The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mutta sitten kun saa, niin kunnolla ja perusteellisesti eikä silloin ole mielenpäässäkään haluamattomuudet :)

Joo, niin kuin Ameliekin sanoi tossa ylempänä, että se vireystasokin vaikuttaa asiaan...jos on koko kroppa ihan yliväsyneenä niin se voi näkyä myös haluttomuutena..

Tosin jos vaikka ei ite jostain syystä oliskaan aluksi niin halukas, niin se että voi tuottaa toiselle niin suurta mielihyvää tuo jo itsessään itellekin sitä lämpöä eikä silloin se lempikään kaukana ole :).....tjtn:barefoot::oops:...
Joo,totta. Ja mä tiijän myös mistä johtuu. :)Niin kyllä siitä sitten nauttiikin ja pitkään. :)Onneksi tosiaan on muuta hellyyttä sitten. :love:
 
Miten nii melkein?

Nainen tahtoo milloin tahtoo eikä mies aina pysty naisen tahtoa täyttämään. Sen vuoksi miestä kutsutaan nimellä mies eikä sonni.

Avioliittovalassa luvataan rakastaa. Mut ei siinäkään sanota mitään et aina pitäis tahtoa tai haluta.
Se kun suostuu miehen mieliksi seksiin ja itseä ei haluta.
Mun ukko suutahti kun en halunnut ja alkoi vittuilemaan mulle.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ovat samasta, ovat niin samannäköisiä,Mintulla on vaan vähän enemmän tummaa turkissa kuin Hertalla. Ovat isosta kissapopulaatiosta.
Mä muistan. Kun lähdettiin hakemaan yhtä kissanpentua. Se valittiin ja kaikki oli purkissa.
Mut sit... yks pentu kiipesi nuoremman pojan syliin ja alkoi kehrätä. Poika ilmoitti, et ”tää on mun ja tän nimi on Pumpuli”.

Minkäs tosa teet? No tuli samalla reissulla kaks kissaa hitto vie.
 
Spencer Hastings
Nää palstan uudistajat on värisokeita. Tämä on sairaalan ja ripulipaskavauvansävyinen vihreä, aivan huono siis lämpimään persikkaan verrattuna. Miksi pitää matkia sitä vauva.fi:tä niin rajusti? Ei ne käyttäjät sieltä ole tänne ryntäämässä, sillä palstalla on ihan oma legendaarinen meininkinsä, johon plussa ei koskaan yllä vaikka säätäisi mitä.
 
Nää palstan uudistajat on värisokeita. Tämä on sairaalan ja ripulipaskavauvansävyinen vihreä, aivan huono siis lämpimään persikkaan verrattuna. Miksi pitää matkia sitä vauva.fi:tä niin rajusti? Ei ne käyttäjät sieltä ole tänne ryntäämässä, sillä palstalla on ihan oma legendaarinen meininkinsä, johon plussa ei koskaan yllä vaikka säätäisi mitä.
Niin ja kun tämä silloin vaihtui ihan kokonaan tällaiseksi erilaiseksi mitä edelliset, olisivat laittaneet kerralla sellaiseksi mikä olis pysynyt. Ihmeellistä edestakaisin säätämistä.
 
Mä muistan. Kun lähdettiin hakemaan yhtä kissanpentua. Se valittiin ja kaikki oli purkissa.
Mut sit... yks pentu kiipesi nuoremman pojan syliin ja alkoi kehrätä. Poika ilmoitti, et ”tää on mun ja tän nimi on Pumpuli”.

Minkäs tosa teet? No tuli samalla reissulla kaks kissaa hitto vie.
Eihä tuossa mittään muuta voi, ku kantaa kotiin 2 kisua. :)
Meille oli selvää heti, että otetaan molemnat, kun nähtiin kisujen kuvat kodittomat.info sivulla
 
Spencer Hastings
Niin ja kun tämä silloin vaihtui ihan kokonaan tällaiseksi erilaiseksi mitä edelliset, olisivat laittaneet kerralla sellaiseksi mikä olis pysynyt. Ihmeellistä edestakaisin säätämistä.
Uudistuminen on ihan ok, mut on tää kyl räpiköimistä. Ei sillä, kilpaileva sekopääfoorumikin juuri uudistuksissaan sähläsi ja siellä on oltu vähän nyreinä myös.
 
Uudistuminen on ihan ok, mut on tää kyl räpiköimistä. Ei sillä, kilpaileva sekopääfoorumikin juuri uudistuksissaan sähläsi ja siellä on oltu vähän nyreinä myös.
On joo mutta just tuo kun menee vähän aikaa niin taas säädetään jotain. Ja joillain foorumeilla voi itsekin valita millaisen teeman/värimaailman haluaa joistain vaihtoehdoista.

Av:sta en tiedä kun en ole sinne kurkkassut mutta tulihan tänne hetkeksi sieltä porukkaa silloin kun se muuttui. Onko se yhä sellainen väritön?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä