Jos väsyttää aina niin kyllä se vaikuttaa monella tavalla. Mulla on aina univajetta. Viikonloppuna nukun 10-11h unet.
Meen halaamaan puitaOllaa jotaki viherpiiperöitä nykyää.
"Toisella ei ole haluja"???Mä en pidä siitä että pitää sekstailla vaikka toisella ei ole haluja.
sulla on aurinkolasikuva tuossa nyt.Meen halaamaan puita
Toivottavasti uudistuksen myötä saan olla sormimummo, keskellä viikkoa ei oikein voi viskin kanssa heilua
Tiedäkkö miltä se tuntuu? Se on melkein kuin raiskaus. Vittu saatana..säähän alat oppia vaimojen tavoille
En voi olla halukas joka päivä tai joka toinen päivä."Toisella ei ole haluja"???
parasta ennen oli tänään,joten sillä kauppias möi noin halvalla Mun etu,kun piti käydä ostamas pennuille sapuskaa, oli nimittäin prismasta loppunut juniorruoka.Kiesus sentään, halvalla menee...kauppias mennyt sääilmiöstä jo sekaisin ja enteilee varaslähtöistä pääsiäismarraskuuta...
Ei oo, välillä mä oon halunu enemmän ku mies,eikä tuota miestä voi pakottaa seksiin,silloin ku ei haluta.yleensähhän se on eukoilla ihan ittest kiinni
Jooo kyl ne syödäänsyö ne, se on yleinen tapa
No, mikäs siellä on sitten mennessä kun on munaa suussaparasta ennen oli tänään,joten sillä kauppias möi noin halvalla Mun etu,kun piti käydä ostamas pennuille sapuskaa, oli nimittäin prismasta loppunut juniorruoka.
Kasvavat kovasti ja niin ihania söpöläisiä ovat typykät. Kovasti leikkivät ja syövät.No, mikäs siellä on sitten mennessä kun on munaa suussa
"Muna se naisen tiellä pitää" (überöveroveryliveteläinen sananparsi)
Oi, mites ne teijen nökköslutuset tassuttajat? Viihtyvät ja kasvavat kovasti?
Voi että ! Siinä on tuplasti sitä kasvunvoimaa ja riemua, johan siinä menee helposti päivä silkkiturkkeja ihastellessa ja paijatessaKasvavat kovasti ja niin ihania söpöläisiä ovat typykät. Kovasti leikkivät ja syövät.
Se onkin siveetön julkaisu. Kiroileva Nalle Puh. En tiedä mikä minuun meni. Varmaan itse Belsebuubi. Luen 20 Ave Mariaa.Mites mä nyt saan nuo kuvat näkyyn kun pitsinkin laittama näkyy koneella vaan img:nä?
Juu, näin sen kyllä puhelimesta mutta kone ei näytä kuvaaSe onkin siveetön julkaisu. Kiroileva Nalle Puh. En tiedä mikä minuun meni. Varmaan itse Belsebuubi. Luen 20 Ave Mariaa.
On kyllä tuplasti kaikkea,hyvässä ja pahassa Joo kyllä siinä mukavasti menee hetki ja useempikin. Hertta on vaan sen verran arka viellä,ettei anna viellä silittää ja rapsuttaa. Muuten ollaan kyllä vinhaa vauhtia edistytty Hertan kanssaVoi että ! Siinä on tuplasti sitä kasvunvoimaa ja riemua, johan siinä menee helposti päivä silkkiturkkeja ihastellessa ja paijatessa
Onko se samasta pesueesta?On kyllä tuplasti kaikkea,hyvässä ja pahassa Joo kyllä siinä mukavasti menee hetki ja useempikin. Hertta on vaan sen verran arka viellä,ettei anna viellä silittää ja rapsuttaa. Muuten ollaan kyllä vinhaa vauhtia edistytty Hertan kanssa
...mutta sitten kun saa, niin kunnolla ja perusteellisesti eikä silloin ole mielenpäässäkään haluamattomuudetEi oo, välillä mä oon halunu enemmän ku mies,eikä tuota miestä voi pakottaa seksiin,silloin ku ei haluta.
Aina ei saa niin paljoo kuin haluaisi.
Miten nii melkein?Tiedäkkö miltä se tuntuu? Se on melkein kuin raiskaus. Vittu saatana..
Ovat samasta, ovat niin samannäköisiä,Mintulla on vaan vähän enemmän tummaa turkissa kuin Hertalla. Ovat isosta kissapopulaatiosta.Onko se samasta pesueesta?
Meinaat selviytyä vain 20 Ave Marialla?!Se onkin siveetön julkaisu. Kiroileva Nalle Puh. En tiedä mikä minuun meni. Varmaan itse Belsebuubi. Luen 20 Ave Mariaa.
Ei se rakastaminen pelkkää seksiä ole. Puolin ja toisin tulee haluttomia päiviäMiten nii melkein?
Nainen tahtoo milloin tahtoo eikä mies aina pysty naisen tahtoa täyttämään. Sen vuoksi miestä kutsutaan nimellä mies eikä sonni.
Avioliittovalassa luvataan rakastaa. Mut ei siinäkään sanota mitään et aina pitäis tahtoa tai haluta.