Tuopin hinta Siljan Baltic Princesillä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Laivalle oltaisiin vkl lähdössä ja mietittiin että paljonko sitä rahaa mahtaa mennä noin suunnilleen, mutta ei vaan muista että paljonko maksoi esim. olut tuoppi, oliko vajaan vitosen vai kuusi euroa, tietääkö kukaan? :)
 
Kannattaa mennä pikalaivalla Tallinnaan ja ryypätä vasta siellä, tulee paljon halvemmaksi. Tallinnassa puoli litraa olutta maksaa baarissa halvimmillaan alle kaksi euroa.
 
Googlesta on katsottu, ei löydy kuin vastauksia siltä ajalta kun se vielä oli Tallinnan reitillä. Ja on se kumma ettei asialliseen kysymykseen, voi saada asiallista vastausta, oli täällä sitten aihe mikä vaan. Jos ei ole muuta sanottavaa, niin parempi olla sanomatta mitään.
-AP
 
Googlesta on katsottu, ei löydy kuin vastauksia siltä ajalta kun se vielä oli Tallinnan reitillä. Ja on se kumma ettei asialliseen kysymykseen, voi saada asiallista vastausta, oli täällä sitten aihe mikä vaan. Jos ei ole muuta sanottavaa, niin parempi olla sanomatta mitään.
-AP
Viimeksi kun itse olin niin olut taisi olla suuri piirtein 6€ luokkaa, pitkä siis. Ja lonkero tuoppi samanverran.:-)
 

Yhteistyössä