Oon vieläki niiiiin lääh, menis jo tää Damon villitys ohi.
Kauniita unikuvia ja suloisen raukeaan aamuun heräämistä *pus*Aikamoista kamaa noi ataraxit. Eilen otin ennen nukkumaanmenoa ja yhä nukuttaa niin että taidanpa oikaista.
Illanjatkoja kaikille!
no sitä varten ne mummot just onMulla ei itselläni edes ole mitään ns. traumoja joulusta. Meillä on aina vietetty ihan perinteistä pienimuotoista joulua, ja vaikka oltiin köyhä perhe niin äiti kuitenkin koko vuoden oli säästänyt aina johonkin isompaan lahjaan ja saatiin vaikka mitä.
Mut musta on tullut niin kulutuskriittinen ja vihaan sekoilua. Mies vihaa myös. Voiko nää jutut delegoida esim. mummeille?
...öh...meinasin ekaks etten sano mitään mutta näemmä oonkin sanomassa...Onko tässä yhteiskunnassa oikeasti mahdollista kasvattaa lapset olemaan olematta innoissaan synttäreistä, joulusta jne. kulutusjuhlapaskoista? Ilman mitään uskonnollista taustaa. Mua ahdistaa ja halveksuttaa ajatuskin siitä, että pitäis järkätä synttäreitä ja halloweeneja ja jouluja ja muita, ja että oma lapsi vielä ehdollistuis siihen että tiettyinä päivinä saa turhia lahjoja.
Oon vieläki niiiiin lääh, menis jo tää Damon villitys ohi.
Alkaa jo ahistaa. Oikein katsomalla katson sen klippei&fotosii+tietty season 7 vpk:a ja kuolaan.
Sä oot aivan ihana palstalla, varmasti koko mestan positiivisin ja energisoivin henkilö. Mut mä en varmaan jaksais sua viittä minuuttia kauempaa samassa huoneessa, jos oot oikeesti noin innoissas asioista...öh...meinasin ekaks etten sano mitään mutta näemmä oonkin sanomassa...
Mie oon täällä tai siis kotosalla jo hyvän tovin ootellu niitä hiien joululahjakrääsäkuvastoja...eikä niitä oo näkyny eikä kuulunu!!! Niin sitten ihan ton puutoksen takia mä oon tällä viikolla erehtyny duunissa pienelläkin mahdollisella luppoajalla - mitä ei tietenkään ikinäkoskaanmilloinkaan edes olekaan hyvä kun etes ehtii kuninkaan huoneessa käydä keltaista maisemaa loiventamassa, attentzione!! - paskartelemaan joulukorttisia..ja kaiken lisäksi mut tänään yllätettiin...hoilaamasta tätä...
..ja heti sain kuulla olevani aivan mahdottoman ja käsittämättömän kummallisen hassu ja ihana kahden ison miehen sanomana*epäilen tosin kuulokykyäni*
Minä aloin tykkäämään joulusta vasta lapsen myötä.Mulla ei itselläni edes ole mitään ns. traumoja joulusta. Meillä on aina vietetty ihan perinteistä pienimuotoista joulua, ja vaikka oltiin köyhä perhe niin äiti kuitenkin koko vuoden oli säästänyt aina johonkin isompaan lahjaan ja saatiin vaikka mitä.
Mut musta on tullut niin kulutuskriittinen ja vihaan sekoilua. Mies vihaa myös. Voiko nää jutut delegoida esim. mummeille?
...eläpä huoli ollenkaan, en mäkään aina kestä itteäni ja aika usein toivonkin että nurkkien takana ois ämpär...sankokaupalla noita jääveden heittäjiä, jotta touhuamiseni menis tahmaiselle asteelle...Sä oot aivan ihana palstalla, varmasti koko mestan positiivisin ja energisoivin henkilö. Mut mä en varmaan jaksais sua viittä minuuttia kauempaa samassa huoneessa, jos oot oikeesti noin innoissas asioista
Moi pitkästä aikaaMoiks tänne
Piti tulla pitkäst aikaa palstaileen ja josko yhen garagen sihauttais
Mutta eihän sellaista pidä hankkia.Mä haluan hankkia lapselleni kaiken tarvittavan, mutta oksennan ajatuksestakin, että on päiviä jolloin eteeni kiikutettaisiin listoja erinäisistä Kiinassa valmistetuista muovipaskakrääsäsonta-asioista, jotka ei edes kestä leikkimistä ja joilla kukaan ei nyt oikeasti edes tee mitään.
Kultsipuppeli!!! *oottaa juoksut ja hyppää harareisin sykkyyn*Moiks tänne
Piti tulla pitkäst aikaa palstaileen ja josko yhen garagen sihauttais
..mutta toi on oikeesti sittä mummo- osastoa ja siitä ei pääse eroon ei niin millään.Mä haluan hankkia lapselleni kaiken tarvittavan, mutta oksennan ajatuksestakin, että on päiviä jolloin eteeni kiikutettaisiin listoja erinäisistä Kiinassa valmistetuista muovipaskakrääsäsonta-asioista, jotka ei edes kestä leikkimistä ja joilla kukaan ei nyt oikeasti edes tee mitään.