Ja typerää on väittää tätä aloitusta mun tekemäksi.echo, vaikka sulla on tuota askolaa vastaan antipatioita, nää sun alotukset on typeriä.
En_kirjoita_täällä_harmaana_.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja typerää on väittää tätä aloitusta mun tekemäksi.echo, vaikka sulla on tuota askolaa vastaan antipatioita, nää sun alotukset on typeriä.
Tämä suvakkien logiikka on pettämätön oravanpyörä: silloin kun mitään ei ole tapahtunut, "on turha pelotella ja luoda perusteettomia uhkakuvia". Sitten kun jotain tapahtuu, "on turha mässäillä tapahtuneella ja rastastaa kuolemilla". Tuo on vedenpitävä logiikka![]()
Kuva on todella osuva, johan rasistit osittavat sen porullaan ja hyökkäyksellään sananvapautta vastaan. Onkohan rasististo koskaan kuullut lehdistönvapaudesta ja journalistisesta riippumattomuudesta?
Jos parisataa rasistia eroaa kirkosta, se on vain hyvä, päästään teistä eroon. Kyllä meitä uudelleenliittyjiäkin riittää.
Kuva on todella osuva, johan rasistit osittavat sen porullaan ja hyökkäyksellään sananvapautta vastaan. Onkohan rasististo koskaan kuullut lehdistönvapaudesta ja journalistisesta riippumattomuudesta?
Jos parisataa rasistia eroaa kirkosta, se on vain hyvä, päästään teistä eroon. Kyllä meitä uudelleenliittyjiäkin riittää.
HehehheTuossa on oikein yrittämällä yritetty piirtää kuva, josta maahanmuuttokriittinen hepuli jossain voisi loukkaantua. Hyvä yritys
Ja toisaalta voihan sen noinkin ajatella, miksei... Mutta faktaahan tuo ei muuta: maahanmuuttokriittiset varoittivat etukäteen ja nyt sanovat ääneen, että "minähän sanoin".
Tämä suvakkien logiikka on pettämätön oravanpyörä: silloin kun mitään ei ole tapahtunut, "on turha pelotella ja luoda perusteettomia uhkakuvia". Sitten kun jotain tapahtuu, "on turha mässäillä tapahtuneella ja rastastaa kuolemilla". Tuo on vedenpitävä logiikka
Se on myös hassua huomata, että jos nyt vaikka joku Breivik ampuu ihmisiä maahanmuuttokriittisyyden nimissä, niin suvakit kokoontuvat vastustamaan maahanmuuttokriittisyyttä. Jos terroriteon tekee islamistit, kokoontuu suvakit vastustamaan maahanmuuttokriittisyyttä. Tekipä teon siis kummat tahansa, niin aina pitää vain vastustaa maahanmuuttokriittisyyttä.
Juuri näin.
Obama juuri puhui tästä, että terroristit käyttävät juuri tätä netissä huutavaa porukkaa hyväksi, ilman että ne itse edes tajuavat tätä. Ne ovat siis tavallaan isisin tärkein solu kautta maailman.
Se on myös hassua huomata, että jos nyt vaikka joku Breivik ampuu ihmisiä maahanmuuttokriittisyyden nimissä, niin suvakit kokoontuvat vastustamaan maahanmuuttokriittisyyttä. Jos terroriteon tekee islamistit, kokoontuu suvakit vastustamaan maahanmuuttokriittisyyttä. Tekipä teon siis kummat tahansa, niin aina pitää vain vastustaa maahanmuuttokriittisyyttä.
Asiaa!Pilakuvan alta yksi varsin hyvä kommentti:
Juhani Vallikari
"Eilen täällä oli useita kommentteja joissa ihmeteltiin että kirkko sallii ehtoollissakramentin pilkkaamisen kuvassa esitetyllä tavalla.
Tänään täällä oli yksi kommentti, jossa sanottiin, että sakramentin pilkkaamiseen viittaavat kommentit on sensuroitu (sananvapauden nimissä, oletan?) pois tästä sananvapauden nimissä esille laitetun kuvan kommenttitulvasta. Vaikuttaa kuin kommentin väite pitäisi paikkansa ja ehtoolliseen sakramenttina viittaavat tekstit olisi ylläpito hävittänyt.
Tästä syystä yllytän sekä tänne kirjoittavia että tänne jo kirjoittaneita tuomaan esille sitä, että Rannan piirros kommentoi ehtoollista sakramenttina hyvin halventavalla tavalla.
Samoin yllytän muistuttamaan siitäkin, että asiallisten ja asiapitoisten huomautusten poistaminen sananvapauden nimissä esitetyn kuvan yhteydestä on hyvin voimakas osoitus kaksoisstandardien ja epärehellisyyden mahdollisuuteen päin.
Ville Ranta, Valomerkki tai päätoimittaja Pauli Juusela eivät kritisoi islamistista terrorismia vaan siitä varoittaneita ja sitä estämään pyrkineitä. Moinen on hyvin voimakas poliittinen ja uskonnollinen kannanotto."
Siellä vielä kuulkaas kulisseissa päitä tippuu... joku menettää työpaikkansa, se on varma.
Voi erota! Mä olen eronnut kirkosta neljästi (aina elämäntilanteen mukaan).Harmi, että kirkosta ei voi erota kahdesti...
peesiecho, vaikka sulla on tuota askolaa vastaan antipatioita, nää sun alotukset on typeriä.
Harmi, että kirkosta ei voi erota kahdesti...
Voi erota! Mä olen eronnut kirkosta neljästi (aina elämäntilanteen mukaan).
Pariisin tapaus on oksettava esimerkki siitä, miksi nykyinen rajat auki-politiikka ei toimi. Ja kuinka senkin jälkeen osa vielä ylpeydessään ei pysty myöntämään virhettä ja muuttamaan suuntaa lisäuhrien välttämiseksi. Aletaan syyttelemään niitä jotka tämänkaltaiset tapaukset alun alkaen halusi kaikin keinoin ehkäistä.
Mistähän lähtien toi "alun alkaen" olisi mielestäsi pitänyt alkaa? Ranskassa on asunut merkittävä määrä muslimeita jo siirtomaa- ajoilla.
Kerrohan milloin olet ensimmäisen kerran kuullut Isiksestä? Suurin osa suomalaisista kun ei ole kuullut siitä yhtään mitään ennen kesää 2014Koitatko olla välkky? Ihan siitä alkaen kun tajuttiin millainen uhka ISIS on, miten se houkuttelee nuoria eurooppalaisia muslimeita radikalisoitumaan ja kun tuli julki miten terroristit pääsee liikkumaan melkolailla vapaasti nykyisten turvapaikanhakijoiden joukossa ympäri Eurooppaa.