Pöh.. Kyllä se saa pillua. Ei kuitenkaan joka päivä.kannattas antaa pinppaa jos vähääkään välittää ukostaan
suu pysyy kunnossa ja ukon lerssi myös
Pöh.. Kyllä se saa pillua. Ei kuitenkaan joka päivä.kannattas antaa pinppaa jos vähääkään välittää ukostaan
*naureskelee täällä taas*Viimeks oli siemenet hampaiden välissä ja nyt on suunpielet auki. Ei oo helppoo olla nainen.
Totta,
Tuli mieleen Pariisin tapahtumista. Ja muutenkin.. viime ajoista.
Mä en laita suuhun mitään muuta siemeniä kuin vatun siemenet.Se pitää niellä sukkelampaa ja voidella ne huulet oikein hyvin, ennen ja jälkeen.
en oo suuremmin yllättynytMä en laita suuhun mitään muuta siemeniä kuin vauvan siemenet.
Ookkohan sää saanu ny vähän vääränlaista suuhoitoa.kannattas antaa pinppaa jos vähääkään välittää ukostaan
eikö: yks "kaveri" kerto että sillä tulee lerssin nahkaan kuiva kohta paastojaksolla mutta vaiva korjaantuu kertapanollaOokkohan sää saanu ny vähän vääränlaista suuhoitoa.
Amatöörit ei käytä lubrikaattia.eikö: yks "kaveri" kerto että sillä tulee lerssin nahkaan kuiva kohta paastojaksolla mutta vaiva korjaantuu kertapanolla
näin o, ei muutako raakana vaanAmatöörit ei käytä lubrikaattia.
Jennifer Lopezin kanssa.
Uus tuttavuus. Lähti soimaan spotifystä kun olin hakkaamassa säkkiä.
Oho perhana toi versio se piti ollakin. ft. Jennifer. Sori ja kiitos!Jennifer Lopezin kanssa.
Uus tuttavuus. Lähti soimaan spotifystä kun olin hakkaamassa säkkiä.
Tanssituttaa you say?
Mulle ei uus tuttavuus.
Alko tanssituttaa.
..noh, alas tulla völjyyn, lähdetään ketkuttelemaan ...ja fami kans, mieles tekee kummiski ...
Mulle ei uus tuttavuus.
Alko tanssituttaa.
Se sheikkaa sitä niiku punanenä?Red nose dance.
paskaa musaa mutta hyviä perseitäRed nose dance.
Nii. Siis juunou...pitbullii esim. sanotaan punanenäks...Se sheikkaa sitä niiku punanenä?
Harmi ettei Nickil oo mitään kelpoa soitettavaa.paskaa musaa mutta hyviä perseitä
on sillä, laittaa vaan äänen veksHarmi ettei Nickil oo mitään kelpoa soitettavaa.