SPR ja pakolaisbusiness... Älkää koskaan lahjoittako SRP penniäkään..

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
voisiko uudistuksen myötä laittaa mv linkit estoon. ihmisraukat niitä availee ja rikollinen tienaa joka klikkauksella selvää rahaa. Eli hyväksikäytetään ihmisten tyhmyyttä, se on väärin, eikä tällasen lehden sivulla pitäisi sellasta sallia.

Mä lahjoitin viimeksi viikonloppuna ja lahjoitan vastakin kun kerääjiä näkyy. Oikeestaan olen alkanut lahjottaa vasta tän jälkeen SPR:n keräyksiin kun rasistit alkoi kiihkoilla spr:stä. Taisi tuo provoaminen kääntyä itseään vastaan monien kohdalla. Kaikki kun eivät ole vedätettäviä hoopoja. :)

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
vierailija
voisiko uudistuksen myötä laittaa mv linkit estoon. ihmisraukat niitä availee ja rikollinen tienaa joka klikkauksella selvää rahaa. Eli hyväksikäytetään ihmisten tyhmyyttä, se on väärin, eikä tällasen lehden sivulla pitäisi sellasta sallia.

Mä lahjoitin viimeksi viikonloppuna ja lahjoitan vastakin kun kerääjiä näkyy. Oikeestaan olen alkanut lahjottaa vasta tän jälkeen SPR:n keräyksiin kun rasistit alkoi kiihkoilla spr:stä. Taisi tuo provoaminen kääntyä itseään vastaan monien kohdalla. Kaikki kun eivät ole vedätettäviä hoopoja. :)
Asia puhetta! Itse laitan aina kaiken ylijäävän palkasta SPR:n tilille :)
Saa rasistit nuolla näppejään..Meillä on unelma! eikö! :)

vierailija

Rikollisjärjestö on SPR jos et tiennyt:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

vierailija
Punaisen ristin saamista lahjoituksista suurin osa kuluu hallintoon ja avustustyöntekijöiden luxuselämään kehitysmaissa. Hyvin pieni osa avusta menee jollain tavalla perille. Jos lahjoitetut varat vaikkapa jaettaisiin kehitysmaissa toreilla, jokaisella olisi hyvä toimeentulo.

vierailija

Sinä ilmeisesti olet. Tämän palatan ainoa suvakki, joka postailee joka ketjuu...ja kopioi viestejään... Säälittävä, oletko töissä SRP

laitan enemmän
Mä olen samoilla linjkoilla kuin moni muukin tässä ja laitan SPR:n keräyksiin nyt innokkaasti rahaa. Jos rasistipellet pahoittavat asiasta mielensä, sen on oltava todella hyvä juttu jota haluan tukea. (y)

vierailija
Ettehän tarvitse onneksi luovutettua verta, ettekä luuydintä tai muutakaan apua?
Nuorten turvatalotkin on huono juttu vai?
Kyllä lahjoita, ja luovutan verta ja työni on vahvasti myös sidoksissa SPR:ään
On suorastaan rikollista, että SPR päästetään tekemään bisnestä esim. luovutusverellä ja luuytimellä. Nuo toiminnot pitäisi siirtää jonkin ei-poliittisen valtio-omisteisen organisaation hoidettavaksi.

• Tykkää
Reactions: AivanSama ja m1es
vierailija
Ettehän tarvitse onneksi luovutettua verta, ettekä luuydintä tai muutakaan apua?
Nuorten turvatalotkin on huono juttu vai?
Kyllä lahjoita, ja luovutan verta ja työni on vahvasti myös sidoksissa SPR:ään
Jos osaat lukea tai ymmärrät lukemaasi niinSRP ei todellakaan hyvää hyvyyttään verta anna sairaaloille. Se on 16 miljoonan business vuodessa, yksi ilmaiseksi saatu veripussi maksaa sairaalalle 150 e. Kymmeniä SRP johtajia on vuosien varrella tuomittu petoksista, huijauksista jne . Olet pikkuisen yksinkertainen

• Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Mä olen samoilla linjkoilla kuin moni muukin tässä ja laitan SPR:n keräyksiin nyt innokkaasti rahaa. Jos rasistipellet pahoittavat asiasta mielensä, sen on oltava todella hyvä juttu jota haluan tukea. (y)
Tämä suvakki ei kiimassaa tajua, että on aika yksin mielipiteineen. Hesari julkaisi kahdeksassa maassa tehdyn tutkimuksen, jonka mukaan 70 % ihmisistä vastustaa matuja. Jokaisessa lehden kommentointiosastossa (jota ei ole sensuroitu) suurin osa vastustaa matuja. Juttele ihmisten kanssa, suuron osa vastusta matuj? Myös minun akateeminen ystäväpiirini - kaikki ovat nykymenoa vastaan.
Mutta mamuon SUURI BUSINESS ja siksi siinä mukana olevat poliitikot ovat lahjobeet lehdistön....

Tiesittekö, että SPR maksaa tyypeill, jotka läyvät keskustelupalstoilla puolustelemassa matuja ??? Tässäkin keskustelussa yksi mukana, joka postaa muka eri tyyppinä vastauksia. Tajutkaa, SRP maksaa siitä jollekin

Jos osaat lukea tai ymmärrät lukemaasi niinSRP ei todellakaan hyvää hyvyyttään verta anna sairaaloille. Se on 16 miljoonan business vuodessa, yksi ilmaiseksi saatu veripussi maksaa sairaalalle 150 e. Kymmeniä SRP johtajia on vuosien varrella tuomittu petoksista, huijauksista jne . Olet pikkuisen yksinkertainen
Ilmaiseksi saatu? Mites työntekijöiden palkat, veren eri osien erottelu, sädetys, suodatus ristikokeet , pienennys ym. Ym?
Tottakai sairaala joutuu maksamaan verituotteiden valmistamisen kulut, ja todellakin tiedän hinnat, tilaan verituotteita usein. Vapaaehtoistyönäkö verikeskuksesta pitäisi pyörittää, ja laitteet saada ilmaiseksi?

Tämä suvakki ei kiimassaa tajua, että on aika yksin mielipiteineen. Hesari julkaisi kahdeksassa maassa tehdyn tutkimuksen, jonka mukaan 70 % ihmisistä vastustaa matuja. Jokaisessa lehden kommentointiosastossa (jota ei ole sensuroitu) suurin osa vastustaa matuja. Juttele ihmisten kanssa, suuron osa vastusta matuj? Myös minun akateeminen ystäväpiirini - kaikki ovat nykymenoa vastaan.
Mutta mamuon SUURI BUSINESS ja siksi siinä mukana olevat poliitikot ovat lahjobeet lehdistön....

Tiesittekö, että SPR maksaa tyypeill, jotka läyvät keskustelupalstoilla puolustelemassa matuja ??? Tässäkin keskustelussa yksi mukana, joka postaa muka eri tyyppinä vastauksia. Tajutkaa, SRP maksaa siitä jollekin
Sinun vainoharhat alkavalla sitä luokkaa että kannattaa tarkistuttaa lääkityksen riittävyys...
Tiedäthän , että kaikille muille nämä juttusi vaikuttaa melko psykedeelisiltä

vierailija

70% haluaisi et turvapaikkasäädöksiä kiristetään on sun mielestä sama ku et 70% vastustaa mamuja? heh

Yhteistyössä