Mulla puuttuu lisäksi
SPIELBERG:
7 ja 6+6 7, oli tuottajana tässä, enkkunimi tutumpi.
AURA:
6 ja 5 cheese ja kaupunki
PAHKASIKA:
5+7+6 ja 5+12+12
mieki meen tästä nukkumaan kohta.. tulin vaan kommentoimaan että aika paljon tässä ollu ylimääräsiä kirjaimia... muutamaki olis jääny kokeilematta jos oisin uskollisesti vaan kirjaimia laskenuKatoan kohta koneen ääreltä, joten kyselkää nyt, niin katson jos mulla ois jotain
Mäkin oon huomannut muutaman virheen. Esim taloudessa on pitkä rimpsu, josta puuttuu yksi sana kokonaan, eli siitä M.F:stä ylösmenevässä rimpsussa on virhemieki meen tästä nukkumaan kohta.. tulin vaan kommentoimaan että aika paljon tässä ollu ylimääräsiä kirjaimia... muutamaki olis jääny kokeilematta jos oisin uskollisesti vaan kirjaimia laskenu
KOUKKU:
pääsanasta alas 11
til 5 Google tiesi heti
C.U. 9+6 On sen wikissä, luultavasti et vain tajunnut kokeilla, kuten en mäkään ennen vastasanaa.
käs 7
ry 5
RUUMIINOSA:
sie 10
sii 13 Tämä löytyy oikeastaan vain vastasanalla, liittyy ongelmiin
TALOUS:
pääsanasta 16 ylös ja 12
tal.tie 6+2+6
ruu 8 ja 5+13 Eka, missä niitä on
rub 6+6 Tähän oli jossain täällä vinkki, sitä kautta löysin.
AURA:
R.D. 7+2+6+6
AW 5+9 Veikkaisin, että on ollut osallisena tässä, joku kiertue, ehkä?
N.T.T 8+5 ja 5+12 Toka on sairauteen liittyvä, en muista löysinkö tällä vaiko vastasanalla
juu 5 muistaakseni valion
Jos näillä vaikka alkuun.
ja sen laululiikkeen laulajan biisissä on yks kirjain liikaa... sit jossain ruudussa elokuva/kirja oli laitettu yksikköön vaikka wikissä on viimenen sana monikossaMäkin oon huomannut muutaman virheen. Esim taloudessa on pitkä rimpsu, josta puuttuu yksi sana kokonaan, eli siitä M.F:stä ylösmenevässä rimpsussa on virhe
saitki jo vinkkejä niihin mitä mieki voisin vinkata... siispä kysyn kahta sanaa... ton koukkuruudun 11 jatko 5?KOUKKU:
pääsanasta alas 11
til 5
C.U. 9+6
käs 7
ry 5
RUUMIINOSA:
sie 10
sii 13
TALOUS:
pääsanasta 16 ylös ja 12
tal.tie 6+2+6
ruu 8 ja 5+13
rub 6+6
AURA:
R.D. 7+2+6+6
AW 5+9
N.T.T 8+5 ja 5+12
juu 5
Jos näillä vaikka alkuun.
ENhän mä mihinkään malttanut lähteä kun aukesi monta sanaasaitki jo vinkkejä niihin mitä mieki voisin vinkata... siispä kysyn kahta sanaa... ton koukkuruudun 11 jatko 5?
ja ruumiin osan sie.. 10+7?
Jatko on pohjoisessa.saitki jo vinkkejä niihin mitä mieki voisin vinkata... siispä kysyn kahta sanaa... ton koukkuruudun 11 jatko 5?
ja ruumiin osan sie.. 10+7?
Jos sulla on si... niin sulla on tuo 10+7 kanssa, rajasanaENhän mä mihinkään malttanut lähteä kun aukesi monta sanaa
Onko sulla siis se ruumiinosan sie 10, mulla ei nimittäin oo ollenkaan tollasta sie 10+7
Se 5 löytyy tampereelta
yritänpä saada vinkistä kiinni, multa nimittäin puuttuu kaikki ru.. jatkotJatko on pohjoisessa.
Sie... Taisin löytää sen yläruudun r..... kautta. Sellaisia lukittuja malleja
Pääset sinne alaruutuun tyypistä joka niitä tekeeyritänpä saada vinkistä kiinni, multa nimittäin puuttuu kaikki ru.. jatkot
mitkä on spielbergin rii.. molemmat jatkotBaywatchissa on häikkää siinä sanassa, jossa on ´-merkki. Pitäisi olla välilyönti sen merkin ja sitä seuraavien kirjaimien välillä.
Jätänpä tänne vielä pienen listan ja sit menen oikeasti nukkumaan.
JAMES:
huu 8
sai 8
rii 16
ano 6+11
ros 8+8 ja 9
tie 5 ylös
SPIELBERG:
hai 3+6+6 albumi (löyty wikin haulla)
sam 18 ennustaa kesänsäätä
OTKS ja nil välinen 6
Öitä.
kiittiPääset sinne alaruutuun tyypistä joka niitä tekee
muut puuttuuISMI
vasen 11 riehumista
oikea 14 tää liityy erääseen uskonnolliseen armeijaan
oikea 11 kasvissyönti
JUHLAT
tuo 95 (onko jääkiekko ?, mutta en saa 5 kirjaimista sanaa) ei hajua miten liittyy juhlaan, mut tää varmaan auttaa Thomas Vinterberg
pääsanasta 9 als oli ihan vasta
pääsanasta 6 alas seksiin liittyy
Venäjä
pääsanasta 6+8 ( sanottiin että kirjailija mutta listassa on 300 ja mun mielestä rellun tarkoitus ei oo käydä koko ajan pitkiä listoja läpi) onko sul siitä toisesta lähtevä kuoppapaikka, sillä löytyy kyllä
yö 7+5+3+9
Talou
alas 12
vasen 16
Kiitos.mitkä on spielbergin rii.. molemmat jatkot
kiitoksia... häätynee alkaa ettiin ötökälle nimeä ku se mikä on sen värinen ei soviKiitos.
Vasemmalle menee yksi niistä ötököistä, oikealle menevässä on se enkunkielinen nimi jälkimmäisenä sanana.