???
Googlaa enkuks, mulla ainakin tulee ihan ekana hakutuloksenakiitoksia... häätynee alkaa ettiin ötökälle nimeä ku se mikä on sen värinen ei sovi
Googlaa enkuks, mulla ainakin tulee ihan ekana hakutuloksenakiitoksia... häätynee alkaa ettiin ötökälle nimeä ku se mikä on sen värinen ei sovi
juu löysinkiGooglaa enkuks, mulla ainakin tulee ihan ekana hakutuloksena
Kirjailija. Sen jatko viereisessä ruudussa kiinnostais muakinjuu löysinki
nyt mietin vielä sitä 3+8 jatkoa eli 5+4
TALOUS on tyhjää täynnä
keskeltä 16 ylös ja 12 alas
ra.. 9 ja 9 (keskimmäinen mul on) --- toinen liittyy vaikka ravintolaan ja toinen haittaeläimiin
maf.. 7
tal..ti.. 6+2+6
pie.. 7+6+8 ja 11 --- missä tällänen on?
ruu.. 5+13
tam.. 8+12
lou.. 5
puu... 6
JA mulle tulee vain juttua siitä elokuvasta eikä yhtäkään nimeä...Googlaa enkuks, mulla ainakin tulee ihan ekana hakutuloksena
googlen tulokset vaihtelee, mulla tosiaan tuli ekana sanana tän ötökän nimi ja linkki g-wikiinJA mulle tulee vain juttua siitä elokuvasta eikä yhtäkään nimeä...
g-wikin olin käynyt jo aikaisemmin läpi, mutta mikään siellä ei ole mennyt tuohongooglen tulokset vaihtelee, mulla tosiaan tuli ekana sanana tän ötökän nimi ja linkki g-wikiin
Onko sulla se vastasana? Niillä kahdella sanalla kun hakee englanniksi niin mulla ainakin tuli ihan suoraan se vastausg-wikin olin käynyt jo aikaisemmin läpi, mutta mikään siellä ei ole mennyt tuohon
jossain on varmaan mulla jotain vikaa, kun teidän antamat selvätkään vinkit eivät auta
raita enkuksg-wikin olin käynyt jo aikaisemmin läpi, mutta mikään siellä ei ole mennyt tuohon
jossain on varmaan mulla jotain vikaa, kun teidän antamat selvätkään vinkit eivät auta
noi oli... Jamesissa ei oo ees osaa sun kysymistä vielä aukiMun tarttee poistua pariksi tunniksi, joten jätänpä puutelistaa.
JAMES:
huu 8
sai 8
rii 16
ano 6+11
ros 8+8 ja 9
M.D 4+5
tie 5 ylös
TIM:
T.M. 9
go 4
TUULEN VIEMÄÄ:
ha 6+5
E.P 8+7
alko 6+8
mi ja hä 9 esiinty eräässä juuri viime viikolla päättyneessä tv-sarjassa, artisti
ei na en 4+6+6+4 tää on erään samassa sarjassa esiintyneen samankaltainen kappale
ja se ratkomisen ilo katkes niihin su... jatkoihin siellä alhaallase pie... tulee sieltä jalkapallo ruudusta...
Kirjailija 6 + 8 on kirjoittanut kirjan, jonka nimessä on "saatana" Nimi alkaa Mmuut puuttuu
mie jo vähän mietinki et mitäHups, meni vääräälle tuo edellinen vastaus. Vinkki siis VENÄJÄ ruutuun, kysymykseen siitä kirjailijasta. 6+8
Jos tarkoitit sitä talous-ruudun su, niin alas menee kappaleen nimi, vastasanalla aukeaa. Sitä oikealle menevää mulla ei oo.ja se ratkomisen ilo katkes niihin su... jatkoihin siellä alhaalla
pahkasiasta mulla puuttuu pääsanasta myös 12 ja 6+5Jos tarkoitit sitä talous-ruudun su, niin alas menee kappaleen nimi, vastasanalla aukeaa. Sitä oikealle menevää mulla ei oo.
Kiitti noista aiemmista vinkeistä. Yksi artisti löytyi, mutta sen jatkot jumitti, siitä varmaan löytyisi sit myös se ei na en. se toinen artisti on semmonen monenlaisia tunteita herättävä räppäri, vasta tuli dokumentti hänestä yleltä
TUULEN VIEMÄÄ:
ela 8 ja 10+10 8 on ammatti 10+10 tarvit sen toisen kaverin
BRITTIKOMEDIA:
H.A. 10 mihin tää tulee
BB 9+4 ja 5+5
PAHKASIKA:
pääsanasta 5+7+6 ja 5+12+12
pah 10 luokkakohdassa lukee
köy 10
kah 10
Vähän oli kaivamista näissä..PAHKASIKA:
pääsanasta 5+7+6 ja 5+12+12
Ensimmäinen on erään tamperelaisen maisterin ilmeisesti kirja, toinen on erään lehden numeron nimi (löysin Elisa-kirjasta..)
Kiitti, jään pohtimaan vinkkejäpahkasiasta mulla puuttuu pääsanasta myös 12 ja 6+5
ja siihen su... kohtaa taloudessa mulla ei oo vastasanaakaan
Ihan mahtava löytö! KiitosVähän oli kaivamista näissä..
täytyy jatkaa sen kaivamista.. ku en eilen löytäny sitä...Niin ja sen su-vastasanan saa aura-ruudun a.w.:sta ylös, se vinkattiin mulle aiemmin