The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Mulla ei itselläni edes ole mitään ns. traumoja joulusta. Meillä on aina vietetty ihan perinteistä pienimuotoista joulua, ja vaikka oltiin köyhä perhe niin äiti kuitenkin koko vuoden oli säästänyt aina johonkin isompaan lahjaan ja saatiin vaikka mitä.

Mut musta on tullut niin kulutuskriittinen ja vihaan sekoilua. Mies vihaa myös. Voiko nää jutut delegoida esim. mummeille?
 
Mulla ei itselläni edes ole mitään ns. traumoja joulusta. Meillä on aina vietetty ihan perinteistä pienimuotoista joulua, ja vaikka oltiin köyhä perhe niin äiti kuitenkin koko vuoden oli säästänyt aina johonkin isompaan lahjaan ja saatiin vaikka mitä.

Mut musta on tullut niin kulutuskriittinen ja vihaan sekoilua. Mies vihaa myös. Voiko nää jutut delegoida esim. mummeille?
no sitä varten ne mummot just on
 
Onko tässä yhteiskunnassa oikeasti mahdollista kasvattaa lapset olemaan olematta innoissaan synttäreistä, joulusta jne. kulutusjuhlapaskoista? Ilman mitään uskonnollista taustaa. Mua ahdistaa ja halveksuttaa ajatuskin siitä, että pitäis järkätä synttäreitä ja halloweeneja ja jouluja ja muita, ja että oma lapsi vielä ehdollistuis siihen että tiettyinä päivinä saa turhia lahjoja.
...öh...meinasin ekaks etten sano mitään mutta näemmä oonkin sanomassa:barefoot::D...

Mie oon täällä tai siis kotosalla jo hyvän tovin ootellu niitä hiien joululahjakrääsäkuvastoja:notworthy:...eikä niitä oo näkyny eikä kuulunu!!! Niin sitten ihan ton puutoksen takia mä oon tällä viikolla erehtyny duunissa pienelläkin mahdollisella luppoajalla - mitä ei tietenkään ikinäkoskaanmilloinkaan edes olekaan hyvä kun etes ehtii kuninkaan huoneessa käydä keltaista maisemaa loiventamassa, attentzione!! - paskartelemaan joulukorttisia:confused::barefoot:..ja kaiken lisäksi mut tänään yllätettiin:notworthy:...hoilaamasta tätä...



..ja heti sain kuulla olevani aivan mahdottoman ja käsittämättömän kummallisen hassu ja ihana kahden ison miehen sanomana:alien:*epäilen tosin kuulokykyäni*


edit....Niin! Että ei voi eikä pysty kykenemään. Aina jostain löytyy kuitenkin semmonen hörhö, joka innostuu ja tartuttaa tommosen hässäämisen. Elämä on kovaa.:coffee:
 
Spencer Hastings
...öh...meinasin ekaks etten sano mitään mutta näemmä oonkin sanomassa:barefoot::D...

Mie oon täällä tai siis kotosalla jo hyvän tovin ootellu niitä hiien joululahjakrääsäkuvastoja:notworthy:...eikä niitä oo näkyny eikä kuulunu!!! Niin sitten ihan ton puutoksen takia mä oon tällä viikolla erehtyny duunissa pienelläkin mahdollisella luppoajalla - mitä ei tietenkään ikinäkoskaanmilloinkaan edes olekaan hyvä kun etes ehtii kuninkaan huoneessa käydä keltaista maisemaa loiventamassa, attentzione!! - paskartelemaan joulukorttisia:confused::barefoot:..ja kaiken lisäksi mut tänään yllätettiin:notworthy:...hoilaamasta tätä...



..ja heti sain kuulla olevani aivan mahdottoman ja käsittämättömän kummallisen hassu ja ihana kahden ison miehen sanomana:alien:*epäilen tosin kuulokykyäni*
Sä oot aivan ihana palstalla, varmasti koko mestan positiivisin ja energisoivin henkilö. Mut mä en varmaan jaksais sua viittä minuuttia kauempaa samassa huoneessa, jos oot oikeesti noin innoissas asioista :D
 
Mulla ei itselläni edes ole mitään ns. traumoja joulusta. Meillä on aina vietetty ihan perinteistä pienimuotoista joulua, ja vaikka oltiin köyhä perhe niin äiti kuitenkin koko vuoden oli säästänyt aina johonkin isompaan lahjaan ja saatiin vaikka mitä.

Mut musta on tullut niin kulutuskriittinen ja vihaan sekoilua. Mies vihaa myös. Voiko nää jutut delegoida esim. mummeille?
Minä aloin tykkäämään joulusta vasta lapsen myötä.
 
Sä oot aivan ihana palstalla, varmasti koko mestan positiivisin ja energisoivin henkilö. Mut mä en varmaan jaksais sua viittä minuuttia kauempaa samassa huoneessa, jos oot oikeesti noin innoissas asioista :D
:D...eläpä huoli ollenkaan, en mäkään aina kestä itteäni ja aika usein toivonkin että nurkkien takana ois ämpär...sankokaupalla noita jääveden heittäjiä, jotta touhuamiseni menis tahmaiselle asteelle:barefoot:...
 
Spencer Hastings
Mä haluan hankkia lapselleni kaiken tarvittavan, mutta oksennan ajatuksestakin, että on päiviä jolloin eteeni kiikutettaisiin listoja erinäisistä Kiinassa valmistetuista muovipaskakrääsäsonta-asioista, jotka ei edes kestä leikkimistä ja joilla kukaan ei nyt oikeasti edes tee mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä haluan hankkia lapselleni kaiken tarvittavan, mutta oksennan ajatuksestakin, että on päiviä jolloin eteeni kiikutettaisiin listoja erinäisistä Kiinassa valmistetuista muovipaskakrääsäsonta-asioista, jotka ei edes kestä leikkimistä ja joilla kukaan ei nyt oikeasti edes tee mitään.
..mutta toi on oikeesti sittä mummo- osastoa ja siitä ei pääse eroon ei niin millään.

Mä ite kyllä tykkään järkätä synttärijuhlia - musta vaan on niin ihanaa kattoa noita ipanoita kun ne tykkää itekin siitä, että on olemassa vuodessa semmonen heidän Spessupäivä ja siinä on kotiväen lisäksi heidän omat rakkaat kaverit juhlistamassa päiväänsä, siis se tunnelma on se juttu! - ja uppoudun kyllä sujuvasti tähän meijen joulufiilikseen eli hillityn hallitusti, koskapa sen kaaospuolen hoitaa mummelit, ja siihen yhdessä olemiseen paneutuen.

Mutta nyt....njoo, mä taijan vaan oireilla pahasti tätä lumettomuutta ja pakkasen puutetta:notworthy:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä