sol pulloon kuuluu limeviipale.No hyi!
Mulle joku puhu jotakin sitruunakaljasta tai sellasesta, että se olis niinku juotavaa. En löytäny alkosta ni annoin sitte olla.
sol pulloon kuuluu limeviipale.No hyi!
Mulle joku puhu jotakin sitruunakaljasta tai sellasesta, että se olis niinku juotavaa. En löytäny alkosta ni annoin sitte olla.
On sitä ainakin Prismassa. Lähellä Coronaa ja Solia, en muista nimeä. Mut mun mielestä se oli pahempaa kuin tavallinen kalja. Kaljasta tykkäämätön siiderinlipittäjäystäväni taas joi sitä mielellään.No hyi!
No johan on.
Se mitä mä maistoin, tais olla Amigos, lasipullossa.Kaljassa on joku tosi etova maku, en tiiä onko niissä kaikissa kaljoissa.
Jospa mä rismasta haen sen sitruunakaljan ja kokeilen saunan jälkeen perjantaina.
Tämäkö? Eiks tää oo Fosters?
ok.Kiva että pääsin tänne ruumishuoneelle töihin. Justiinsa parikymppinen blondimuija palaa uunissa. Aamuun mennessä hän on tuhkaa. Otan aina ripauksen tuota jauhetta ja laitan kahvinsuodattimen sekaan eräällä toisella työpaikalla jonne menen aamulla..
Kiva että pääsin tänne ruumishuoneelle töihin. Justiinsa parikymppinen blondimuija palaa uunissa. Aamuun mennessä hän on tuhkaa. Otan aina ripauksen tuota jauhetta ja laitan kahvinsuodattimen sekaan eräällä toisella työpaikalla jonne menen aamulla..
Kyllä mä saan, ei epäilystäkäänJos joku saa joskus juotettua mulle pullon kaljaa ni lupaan juoda itse toisen.
huomPervåa huomenta itse kullekin!
Täs on pervåilut vähissähuom
Mä olin kanssa 16v, mitähän se oli.. *miettii*Olikohan se lapin kultaa. Olin 16v.
Kaveri sai kerran miehensä kanssa joulukalenterin (oli samalla joululahja) missä oli jokaiselle päivälle erilainen olut. Jotkuthan juo vain noita muita ja erilaisempia kuin "perusoluita".Mitä kaljoja oot juonu? Kokeile Solia tai Brooklyn East IPA. Ei mikään Koff voi juotavalle maistuakaan
Hyi. Miksi nykyään pitää huulensa tuollain pilata.