The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Terjens teille lutuisille :)*vilkuttaa ja viillettää villasukissaan paikalle*

Hirrrrrweesti tullu teiltä tekstiä(y), ihan tässä kerkes taas tulla teitä kaikki karrrrmeen suuri ikävändeeruskin - toi pahalainen äksöntsäksön lifetys meinaa siepata tämän akantekeleen ihan kokonaan mennessään:alien::barefoot::notworthy:..onko tänne ennää mulla mittään asiaakaan, muistaako mua etes kukkaan:ninja:....

Mutta. ..."...jalkarätti lätsähtää..pimpeli pompeli pom...hetkeks etulasiin jää..pimpeli pompeli pom...pyyhkijät sen sivuun vei, jotta häiritse se ei, Freezen matkaa kohteeseen..pimpeli pompeli hej.."..:barefoot::notworthy::rolleyes::oops::D

Tiälläpä sataa luntaräntä!!*hihkuu tohkeissaan*...ja tiiättekö mitä?! Mä niiiiin tykkään ajella ja huudattaa matkamuzaa ja hoilotella mukana ja tehdä matkaa jajajajajaja...nyt saa wiikonloppu alkaa :)

Eli - ihunaa perjantai- iltaa jokaiselle :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Amaris
@-tibis *halaan lämpimästi*

..melkein meinaan sanattomaksi mennä...mutta. Ei muuta kuin päätä pystyyn - kuten se sulla siellä onkin :) - ja positiivisen määrätietoisella asenteella eteenpäin eli näytät niille ylimääräisille keuhkoissasi majaileville hapatuksille närhen ciccelit!!(minkä eittämättä teetkin):)

Hyvä kun asiasi on hoidossa rivakasti. Tukijoukkoja sulla on jo tässä kasassa, joten - meijenkin hyvässä ja hellässä, tarvittaessa kyllä toki rajummassakin, huomassa saat aimo annoksen tlc:tä sekä hurttihuumorin voimaa ja tsemppiä :). Kohta oot entistä ehommassa kunnossa :)!
 
Sain aikas hyvän kuvan myös FreezeCatista.

Tossa hän kyl on tavoilleen poikkeuksellisesti hieman äkäisellä päällä. Mut kukapa ei olis saadessaan ämpärillisen kylmää vettä niskansa?

..mä mittään äkäsellä tuulella oo, vaan harjottelen nääs tooooosi hiiidastetusti tota moon walkia:geek::barefoot:...*hitossako ne piilokamerat nyt ovat...luimistelee ja elli epäileväisenä tsiigailee kaikkia mahdollisia nurkkia ja epäilyttäviä kuvakulmia*
 
Spencer Hastings
Onko tässä yhteiskunnassa oikeasti mahdollista kasvattaa lapset olemaan olematta innoissaan synttäreistä, joulusta jne. kulutusjuhlapaskoista? Ilman mitään uskonnollista taustaa. Mua ahdistaa ja halveksuttaa ajatuskin siitä, että pitäis järkätä synttäreitä ja halloweeneja ja jouluja ja muita, ja että oma lapsi vielä ehdollistuis siihen että tiettyinä päivinä saa turhia lahjoja.
 
Onko tässä yhteiskunnassa oikeasti mahdollista kasvattaa lapset olemaan olematta innoissaan synttäreistä, joulusta jne. kulutusjuhlapaskoista? Ilman mitään uskonnollista taustaa. Mua ahdistaa ja halveksuttaa ajatuskin siitä, että pitäis järkätä synttäreitä ja halloweeneja ja jouluja ja muita, ja että oma lapsi vielä ehdollistuis siihen että tiettyinä päivinä saa turhia lahjoja.
EI!:coffee:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä