näkyy hävinneenMä en näe mun avataria.
muoks ny taas näkyy
näkyy hävinneenMä en näe mun avataria.
Miulle näkyyMä en näe mun avataria.
Mä nään.Mä en näe mun avataria.
Mutta nyt se näkyy meille, tai mulle ainaki. IlluminatiMä en näe mun avataria.
Nyt mä hypin tasajalkaa ja kiristelen purukalustoa. Mies ystävällisesti pesi pyykkiä huomaamattani. Meni sitten neljänkympin tummapyykki ja valkoinen kuudenkympin pyykki samaan koneeseen. Siellä oli tilaa, mitä väliä?
*sivistyssanoja*
Eiks se ois helpompaa, jos lakanat ja pyyhkeet ja alkkarit ostais valmiiksi harmaina
Onneksi se kamala kirkumismainos on poistunut..Zalando soikoon, kohta saa kirkua. Tein tilauksen.
Oho. Minähän punastunAnteeksi offtopic.
Mä tiedän mitä on olla mies joka soittaa humpattia vaik toisella puolen suomea. Tai muualla maailman laidalla, souvot?
Mut mä myös tiedän mitä on tulla kotiin.
Jos kotona on Bitch niin hän on hyvä ja ainoa syy tulla kotiin.
Jos kotona ei ole Bitchiä nii kait sitä viihtyis vaik hotelleissa heittämässä telkkareita ikkunasta.
Jostain kummallisesta syystä Bitch on parasta mitä miehelle voi tapahtua.
Lopetin jo. Hermo meni Joskus täytyy antaa rakentavaa palautetta.älä toffo huuva.
Onko tänään yötyö?älä toffo huuva.
Jos tuote on käyttämätön ja avaamattomassa myyntipakkauksessa, niin kuitin kera palautusajan puitteissa pitäisi onnistua.Energiansäästölampuilla ei varmaan ole mitään vaihto-oikeutta? Ostin saatana sellasia, joissa on kannassa joku ylimääräinen muovihökötys ja ne ei pala just mun kattovalossa. Vessassa toimis kyllä, mutta mulla ois kolme energiansäästölamppua sitten pelkästään sinne, eli vuosiksi virtaa ja ois kiva tolla kympin ostoksella saada tilalle oikeakantaiset.
Ei taida kuitenkaan onnistua, vai...? Sanokaa joku kaupantäti
Siitä soma lemmikki talveksi. Syötät sille pullanmuruja talven ajan, niin keväällä on kiiltävä ja lihavaUlkona lenteli vielä kärpänen
Mie luulen, että katti pistelisi tuon poskeensa alta aika yksikönSiitä soma lemmikki talveksi. Syötät sille pullanmuruja talven ajan, niin keväällä on kiiltävä ja lihava
Luojan kiitos mä en nää lähinaapureiden ikkunoita enkä parvekkeita. Vihaan noita joulun värivaloja sydämeni pohjasta. Valkoiset on ihan ok.Naapuri on päättänyt ilahduttaa sähkönsinisillä pihavaloilla
Tähänkin ongelmaan on helppo ratkaisu, ilmakivääri.Naapuri on päättänyt ilahduttaa sähkönsinisillä pihavaloilla
Kirjoittaa kiivaasti joulupukilleTähänkin ongelmaan on helppo ratkaisu, ilmakivääri.
on on. keskiviikkoaamulla vapaalle.Onko tänään yötyö?