The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt mä hypin tasajalkaa ja kiristelen purukalustoa. Mies ystävällisesti pesi pyykkiä huomaamattani. Meni sitten neljänkympin tummapyykki ja valkoinen kuudenkympin pyykki samaan koneeseen. Siellä oli tilaa, mitä väliä?
*sivistyssanoja* :mad::(
 
Anteeksi offtopic.

Mä tiedän mitä on olla mies joka soittaa humpattia vaik toisella puolen suomea. Tai muualla maailman laidalla, souvot?

Mut mä myös tiedän mitä on tulla kotiin.

Jos kotona on Bitch niin hän on hyvä ja ainoa syy tulla kotiin.

Jos kotona ei ole Bitchiä nii kait sitä viihtyis vaik hotelleissa heittämässä telkkareita ikkunasta.

Jostain kummallisesta syystä Bitch on parasta mitä miehelle voi tapahtua.
Oho. Minähän punastun :love:
 
Spencer Hastings
Energiansäästölampuilla ei varmaan ole mitään vaihto-oikeutta? Ostin saatana sellasia, joissa on kannassa joku ylimääräinen muovihökötys ja ne ei pala just mun kattovalossa. Vessassa toimis kyllä, mutta mulla ois kolme energiansäästölamppua sitten pelkästään sinne, eli vuosiksi virtaa ja ois kiva tolla kympin ostoksella saada tilalle oikeakantaiset.

Ei taida kuitenkaan onnistua, vai...? Sanokaa joku kaupantäti :D
 
Energiansäästölampuilla ei varmaan ole mitään vaihto-oikeutta? Ostin saatana sellasia, joissa on kannassa joku ylimääräinen muovihökötys ja ne ei pala just mun kattovalossa. Vessassa toimis kyllä, mutta mulla ois kolme energiansäästölamppua sitten pelkästään sinne, eli vuosiksi virtaa ja ois kiva tolla kympin ostoksella saada tilalle oikeakantaiset.

Ei taida kuitenkaan onnistua, vai...? Sanokaa joku kaupantäti :D
Jos tuote on käyttämätön ja avaamattomassa myyntipakkauksessa, niin kuitin kera palautusajan puitteissa pitäisi onnistua.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä