The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se kun suostuu miehen mieliksi seksiin ja itseä ei haluta.
Mun ukko suutahti kun en halunnut ja alkoi vittuilemaan mulle.
Vitut.

Mä ihan oikeesti halveksuisin naista joka olis reidet levällään ja pylly pystyssä aina kun vain asia hiemankin mieleeni juolahtaisi.

Mun Peppini ei säästele seksissä. Mut mun käy huonosti jos yritän vongata väärällä hetkellä.

Yks asia jonka edesmennyt kummisetäni(maailman viimeinen herrasmies) opetti mulle on se, et naista ei saa koskaan kohdella kaltoin. Hän oli niin hieno mies, että mä yritän säilyttää ton maineen aina ja ikuisesti vaikka olisin kuinka hulttio.
 
Nää palstan uudistajat on värisokeita. Tämä on sairaalan ja ripulipaskavauvansävyinen vihreä, aivan huono siis lämpimään persikkaan verrattuna. Miksi pitää matkia sitä vauva.fi:tä niin rajusti? Ei ne käyttäjät sieltä ole tänne ryntäämässä, sillä palstalla on ihan oma legendaarinen meininkinsä, johon plussa ei koskaan yllä vaikka säätäisi mitä.
Meillä on vissiin jotenki ratkasevan erilainen värinäkö, ku mulle tää näyttäytyy keväisenvedenvihreänmiellyttävänä ja se vanha oli ennemmin lämmin porsaan perskannikka ku persikka :eek::D:D
 
Mitä ihmettä, miten palsta ilmoittaa, että joku on siteraanut viestiäni aloituksessa, mihin en ole kirjoittanut mitään ? :eek: o_O:cautious:
 
Päivän paras, juttelin kuntosalitreeneistä yhden naisen kanssa kuuloetäisyydelle tuli yksi mies. Mies kysyi, että onko ilolihakset nyt hyvässä kuosissa. Jäätävä hiljaisuus. Käänsin päätä hitaasti ja sanoin ihan rauhallisesti, että niin pitkällä treenauksessa ei vielä olla ja tuskin kuuluu kuntosalille moinen. Sen jälkeen jatkoin juttua sen naisen kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön ja Bitch
Spencer Hastings
Meillä on vissiin jotenki ratkasevan erilainen värinäkö, ku mulle tää näyttäytyy keväisenvedenvihreänmiellyttävänä ja se vanha oli ennemmin lämmin porsaan perskannikka ku persikka :eek::D:D
Sullakin on värivamma :D

No mut oikeasti ei löydy väriä tai sävyä, joka olisi kaikille miellyttävä.

IHAN KUIN OLISIN TERVEYSKIRJASTON SIVULLA.
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago ja famipala
Spencer Hastings
Musta on todella mukavaa, kun ostin käyttämättömät nahkakengät kirpparilta ja nyt rakkaat lemmikkini on nakertanut niiden lyhyet varret rosoisiksi. Tarvisin jonkun kenkäkaappijutun eteiseen, mut sen tieltä pitäis luopua mun ihanasta puhelinpöydästä. No senkin noi paskat on syöny kyllä. Ja iskivätpähän hampaansa just asentamaani kiinteen kaapiston kulmaan, vaikka kuvittelin että olin suojannut sen ihan hyvin.

Tulee törkeesti rempattavaa kun laittaa vuokralle tai myyntiin.
 
asiankannattaja on nainen. varma tieto.
Olisinkin.

Mut mitä viimeksi kävin kusella niin turhan miehiset elimet aina vaan roikkuu.

Vuos sitten juhannuksena laitoin ittestäni kokovartalonakukuvan mis päässäni oli lippis ja strategiset paikat peitti saunavihta. Ei ollu parhautta, mut luulis siitä sukupuolen tunnistavan. Jos foto on tallessa niin voin toki laittaa uusinnan, mut vain siinä tapauksessa että asia saa riittävästi paheksuntaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä