä.
Oikeeta cheddaria, sit olekkaan muuta kuin pari kastiketta. Ja Iso pihvi :)

Eilen oli kaalikeittoa ja poika ei tykkää siitä ollenkaan niin lupasin tehä tänään ihan mitä haluaa. Noita halusi mut saa ite paistella kun muut syöneet kuitenkin jo :) 13v. Ite en osannut vettä keittää ton ikäsenä :D
Toihan on hieno juttu :)! Se antaa kummasti potkua ja itseluottamusta ja kiinnostusta, kun pääsee ja ennen kaikkea saa tehdä sapuskaa ihan ite :)...ja kun huomaa, että hittolainen, sehän vielä maistuukin hyvältä :)!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä