Joo pitää kyllä nauttia välillä. Ja näin vähän yllättäen, kun piti keksiä Kananmunille jotain käyttöä.Pitää sitä elämästä nauttia ihan suunmakuisestikin , anna mennä vaan ja laita makunystyrät soikeiksi
Joo pitää kyllä nauttia välillä. Ja näin vähän yllättäen, kun piti keksiä Kananmunille jotain käyttöä.Pitää sitä elämästä nauttia ihan suunmakuisestikin , anna mennä vaan ja laita makunystyrät soikeiksi
Me kävimme kaupassa. Ehkä myöhemmin sitten.
Ei saa käyttää mun nimeäQ on hyvä, helppo ja selkeä.
Ollaa jotaki viherpiiperöitä nykyää.
Olenko mää lainkka oikeas paikas? Misä home sweet home???
..no tasan ei käy onnen lahjat, teillä on munaskuista ylitarjontaa ja täällä taas puutostaJoo pitää kyllä nauttia välillä. Ja näin vähän yllättäen, kun piti keksiä Kananmunille jotain käyttöä.
kirjautumaton ei valitettavasti omista edes nimeään.Ei saa käyttää mun nimeä
Piti käyttää tarjontaa hyväksi . Tokmannilla oli 0.20 12 kpl..no tasan ei käy onnen lahjat, teillä on munaskuista ylitarjontaa ja täällä taas puutosta
Mies haluaa paljon useammin kuin minä.
Kiesus sentään, halvalla menee...kauppias mennyt sääilmiöstä jo sekaisin ja enteilee varaslähtöistä pääsiäismarraskuuta...
Piti käyttää tarjontaa hyväksi . Tokmannilla oli 0.20 12 kpl
Haha kiitos kiitos, mielenkiinnolla luen näitä juttuja..ja heiii, tänne on tullut uutta nassua kehiin ! @Qwartsi - teretulemast vaan sekalaiseen seurakuntaan mukaan loistamaan !
Awww...biisi on ihuna , tykkään isostiHimputtilainen. Olis aivan liian aikaista avata asiankannattajan yöradio, mut onneksi ketjussa on Majuri ja aina päivä. Sit voi avata päiväradion?
Täs on jotain hyvin Beatlesmaista. Jos tää olis Beatlesta nii tää olis Harrisonin tekemä. Mut tää on ihan Blunttia itteään.
Sexyt naiset tehtiin tuona vuonna tai varhemmin. Älkääkä nuoret neidot mulle suuttuko jos ette täytä sexyn määritelmää.
Ei pidä valittaa sehän on hyvä jos saa paljon ja useesti.Mies haluaa paljon useammin kuin minä.
..tämä on luettavissa niin, että siellä hankitaan hikipäissään sitä jännetupintulehdusta ja sivut vain kahisevat vaahdossa ..sitä ollaan vihkiydytty rivakasti talon tavoilleHaha kiitos kiitos, mielenkiinnolla luen näitä juttuja
yleensähhän se on eukoilla ihan ittest kiinniEi pidä valittaa sehän on hyvä jos saa paljon ja useesti.
Mä en pidä siitä että pitää sekstailla vaikka toisella ei ole haluja.Ei pidä valittaa sehän on hyvä jos saa paljon ja useesti.
Moikkaaaa ja pidä hauskaa !Jahas,tinkulassa alkaa irli joten byebye ja muksaa iltaa!
meitä "eukkojakin" on erilaisia...yleensähhän se on eukoilla ihan ittest kiinni
Laitoin, palkki pysyykokeile laittaa tuo adblock.
Mulla on latautunut aina puhelimella nopeammin nämä sivut kun koneella. Nythän nämä latautuu ihan hyvinPuhelimella tuntuu ainakin nopeammin latautuvan sivut, tai ei ainakaan hyppele kymmentä kertaa ylösalas latauksen aikana.
syö ne, se on yleinen tapaJoo pitää kyllä nauttia välillä. Ja näin vähän yllättäen, kun piti keksiä Kananmunille jotain käyttöä.
joo on, teitä paljokkaita on yks sadastameitä "eukkojakin" on erilaisia...
säähän alat oppia vaimojen tavoilleMä en pidä siitä että pitää sekstailla vaikka toisella ei ole haluja.