Etkö lahjoita eteenkäänpäinkään peennikäänEn oo vuosiin lahjoittanut spr:lle eurookaan. Enkä lahjoita tästä eteenkäänpäin
Asia puhetta! Itse laitan aina kaiken ylijäävän palkasta SPR:n tilillevoisiko uudistuksen myötä laittaa mv linkit estoon. ihmisraukat niitä availee ja rikollinen tienaa joka klikkauksella selvää rahaa. Eli hyväksikäytetään ihmisten tyhmyyttä, se on väärin, eikä tällasen lehden sivulla pitäisi sellasta sallia.
Mä lahjoitin viimeksi viikonloppuna ja lahjoitan vastakin kun kerääjiä näkyy. Oikeestaan olen alkanut lahjottaa vasta tän jälkeen SPR:n keräyksiin kun rasistit alkoi kiihkoilla spr:stä. Taisi tuo provoaminen kääntyä itseään vastaan monien kohdalla. Kaikki kun eivät ole vedätettäviä hoopoja.
Rikollisjärjestö on SPR jos et tiennytvoisiko uudistuksen myötä laittaa mv linkit estoon. ihmisraukat niitä availee ja rikollinen tienaa joka klikkauksella selvää rahaa. Eli hyväksikäytetään ihmisten tyhmyyttä, se on väärin, eikä tällasen lehden sivulla pitäisi sellasta sallia.
Mä lahjoitin viimeksi viikonloppuna ja lahjoitan vastakin kun kerääjiä näkyy. Oikeestaan olen alkanut lahjottaa vasta tän jälkeen SPR:n keräyksiin kun rasistit alkoi kiihkoilla spr:stä. Taisi tuo provoaminen kääntyä itseään vastaan monien kohdalla. Kaikki kun eivät ole vedätettäviä hoopoja.
Sinä ilmeisesti olet. Tämän palatan ainoa suvakki, joka postailee joka ketjuu...ja kopioi viestejään... Säälittävä, oletko töissä SRPvoisiko uudistuksen myötä laittaa mv linkit estoon. ihmisraukat niitä availee ja rikollinen tienaa joka klikkauksella selvää rahaa. Eli hyväksikäytetään ihmisten tyhmyyttä, se on väärin, eikä tällasen lehden sivulla pitäisi sellasta sallia.
Ok, kannattavaa rikollistoimintaa.Ettehän tarvitse onneksi luovutettua verta, ettekä luuydintä tai muutakaan apua?
Nuorten turvatalotkin on huono juttu vai?
Kyllä lahjoita, ja luovutan verta ja työni on vahvasti myös sidoksissa SPR:ään
mee oman lahkos pariin jauhamaan tätä jargonia.Ok, kannattavaa rikollistoimintaa.
Nenäpäivänä solahti viimeksi rahaa sille suunnalle. Oli hyvä nenäpäiväshowkin jota katseltiin.
Minä kirjoitin vastauksen 7, en muuta, enkä ole epätoivoinen. Miksi pitäisi?Vastaukset 3,5 ja 7 ovat saman tyypin vastauksia.. Alkaa olla epätoivoinen
On suorastaan rikollista, että SPR päästetään tekemään bisnestä esim. luovutusverellä ja luuytimellä. Nuo toiminnot pitäisi siirtää jonkin ei-poliittisen valtio-omisteisen organisaation hoidettavaksi.Ettehän tarvitse onneksi luovutettua verta, ettekä luuydintä tai muutakaan apua?
Miten nuo kaksi sopii yhteen..?On suorastaan rikollista, että SPR päästetään tekemään bisnestä esim. luovutusverellä ja luuytimellä. Nuo toiminnot pitäisi siirtää jonkin ei-poliittisen valtio-omisteisen organisaation hoidettavaksi.
No ovatko esim. yliopistolliset sairaalat sinun mielestäsi poliittisia toimijoita?Miten nuo kaksi sopii yhteen..?
Jos osaat lukea tai ymmärrät lukemaasi niinSRP ei todellakaan hyvää hyvyyttään verta anna sairaaloille. Se on 16 miljoonan business vuodessa, yksi ilmaiseksi saatu veripussi maksaa sairaalalle 150 e. Kymmeniä SRP johtajia on vuosien varrella tuomittu petoksista, huijauksista jne . Olet pikkuisen yksinkertainenEttehän tarvitse onneksi luovutettua verta, ettekä luuydintä tai muutakaan apua?
Tämä suvakki ei kiimassaa tajua, että on aika yksin mielipiteineen. Hesari julkaisi kahdeksassa maassa tehdyn tutkimuksen, jonka mukaan 70 % ihmisistä vastustaa matuja. Jokaisessa lehden kommentointiosastossa (jota ei ole sensuroitu) suurin osa vastustaa matuja. Juttele ihmisten kanssa, suuron osa vastusta matuj? Myös minun akateeminen ystäväpiirini - kaikki ovat nykymenoa vastaan.Mä olen samoilla linjkoilla kuin moni muukin tässä ja laitan SPR:n keräyksiin nyt innokkaasti rahaa. Jos rasistipellet pahoittavat asiasta mielensä, sen on oltava todella hyvä juttu jota haluan tukea.
Ilmaiseksi saatu? Mites työntekijöiden palkat, veren eri osien erottelu, sädetys, suodatus ristikokeet , pienennys ym. Ym?Jos osaat lukea tai ymmärrät lukemaasi niinSRP ei todellakaan hyvää hyvyyttään verta anna sairaaloille. Se on 16 miljoonan business vuodessa, yksi ilmaiseksi saatu veripussi maksaa sairaalalle 150 e. Kymmeniä SRP johtajia on vuosien varrella tuomittu petoksista, huijauksista jne . Olet pikkuisen yksinkertainen
Sinun vainoharhat alkavalla sitä luokkaa että kannattaa tarkistuttaa lääkityksen riittävyys...Tämä suvakki ei kiimassaa tajua, että on aika yksin mielipiteineen. Hesari julkaisi kahdeksassa maassa tehdyn tutkimuksen, jonka mukaan 70 % ihmisistä vastustaa matuja. Jokaisessa lehden kommentointiosastossa (jota ei ole sensuroitu) suurin osa vastustaa matuja. Juttele ihmisten kanssa, suuron osa vastusta matuj? Myös minun akateeminen ystäväpiirini - kaikki ovat nykymenoa vastaan.
Mutta mamuon SUURI BUSINESS ja siksi siinä mukana olevat poliitikot ovat lahjobeet lehdistön....
Tiesittekö, että SPR maksaa tyypeill, jotka läyvät keskustelupalstoilla puolustelemassa matuja ??? Tässäkin keskustelussa yksi mukana, joka postaa muka eri tyyppinä vastauksia. Tajutkaa, SRP maksaa siitä jollekin
70% haluaisi et turvapaikkasäädöksiä kiristetään on sun mielestä sama ku et 70% vastustaa mamuja? hehTämä suvakki ei kiimassaa tajua, että on aika yksin mielipiteineen. Hesari julkaisi kahdeksassa maassa tehdyn tutkimuksen, jonka mukaan 70 % ihmisistä vastustaa matuja. Jokaisessa lehden kommentointiosastossa (jota ei ole sensuroitu) suurin osa vastustaa matuja. Juttele ihmisten kanssa, suuron osa vastusta matuj? Myös minun akateeminen ystäväpiirini - kaikki ovat nykymenoa vastaan.
Mutta mamuon SUURI BUSINESS ja siksi siinä mukana olevat poliitikot ovat lahjobeet lehdistön....
Tiesittekö, että SPR maksaa tyypeill, jotka läyvät keskustelupalstoilla puolustelemassa matuja ??? Tässäkin keskustelussa yksi mukana, joka postaa muka eri tyyppinä vastauksia. Tajutkaa, SRP maksaa siitä jollekin