vierailija
Lehdestä luin, että firmoille vastaanottokeskuksista maksettavat vuokrat on salaista tietoa. Miten voi olla? Nehän on julkisia verorahoista maksettavia kuluja, eikö ne voi koskaan olla salaisia.
Tämän takia on pakko ihmetellä mitä tavissuvakki tästä kostuu? Jotenkin ymmärrän näiden rahanhimossa multikulttuurin haluajien motiivit, mutta jos ei siitä edes tienaa, päinvastoin, en tajua.Kukaan ei käsittäisi niitä summia ja kun nekin on jaettu hyvien kavereiden kesken. Sulle-mulle-sulle-mulle..
Sama ilmiö kuin kokoomuksen äänestäjissä, halutaan näyttää että ollaan "parempia" ihmisiä.Tämän takia on pakko ihmetellä mitä tavissuvakki tästä kostuu? Jotenkin ymmärrän näiden rahanhimossa multikulttuurin haluajien motiivit, mutta jos ei siitä edes tienaa, päinvastoin, en tajua.
Tuo analyysi kyllä tekee suvakkien ajatusmaailmasta vieläkin hölmömmänSama ilmiö kuin kokoomuksen äänestäjissä, halutaan näyttää että ollaan "parempia" ihmisiä.
Jos julkinen taho kuten Migri maksaa vuokraa mille hyvänsä taholle esimerkiksi vastaanottokeskustiloista, niin ei se ole salainen tieto. Jos sitä joku kysyy, niin tieto on annettava.
On aika vähän asioita, mitä viranomaiset voivat pitää salassa, ja ne koskevat lähinnä ihmisten henkilö- tai terveystietoja yms. asioita. Sen sijaan raha-asiat eli se, mihin veromarkkoja käytetään, on julkinen tieto käytännössä lähes aina. Toki tässäkin tulee vastaan se, että ei kunta esim. voi kertoa paljonko Virtasille on maksettu toimeentulotukea tms., mutta vastaanottokeskusvuokrat käsittääkseni eivät ole salainen tieto mitenkään.
Lehdestä luin, että firmoille vastaanottokeskuksista maksettavat vuokrat on salaista tietoa. Miten voi olla? Nehän on julkisia verorahoista maksettavia kuluja, eikö ne voi koskaan olla salaisia.
Palstalaiset näköjään nieli syötin, mutta tämähän ei ole varmaa tietoa. Ei sinulla ole mitään todisteita!Kukaan ei käsittäisi niitä summia ja kun nekin on jaettu hyvien kavereiden kesken. Sulle-mulle-sulle-mulle..