The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Himputtilainen. Olis aivan liian aikaista avata asiankannattajan yöradio, mut onneksi ketjussa on Majuri ja aina päivä. Sit voi avata päiväradion?
Täs on jotain hyvin Beatlesmaista. Jos tää olis Beatlesta nii tää olis Harrisonin tekemä. Mut tää on ihan Blunttia itteään.

Sexyt naiset tehtiin tuona vuonna tai varhemmin. Älkääkä nuoret neidot mulle suuttuko jos ette täytä sexyn määritelmää.
 
Himputtilainen. Olis aivan liian aikaista avata asiankannattajan yöradio, mut onneksi ketjussa on Majuri ja aina päivä. Sit voi avata päiväradion?
Täs on jotain hyvin Beatlesmaista. Jos tää olis Beatlesta nii tää olis Harrisonin tekemä. Mut tää on ihan Blunttia itteään.

Sexyt naiset tehtiin tuona vuonna tai varhemmin. Älkääkä nuoret neidot mulle suuttuko jos ette täytä sexyn määritelmää.
Awww...biisi on ihuna :), tykkään isosti :)

Hahaa..mä en muutenkaan ymmärrä mitään sexystä enkä vallankaan saa yhtälöä kohdilleen itteni kohdalle mutta eipä tuo mua haittaakaan :) - mä oon tämmönen kun oon ja silla hyvä, kelpaan jos kelpaan ja jos en niin ei nosta mun stressitasoa mihinkään :)
 
kokeile laittaa tuo adblock.
Laitoin, palkki pysyy :D

Puhelimella tuntuu ainakin nopeammin latautuvan sivut, tai ei ainakaan hyppele kymmentä kertaa ylösalas latauksen aikana.
Mulla on latautunut aina puhelimella nopeammin nämä sivut kun koneella. Nythän nämä latautuu ihan hyvin :)
Ainakin vielä :whistle:




Jos jotakin saa valittaa niin kirjoittaessa viestiä kirjainkoko voisi olla vähän suurempi :oops:

Muuten silmä on jo tottunut väritykseen kun lukemattomia sivuja luki (y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä