Sä oot pervå. Mut silleen namusesti tietenkinEnkö mä sitten olekaan siveä kun mua ei olla heitetty kertaakaan pihalle
Paheksun
Hitaalla kyllä joskus käyn
Sä oot pervå. Mut silleen namusesti tietenkinEnkö mä sitten olekaan siveä kun mua ei olla heitetty kertaakaan pihalle
Paheksun
Hitaalla kyllä joskus käyn
Mietihän.Kumpi?
jos ihan pikkuriikkisesti joskusSä oot pervå. Mut silleen namusesti tietenkin
Niih. Mietin joMietihän.
Kun maailmasta löytyy apina jolla on nainen lemmikkinä, hevonen kuistilla, arkullinen kultarahoja ja puu täynnä limonadia niin mä kosin häntä välittömästi vaikka tukkansa ei olis punainen. Mulle se olis tarpeeksi punainen.
Täytyykö ne nykyään maalatakkinMulla oli. Mut olin posliininmaalauksessa ni ei haitannu.
Joo, tein leopardikuvioita.Täytyykö ne nykyään maalatakkin
Pikkujoululook?Joo, tein leopardikuvioita.
Muista sit et mulla on eka varaus. Sä oot jonossa taaempana.Niih. Mietin jo
Kuva tai ei uskota.Joo, tein leopardikuvioita.
Ei taideta olla samassa jonossa, ite olen keulilla tässä jonossaMuista sit et mulla on eka varaus. Sä oot jonossa taaempana.
Paremmat posliinit pöytään!Noniin, nyt lähdetään suihkuun!
Ne posliinit on paree olla esillä kun tuun takas.
Jee..... Mie tuun mukkaanNoniin, nyt lähdetään suihkuun!
Mä laitoin sen uuniin. Käytin tekemisessä sellaista karvapensseliä, että sain siitä leopardipinnasta aidomman näköisen.Noniin, nyt lähdetään suihkuun!
Juu mie voin sit tarpeen vaatiessa pöllyyttää pölyt poies.Paremmat posliinit pöytään!
Hellästi hinkataJuu mie voin sit tarpeen vaatiessa pöllyyttää pölyt poies.
Vai hinkatakko niitä pittää?
Kuva ei näkynyt koneella eikä puhelimessa (oli vaan img-laatikko) mutta sitten kun lainas, näköjään näkyiEi taideta olla samassa jonossa, ite olen keulilla tässä jonossa
Jumaliste nyt aakoo!!Kaikki Eemelit tahtoo epekin. Vaik heistä isoina tulis kunnanvaltuuston puheenjohtajia ja kaikkee muuta tylsää. Se Eemeli ei katoa miehestä mihinkään joka vetää pikkusiskon lipputankoon.